Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1146
Det eneste jeg husker er at det var en sånn slemming som hadde skapte en virtuell verden eller noen lignende. Det var tre snille, to menn og en kvinne.

Det eneste jeg husker fra episodene var at noen ble fanget en plass i 2. verdenskrig.
Det var en krig om en bro, som spilte om og om igjen, mens prøvde å finne en måte å komme seg ut elns.

Vet at dette var ganske tynt men. Noen som vet?
Code Lyoko?

http://en.wikipedia.org/wiki/Code_lyoko

Leser innlegget ditt og ser at dette ble litt tynt, siden det er unger i code lyoko, men det er lov å prøve seg.
Sist endret av Astron; 28. september 2008 kl. 19:54.
Er ikke Twilight Zone litt sånn?
Det er nok serien VR5 du er ute etter.

IMDB
Noen som vet om det er mulig og få tak i Zazoo u (elns) og pirates of darkwater på dvd eller vhs?.. seriene gik på cartoon network for en million år siden
Sitat av Gaara
Det eneste jeg husker er at det var en sånn slemming som hadde skapte en virtuell verden eller noen lignende. Det var tre snille, to menn og en kvinne.

Det eneste jeg husker fra episodene var at noen ble fanget en plass i 2. verdenskrig.
Det var en krig om en bro, som spilte om og om igjen, mens prøvde å finne en måte å komme seg ut elns.

Vet at dette var ganske tynt men. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Er ikke dette også en episode fra Stargate?
Sitat av Frenor
Er ikke dette også en episode fra Stargate?
Vis hele sitatet...
helt rett : Stargate Continuum 2008 STV det er den du ser etter.
Er ikke Stargate, nei. Det var en live-action tv-serie fra rundt 90-tallet. Gikk på en eller annen Canal Digital kanal tror jeg.

Sitat av sjokkis
Det er nok serien VR5 du er ute etter.

IMDB
Vis hele sitatet...
Kan godt være VR5. Skal sjekke det ut når jeg kommer hjem til helgen.