Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1801
Da jeg var liten (10 år siden) husker jeg at jeg så på en spesiell tegneserie på tv. Serien handlet om en grå bjørn med gule klær, han hadde også et gult fly. Med han hadde han alltid sin medhjelper, en liten brun bjørn med caps. Den lille bjørnen brukte å surfe bak flyet på et appelsinbåtformet surfebrett laget av metall, som han kunne brette sammen. Det var også en kvinnelig bjørn involvert i serien. Jeg tror slemmingen i serien brukte å være en katt, men er noe usikker. Er det noen som kan fortelle meg hva serien heter?
var det den serien hvor de fikk oppdrag på lp-plater som alltid selvdetonerte seg når platen var ferdigspilt?
også jaktet de på gamle skatter, en slags barne indiana jones?

Husker den serien... vekker gode minner :P
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tror det er "Tale spin" eller "Tail spin"
Tenker du på Balloo (fra Jungelboken) sin "solo"-serie? Han hadde hvertfall det du skriver, i tillegg var det et vannfly!

Er vi på samme serie?

EDIT: Tittelen minner om den Robhol skriver om
Sist endret av DJ Småkake; 14. november 2007 kl. 16:15.
Sitat av William Wallace
Da jeg var liten (10 år siden) husker jeg at jeg så på en spesiell tegneserie på tv. Serien handlet om en grå bjørn med gule klær, han hadde også et gult fly. Med han hadde han alltid sin medhjelper, en liten brun bjørn med caps. Den lille bjørnen brukte å surfe bak flyet på et appelsinbåtformet surfebrett laget av metall, som han kunne brette sammen. Det var også en kvinnelig bjørn involvert i serien. Jeg tror slemmingen i serien brukte å være en katt, men er noe usikker. Er det noen som kan fortelle meg hva serien heter?
Vis hele sitatet...
Tale spin? Går på disney channel
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Serien heter Talespin. Husker den der, en av mine favoritter Don Carnage er han slemme rev piraten.
Er Balloo med vannflyet sitt det samme som Tale Spin eller?
Den serien var ihvertfall genial..

Akk, savner da vi var småunger, så mange gode serier vi kunne drømme oss vekk i, og ingen bekymringer