Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 8780
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
For de som ikke var med på førjulstreffet ifjor: Snøballkrig, toddy, pepperkaker, o.l. på Marinen, for så å tusle bort til Peppes i Kjøpmannsgata.

Hva om vi gjør noe lignende denne gang, men erstatter første del med geocaching? Så kan vi sure gamle grinebitere som holder oss for gode for denslags tøv være kjedelige og skravle, imens ungdommen flyr rundt og finner skatter.

aeon_illuminate: Hvor omtrent er UE-mulighetene du tenkte på?
@ jonta; flere steder, blant annet enten i Estenstadmarka rett sør for Dragvoll/Stokkanhaugen, eller plasser rundtom i Moholt-området. For øvrig funker mye av marka/byen-grensa til UE, både Byåsen-siden og på østsida + ikke minst området mellom Steinberget-Ila-Trolla..., kanskje langt sistnevnte. Mulighetene er mange i allefall!
Sist endret av aeon_illuminate; 12. september 2012 kl. 21:43.
Ladestien? 10 minutter unna byen med buss, halvtimes gange. Holder været seg någenlunde varmt så er det mange plasser langs Ladestien som er utmerket til grilling. Pizza som løsning nr. 2?

http://www.trondheim.kommune.no/cont...0105/Ladestien
Sist endret av stagg; 12. september 2012 kl. 22:43.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
For all de, de som vil kan fly rundt å gjøre hva de vil, jeg skal sitte godt plantet i en restaurant/rundt en grill/bål og skratte med folk om tykt og tynnt.

stagg: Ideen hørs god ut, spesiellt siden jeg kjøpte meg en veldig fin bærbar grill i sommer.
Men det forutsetter to ting: At man møtes i byen først, for å ta bussen samt gåturen sammen. Jeg er ganske sikker på at folk finner det avskrekkende å må ta bussen til et ukjent sted for å så traske i en halvtime uten å helt vite hvor ting er.
Det andre er pent vær. Været slår fort om i det området, jeg bor ikke langt unna, og det kan slå fra rolig kveld til bilvaskstorm på minutter.

So, er folk for å faktisk grille i Norsk natur stiller jeg opp med kull og grill, så slipper vi engangsgrillmøkkfaenskapet.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
For all de, de som vil kan fly rundt å gjøre hva de vil, jeg skal sitte godt plantet i en restaurant/rundt en grill/bål og skratte med folk om tykt og tynnt.

stagg: Ideen hørs god ut, spesiellt siden jeg kjøpte meg en veldig fin bærbar grill i sommer.
Men det forutsetter to ting: At man møtes i byen først, for å ta bussen samt gåturen sammen. Jeg er ganske sikker på at folk finner det avskrekkende å må ta bussen til et ukjent sted for å så traske i en halvtime uten å helt vite hvor ting er.
Det andre er pent vær. Været slår fort om i det området, jeg bor ikke langt unna, og det kan slå fra rolig kveld til bilvaskstorm på minutter.

So, er folk for å faktisk grille i Norsk natur stiller jeg opp med kull og grill, så slipper vi engangsgrillmøkkfaenskapet.
Vis hele sitatet...
Jeg syns det høres ut som en veldig god plan.
Sitat av swember Vis innlegg
Blir med om dere vil ha ei 15 år gammel jente på slep
Vis hele sitatet...
Blir med om dere vil ha en 30 år gammel gubbe på slep
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
vi vil ha alt og alle på slep
Å være sosial med medfreaks høres egentlig ikke feil ut. Jeg er med på det meste, så lenge det ikke blir for krevende. Har nok ikke så mye å bidra med på et treff med f.eks. fototema.
Jeg kunne også tenkt meg å være med
Vi kan ha håndbakturnering på Peppes.

Anyway, jeg kommer om datoen blir den 6.. For å plage dere.
Blir med om bomberman stiller med sofaplass til en eks-pyropartner
Da er dato o.l satt; ny tråd
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Da er dato o.l satt; ny tråd
Vis hele sitatet...
yey da kommer jeg også!
Høres bra ut dette!