Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3702
Veldig tørr munn er en velkjent bivirkning ved bruk av stimulanter, MDMA og cannabis, mengden væske som må drikkes for å takle tørrheten er ofte langt forbi det man trenger for holde seg hydrert (til tross for at en er påvirket). Konsekvensen blir alt for hyppige toalettbesøk når en har tilgang på store mengder væsker eller et ubehag i munn og hals hvis en ikke har den tilgangen. Men, uansett om man er på konsert og ønsker å unngå ubehaget i munn og hals eller er i sitt eget hjem og er lei av de hyppige toalettbesøkene, jeg har funnet løsningen!

Biotène munnspray både stimulerer spyttkjertelene og hjelper å bevare fuktigheten i munnen. Tre-fire spray i munnen og muligens en slurk vann så er du kvitt tørrheten. Effekten varer ikke evig, men betydelig lengre enn en slurk vann. Det er mintsmak som kan smake litt ekkelt i edru tilstand, men av personlig erfaring vil jeg si at smaken faktisk har vært en god bonus når jeg har vært påvirket. Perfekt på konsert/festival når en ikke har lyst eller muligheten til å drasse på mange vannflasker. Fungerer også bra i forhold fyllesyke og comedowns når det kommer til munntørrheten. De har den ikke inne på alle apotek, så anbefaler at en går på nettsiden til en av de større apotekene og bestiller til et lokalt apotek, koster ikke noe ekstra.

Koster rundt hundrelappen. Anbefales sterkt, det er ikke lengre noen grunn til drikke fem liter med vann på en kveld. Men husk! Tørr munn kan være et symtom på dehydrering, så vær ekstra påpasselig med å innta riktig mengde væske for situasjonen. Legger ved et bilde av munnsprayen:




Edit: Ser nå at dette nesten kan se ut som salgsannonse, det var ikke intensjonen. Det finnes sikkert andre munnsprayer der ute som gjør like stor nytte. Dessverre er det kun den fra Biotène jeg har erfaring med.
Sist endret av omba; 30. september 2016 kl. 20:52.
Nice, hatt dette problemet lenge og det har absolutt ikke hjulpet å drikke vann
Takk for tips!.Skal prøve.Det problemet har jeg også.Jeg må ha vann med meg overalt.2 flasker bare for en liten tur ut..Når jeg er hjemme,har jeg løsningen å kjøle flasker ned i fryseren,slik at det blir isvann.Det hjelper bedre.

Anbefaler denne, brukt den i mange år. God smak, god beholder og funker fjell, får spyttkjertlene igang innen 3 sekund. Enjoy!

Fåes på apotek
Sist endret av monoxide; 4. oktober 2016 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.