Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3147
Hei freaks!

Jeg og niets fant en ganske så kul plass å grille i åsane, det er den gamle parkeringen til "arken" Det ligger ganske så avsidesliggende til fra veiene og det er passe stor plass der. Så om det er nok enthusiasme så kan jeg evt sette opp en poll ang hvilken helg som passer best for freaksa.
Hobby Filosof
Om helgen er ledig, noe jeg ikke tror den er .. menvist, så er jeg med!
(Aldrig hjemme i helger ...)
Godt mulig jeg blir med.
Så mange fra Åsane her altså?
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Så mange fra Åsane her altså?
Vis hele sitatet...
Åsane er Norges største bydel i Norges nest største by. Tar 20 min med buss fra sentrum.
Koffor ikkje =)
er det seriøst så lite freaks som tør å gå ut i solen når vi har sol her borte eller?
Er med en dag det er sol, men det ser ikke ut til at det blir sol med det første...
http://www.yr.no/sted/Norge/Hordalan...idsvarsel.html
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Er med en dag det er sol, men det ser ikke ut til at det blir sol med det første...
http://www.yr.no/sted/Norge/Hordalan...idsvarsel.html
Vis hele sitatet...
Hehe, ingen myte det været altså.
Sitat av Sio Vis innlegg
Hehe, ingen myte det været altså.
Vis hele sitatet...
Vell, det har vært sol og 20+ grader i ca to uker nå, så det kan diskuteres.

Kunne ikke vært mer enig med signaturen din
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor i Åsane er det? jeg har akkurat flyttet hit
Hobby Filosof
Om dere Bergensfreaks er åpen for en annen location, senere i sommer, da dette ikke ble noe av - hvertfall ikke enda, så vet jeg om en plass det er utsikt over hele Bergen, som Drittsekken på forumet her viste meg, det er på Sandvikenfjellet, går opp en tursti bak Sandviken Sykehus (noen her vet vel hvilken plass jeg tenker på), kunne jo tatt turen opp dit en dag med litt temperatur og fint vær, dra med oss enganggriller pils og røykings?

(For all del, trenger jo ikke sitte stuka sammen med de som ikke liker slikt, viser jo respekt ovenfor andre folk, chill røyke spot litt borten for, litt liten plass om vi blir veldig mangen til og sitte der og grille, så da kan vel den plassen ha sin funksjon? Best utsikt her dog. hehe.)


Bare lufter ideer her, kan jo evt. lage en egen tråd når finværet kommer tilbake.
- Daniel
Sist endret av WhyNot!; 20. juni 2012 kl. 10:49. Grunn: Gjorde ting litt mer oversiktlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Se hva man glemmer bort! Bare å komme med forslag!
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Om dere Bergensfreaks er åpen for en annen location, senere i sommer, da dette ikke ble noe av - hvertfall ikke enda, så vet jeg om en plass det er utsikt over hele Bergen, som Drittsekken på forumet her viste meg, det er på Sandvikenfjellet, går opp en tursti bak Sandviken Sykehus (noen her vet vel hvilken plass jeg tenker på), kunne jo tatt turen opp dit en dag med litt temperatur og fint vær, dra med oss enganggriller pils og røykings?

(For all del, trenger jo ikke sitte stuka sammen med de som ikke liker slikt, viser jo respekt ovenfor andre folk, chill røyke spot litt borten for, litt liten plass om vi blir veldig mangen til og sitte der og grille, så da kan vel den plassen ha sin funksjon? Best utsikt her dog. hehe.)


Bare lufter ideer her, kan jo evt. lage en egen tråd når finværet kommer tilbake.
- Daniel
Vis hele sitatet...

Er vell ingen freakere som skal stoppe dere fra å drive med slikt på treff, men skriver dere det her, så tør jeg nesten banne på at politiet dukker opp
Hobby Filosof
Tror ikke det, men ser ikke ut som at det ble noe av anyway, var vist ingen interesse for det treffet som i Åsane eller det jeg foreslo .. men tviler på at onkel har ressurser til det anyway..

EDIT: Og om de skal leite etter oss som sitter borten fra de andre så blir jo det litt gjemsel heehe
Sist endret av WhyNot!; 8. juli 2012 kl. 01:17.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Hva med grønnskjæret på Tertnes da?
Hobby Filosof
Om du lager en ny tråd om det og administrerer den skal du ikke se bort ifra at folk melder interesse!
(Skulle gjerne gjort det selv, men vet ikke når jeg er i Bergen igjen og har tid til det..)
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Er vell ingen freakere som skal stoppe dere fra å drive med slikt på treff, men skriver dere det her, så tør jeg nesten banne på at politiet dukker opp
Vis hele sitatet...
Jeg både tror og håper at politiet har bedre ting å ta seg til.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Over 1300 visninger på tråden sier vel sitt...!

Prøv igjen da!

:-)