Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 14578
Hei, tenkte meg ut neste helg på lørdag, men er jo umulig å finne 18-års utesteder... Har noen noen tips? Evt andre steder å dra enn en nattklubb?
Det er kun møllers du "kan" dra på, som er en elendig plass. Bruker å være en del stuentsamlinger på Blindern, med billig øl og slikt, men ellers er det veldig lite plasser for 18åringer i Oslo.
Trompeten finnes vel enda?
Er vell ikke bare Møllers. Er vell en vedsiden av Scotsman(ish) i Karl Johan. Usikker på navn, men er bare å spørre noen av dørvaktene i området.

Har aldri vært på noen av stedene, men virker iallefall som de blir solgt/lagt ned med gjevne mellomrom. Trompeten og de andre som har vært i området er jo borte.

Utenom dette er det jo endel barer som har 18 års på "dagen"/kvelden. Men da må du nok bort fra Karl Johan.


Sitat av Oddiii Vis innlegg
Trompeten finnes vel enda?
Vis hele sitatet...
Tror jeg fikk med meg at det ble solgt/lagt ned
Sist endret av KjemikalieX; 3. desember 2016 kl. 18:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trompeten har byttet navn til Stage, men jeg har ikke sett den vært åpen når jeg har gått forbi.
Trompeten har vært stengt siden mars/april
KJ10 i Karl Johanns gate. Helt nytt utested for 18-åringer på torsdager og fredager.
Dette er gamle gudruns, og det er svært!