Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 8899
Da fyrer jeg i gang et treff i Tromsø igjen, og håper at folk ønsker å være med. Allerede hørt fra et par at denne datoen skulle passe - og håper flere melder seg.

Tid: 19:00 den 28. Juli

Planen var å kjøre grilling i telegraf-bukta. Ta med engangsgrill og noe mat å grille. Samt ønsket drikke. Dette er ikke ment som en fyllefest - men selv blir jeg nok å ta noen øl og kose meg; og regner med andre kommer til å gjøre det også. Men folk som ikke drikker alkohol er også velkomne.

Om det skulle vise seg at værgudene ikke er på vår side, så er planen å i stede dra på Jonas å spise pizza der - samme tidspunkt.

Fint om folk kan være tidlig ute med å si ifra at de kan komme - da det pleier å ha en snøballeffekt; hvor enkelte ikke vil melde seg på før det viser seg å være flere andre påmeldt.

Regler:
- Du kan komme uansett hvor mange poster du har skrevet og/eller når du har registrert deg. (lurkere er velkomne)
- Du kan fint ta med en venn eller 2 som ikke er registrert på forumet. (men helst ikke dra med deg en stor gjeng - planen er jo at det skal være et nFF-treff)
- Ingen aldersgrense
- Ta med godt humør
- Ikke drikkepress, men lov å drikke om man ønsker.
Sist endret av etse; 24. juni 2012 kl. 16:58.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Jeg er med.
Elemental blir med
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er absolutt med! Begynner å bli ei stund sida nå ;p
20Juli skal jeg være tilstede under en bygde fest, men for se hva man blir og gjøre, kanskje man tar seg en tur
Som jeg skrev til deg på PM, etse, så er jeg med. Jeg evner sjeldent å planlegge noe mer en to timer frem uansett, så den datoen skal være fri.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Kommer sikkert om jeg er i Tromsø da
Ukjent
Trådstarter Donor
Godt å se at vi har et par intereserte - og om alle som har sagt de vil komme møter opp så blir det et bra treff. Håper de som sier kanskje kan endre det til et "ja".

Nå er det bare å satse på at værgudene er med oss slik at vi får grillet, og slipper å sitte inne å spise pizza.
usertitle import
bleh's Avatar
Dette er på grensen til dårlig gjort, etse. Bleh vil joine.

Kom dere til en skikkelig del av Norge, vestlandet f.eks..
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av bleh Vis innlegg
Dette er på grensen til dårlig gjort, etse. Bleh vil joine.

Kom dere til en skikkelig del av Norge, vestlandet f.eks..
Vis hele sitatet...
Kom deg til riktig del av landet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av bleh Vis innlegg
Dette er på grensen til dårlig gjort, etse. Bleh vil joine.

Kom dere til en skikkelig del av Norge, vestlandet f.eks..
Vis hele sitatet...
Det er noen Freaks fra Stavanger, men vi samler oss aldri, i et forsøk endte det med at kun 3 oppmøtet. Snakker vi om Bergen tror jeg jammen Bergenserfreakere samles både titt og ofte Spiller spill sammen og slikt.
Sitat av Sio Vis innlegg
Det er noen Freaks fra Stavanger, men vi samler oss aldri, i et forsøk endte det med at kun 3 oppmøtet. Snakker vi om Bergen tror jeg jammen Bergenserfreakere samles både titt og ofte Spiller spill sammen og slikt.
Vis hele sitatet...
Få gang noe i Stavanger så er jeg og med.

Sandnes her.
Litt for tidlig for min del, reiser ikke oppover igjen før 10. august.. Har ikke vært på et nFF treff enda, så håper på ett senere i høst!
Hmmm, siden jeg ikke freakfestet i år burde jeg komme meg på et lokalt et.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hmmm, siden jeg ikke freakfestet i år burde jeg komme meg på et lokalt et.
Vis hele sitatet...
Skikkelig stas med crew på treff.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hmmm, siden jeg ikke freakfestet i år burde jeg komme meg på et lokalt et.
Vis hele sitatet...
hiv deg med. Freaktreffene vi har i Tromsø pleier å ha god stemning - spesielt litt utover kvelden når folk er over den værste sosiale terskelen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
hiv deg med. Freaktreffene vi har i Tromsø pleier å ha god stemning - spesielt litt utover kvelden når folk er over den værste sosiale terskelen.
Vis hele sitatet...
Og sovner over doskåla på toalettet..
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Og sovner over doskåla på toalettet..
Vis hele sitatet...
Haha, for en gjeng det var forrige gang. Håper dere får noe fart på i år også, og ikke minst at dere [COLOR="White"]gror noen baller og flytter til Bergen.[/COLOR]
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Og sovner over doskåla på toalettet..
Vis hele sitatet...
Blir mange gode bilder fra slike fester ^^
Heilt canooon
Må vel ta en tur nedover siden jeg ikke kom meg på freakfesten.
Sett meg på kanskje.
Du må beise sjarken!
drar til italia 27juli så blir ikke treff på meg...
Kos deg i Italia gubben, kom akkurat fra en 11 dagers i Italia - Jobb riktignok, men sykt digg!

Er desverre ikke i Tromsø i Juli. Skulle vært arrangert ett på tidspunkt der studenter også befinner seg i tromsø!
Passer det er hvertfall jeg med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Om jeg kommer meg dit (har nettop flyttet til Andøy) så kommer jeg gjerne!
Ukjent
Trådstarter Donor
Lørdag om en uke folkens Morro om mange nye fjes dukker opp, og så satser på vi at været er med oss.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Noen som kan anbefale transport metode fra Gryllefjord til Tromsø? Går det buss f. eks? Tog?

Er ikke kjent i området i det hele tatt
Sist endret av lex123; 20. juli 2012 kl. 17:51.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av lex123 Vis innlegg
Noen som kan anbefale transport metode fra Gryllefjord til Tromsø? Går det buss f. eks? Tog?

Er ikke kjent i området i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Går ikke tog nei, men det går nok buss fra Finnsnes! Er ikke så alt for langt å kjøre heller hvis du har lappen, rundt 3 timer ifølge google maps hvis man tar ei ferge.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av lex123 Vis innlegg
Noen som kan anbefale transport metode fra Gryllefjord til Tromsø? Går det buss f. eks? Tog?

Er ikke kjent i området i det hele tatt
Vis hele sitatet...
er ikke så mye tog her oppe i nord, så det må nok bli buss.

Her kan du f.eks. på bussruta til Tromsø Du må ta 2 busser, og en tur med ei ferge. Men turen er likevel ikke så mye mer enn 3 timer
Sist endret av etse; 20. juli 2012 kl. 18:15.
Skulle vært treff i Kirkenes, da jeg befinner meg der om ikke lenge. Tror dog ikke jeg hadde hatt tid til treff uansett da.
Jeg blir i alle fall å komme innom bukta en tur for å skjekke livet
Jeg skulle gjerne ha kommet, men befinner meg "uheldigvis" i Amsterdam neste lørdag.
Jeg kommer innom hvis jeg får ordnet bil forsikringen, den går ut den 28juli hehe
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Jeg må dessverre melde avbud for denne gang, skal på hyttetur den helgen.
Det skal jobbes, kan derfor ikke være med denne gangen.
Ukjent
Trådstarter Donor
Det nærmer seg treff nå - og jeg ser det er meldt regn og generelt drittvær til lørdag (shocker, vi har jo hatt tidenes sommer). Så vi må nok forberede oss på å sitte innendørs.

Så planen er da som nevnt i førstepost å dra på jonas å spise pizza der, og se hva som skjer utover kvelden etterpå.
Sitat av etse Vis innlegg
Det nærmer seg treff nå - og jeg ser det er meldt regn og generelt drittvær til lørdag (shocker, vi har jo hatt tidenes sommer). Så vi må nok forberede oss på å sitte innendørs.

Så planen er da som nevnt i førstepost å dra på jonas å spise pizza der, og se hva som skjer utover kvelden etterpå.
Vis hele sitatet...
Ser ut som forsikringen ordne seg, hvis den gjør det så hender det nok at jeg kommer.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Tror ikke jeg kan komme.
Har veldig lyst men jeg finner ingen realistisk transportmetode fra Andøy til Tromsø
grrr har vist alltid hjemmevakt når det er treff
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Droppet gratis festival for dette treffet, så da satser vi på at det blir like bra som det vanligvis er! Hvor mange er det egentlig som har sagt at de skal komme nå?
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Droppet gratis festival for dette treffet, så da satser vi på at det blir like bra som det vanligvis er! Hvor mange er det egentlig som har sagt at de skal komme nå?
Vis hele sitatet...
Følgende liste har jeg nå:

Sagt de kommer:
Elemental
Etse
Skeetonez
Murloc

Kommer kanskje:
Meitemark
Kain
Rindae
Kutulu


Så oppmøte blir ikke så alt for bra, og om man ser på trenden fra treffene tidliggere så anntar jeg vi blir 4-5 stykker. Ville ikke tro mer enn en av de på kanskje kommer.
Nei fuck this shit, trur ikke jeg får ordnet det med avgiften, mene hvordan er det med biltilsyn kontroller i Tromsø?
Skal hut meg oppover å sover eventuelt i bilen, men hvor kan bilen stå parkert både gratis og trygt om jeg drar?
Får høre med Bestemor om en liten lån til mat og alkohol, får lønningen etter helga
Sitat av KaiN Vis innlegg
Nei fuck this shit, trur ikke jeg får ordnet det med avgiften, mene hvordan er det med biltilsyn kontroller i Tromsø?
Skal hut meg oppover å sover eventuelt i bilen, men hvor kan bilen stå parkert både gratis og trygt om jeg drar?
Får høre med Bestemor om en liten lån til mat og alkohol, får lønningen etter helga
Vis hele sitatet...
De kan finne på å sjekke sånt når du er på tur inn mot tromsø, i feks lavangsdalen. Du kan gjerne parkere hos meg, har to parkeringsplasser ekstra til rådighet. Har sikkert en sofa du kan sove på også, men særlig digg å sove i er den ikke.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Hvis noen skal kjøre fra, eller kan kjøre innom Sortland, kunne jeg veldig gjerne tenke meg å sitte på om mulig.

Kan evt. betale?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Nei fuck this shit, trur ikke jeg får ordnet det med avgiften, mene hvordan er det med biltilsyn kontroller i Tromsø?
Skal hut meg oppover å sover eventuelt i bilen, men hvor kan bilen stå parkert både gratis og trygt om jeg drar?
Får høre med Bestemor om en liten lån til mat og alkohol, får lønningen etter helga
Vis hele sitatet...
Hvis du sku komme på at du tar sjangsen på en kjøretur + kjører forbi nordmannvik/kåfjord så rop gjerne ut ;> Jeg/brodern er på besøk til familie/slekt her oppe & tviler sterkt på at vi har noe bedre og gjøre i morgen, så en Tromsø tur hadde kanskje ikke vært så dumt..

Er vell evt en plass man kunne overnattet i byen som er eneste problemet, eller når er det siste bussen fra Tromsø - Storslett går i helgene :?
Sist endret av Hightime; 27. juli 2012 kl. 17:45.
Ta bilder og sleng ut her? Sladd trynene til de som ikke vil bli avbildet Hadde vært morro og sett bilder fra freaktreffet!
Holy crapola! Godt denne ble bumpet! Regner fortsatt med jeg kommer
Kom dere til Østlandet!
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Kom dere til Østlandet!
Vis hele sitatet...
Er vell ingen som hindrer deg i og stelle i stand treff i nærheten av hvor du bor :?
Vel, jeg kommer ikke. Kjenner at jeg ikke orker å kjøre i 6 timer.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, jeg kommer ikke. Kjenner at jeg ikke orker å kjøre i 6 timer.
Vis hele sitatet...
Er da bare å ta ferga