Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 44763
Sitat av Forconin Vis innlegg
Er ikke utsolgt ennå nei, bare å kjøpe billetter på Billettservice. Fint hvis du kan ta et screenshot hvis du ser den meldingen igjen.
Vis hele sitatet...
Vel, ettersom jeg ikke har penger atm så skulle far min bestille, og han prøvde via iPhone. Får ikke tak i noe screenshot, men mener å huske at det stod noe slikt:

"Vi kunne ikke finne noen tilgjengelige billetter til dette arrangementet" også noe om at det kunne være utsolgt.
Sitat av Golder Vis innlegg
Vis hele sitatet...
We need to go deeper.

Yes, deeper we must go.

Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Fortsett sånn folkens!

Og ta med venner og bekjente osv, jo flere jo bedre.

Har pratet med lokalet, de sørger for veldig godt utvalg av øl, samt vin, shots på under 22% (18årsgrense), drinker osv.
Dette kommer til å bli litt av en kveld/natt, med tanke på at jeg må være ute å feste hele natten siden jeg skal ta bussen til Hove kl 08 neste morgen :O
Så jeg håper det nachet på Thon hotell varer en stund :P
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Forconin Vis innlegg
Har pratet med lokalet, de sørger for veldig godt utvalg av øl, samt vin, shots på under 22% (18årsgrense), drinker osv.
Vis hele sitatet...
De har vel Dahls? Hvis ikke kan jeg bli vanskelig å ha med å gjøre!
Sitat av Zetta Vis innlegg
Dette kommer til å bli litt av en kveld/natt, med tanke på at jeg må være ute å feste hele natten siden jeg skal ta bussen til Hove kl 08 neste morgen :O
Så jeg håper det nachet på Thon hotell varer en stund :P
Vis hele sitatet...
Er det bekreftet at the blir nachs på Thon hotel? If thats the case, ill be there
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Er det bekreftet at the blir nachs på Thon hotel? If thats the case, ill be there
Vis hele sitatet...
Jadda Jeg er alltid klar iallefall og ikke noe problem og bruke mitt rom. Men helst ikke mye søling og spying takk
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Jadda Jeg er alltid klar iallefall og ikke noe problem og bruke mitt rom. Men helst ikke mye søling og spying takk
Vis hele sitatet...
Haha ser den Freaks kan oppføre seg vettø, det var ikke noe tull på forrige freakfest som jeg kan huske.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Haha ser den Freaks kan oppføre seg vettø, det var ikke noe tull på forrige freakfest som jeg kan huske.
Vis hele sitatet...
Da er dere hjertelig velkommen til langt på natt/morgning
Bra! Legger jeg meg den kvelden er jeg 100% sikker på at jeg forsover meg til bussen til Hove :P
Velkommen skal dere være
Dette her er litt kult faktisk: - Jeg registrerte meg som nFF-medlem for (snart) ganske nøyaktig étt år tilbake, 20.juni 2011. Nå, når jeg kommer til Freakfest 2012 vil det så og si være 1-årsjubileum for meg !

Nå sitter jeg og tenker på litt hvordan jeg skal småfeire dette lille jubileumet. Kanskje jeg heller bare tar det på Freakfesten?? Må nesten få gjort noe litt symbolsk for gledens skyld..

Uansett, gleder meg stort til å se freaksa den 23.
Fristende. Aner dog ikke når jeg flytter til Oslo så kan bli litt kvalm sånn sett, men blir boende i Oslo for minst 1 år fremover så da er det muligheter for 2013 iallefall )
Er dette noe for alle eller? Er helt ny på forumet xP
Sitat av ferocious Vis innlegg
Er dette noe for alle eller? Er helt ny på forumet xP
Vis hele sitatet...
Les førsteposten du. Dette er en fest der du må kjøpe billett for å komme inn. Det er også 18 års aldersgrense. Dvs. at det er åpent for alle som har billett og er over 18 år (medlemskap på freak.no er heller ikke noe krav). Du er nok hjertelig velkommen!


For min del, er jeg fortsatt litt usikker på om det blir fest. Fyller 18 år ikke så lenge før arrangementet, men grunnet at det kan bli noe plundrete med transport, det at jeg må dra aleine og det at det skjer mye i dagene rundt, gjør at jeg tviler litt på at jeg får med meg årets fest..
Sist endret av Znerk; 7. juni 2012 kl. 23:27.
er for alle ja.

kriterie er:
18+
å selvfølgelig bilett
Ååh! Jeg vil være med! Men jeg er i Thailand. Litt langt å pendle. :/
da var billettene bestilt, helgen satt av Etter mye om og men med billettservice som ikke ville fullføre bestillingen min <.<
Jeg skulle handle billett på nettet, men til min store ergrelse kunne man ikke betale via min ID på billettservice.

Derfor lurer jeg så forferdelig på om man kan spasere rett inn på enhver Narvesen-kiosk i hele landet for så å forlange billetter til Freakfest - eller er slik luksus avholdt for finfolket på Østlandet med TV-dialekt?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg skulle handle billett på nettet, men til min store ergrelse kunne man ikke betale via min ID på billettservice.

Derfor lurer jeg så forferdelig på om man kan spasere rett inn på enhver Narvesen-kiosk i hele landet for så å forlange billetter til Freakfest - eller er slik luksus avholdt for finfolket på Østlandet med TV-dialekt?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet skal du kunne få tak i billettservice-billetter på så godt som alle narvesen-kiosker.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Knask: Jeg gikk og handlet direkte via Narvesen i fjor. I år reserverte vi først på nettet og hentet/betalte deretter på Narvesen.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg skulle handle billett på nettet, men til min store ergrelse kunne man ikke betale via min ID på billettservice.

Derfor lurer jeg så forferdelig på om man kan spasere rett inn på enhver Narvesen-kiosk i hele landet for så å forlange billetter til Freakfest - eller er slik luksus avholdt for finfolket på Østlandet med TV-dialekt?
Vis hele sitatet...
Man får kjøpt bilett på 7/11 også
Husk å kjøpe billetter folkens! Det er fortsatt bra med plass, men om man ikke har billett er man ikke garantert inngang! Løp og kjøp! http://www.billettservice.no/event/f...lletter/360829
Hmm, hva var gjennomsnittsalder på deltakerne i fjor tro? Er det nærmere 18 - 20, eller er det noen vits for oss litt mer godt voksne og komme også?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av tingo Vis innlegg
Hmm, hva var gjennomsnittsalder på deltakerne i fjor tro? Er det nærmere 18 - 20, eller er det noen vits for oss litt mer godt voksne og komme også?
Vis hele sitatet...
En god andel vil definitivt være gamle nok til å foretrekke kamferdropsschnaps fremfor rusbrus. Bare å komme!
Exterminate!
jonnis's Avatar
Får dessverre ikke kommet i år heller. Studentsamskipnaden bestemte seg plutselig for at de skulle gjeninnføre depisitum, så der forsvant pengene jeg samlet opp til sommeren/freakfest...
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av tingo Vis innlegg
Hmm, hva var gjennomsnittsalder på deltakerne i fjor tro? Er det nærmere 18 - 20, eller er det noen vits for oss litt mer godt voksne og komme også?
Vis hele sitatet...
Snittalderen i fjor var godt over 20, kanskje nærmere 25 enn 20. Det dukker opp folk i alle aldersgrupper, så så lenge du er over 18 og under 110 bør det bli en veldig hyggelig kveld.
Da kommer visst jeg alikevel! Billetter til meg og en kompis er ordnet.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
De har vel Dahls? Hvis ikke kan jeg bli vanskelig å ha med å gjøre!
Vis hele sitatet...
Det betviler jeg ganske sterkt
Jeg og kjæresten kommer^^
Billetter i boks (:
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av luni Vis innlegg
En god andel vil definitivt være gamle nok til å foretrekke kamferdropsschnaps fremfor rusbrus. Bare å komme!
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å ha med kamferdropsposen.
Jeg kommer og tar med masse chicks!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Da har jeg handlet en billett til!
Kan også bekrefte at det bare er å gå inn på en Narvesen eller hvilket som helst annet sted som har Billettservice-apparat og si "X billetter til Freakfest 2012 den 23. Juni, takk!" uten problemer.
Noen som vet bra rute fra Oslo s til fortreff/festen? Har stuka rundt på traffikanten en halv time nå, finner ingenting.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som vet bra rute fra Oslo s til fortreff/festen? Har stuka rundt på traffikanten en halv time nå, finner ingenting.
Vis hele sitatet...
Det er nok bare å gå opp karl johan det
lite kjapt søk på google.com/maps hvis det er noe mer du lurer på? :P
Wergelandsveien 17 er adressa, står først i denne tråden også
Sist endret av kandetfixes; 14. juni 2012 kl. 22:49.
Du kan jo gå av på Nationalteatret istedet, er vel det nærmeste.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Du kan jo gå av på Nationalteatret istedet, er vel det nærmeste.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, men hvis han kommer med buss/tog med siste holdeplass på oslo S, så er det bare å gå i 5-10 min rett opp karl johan, bokstavelig talt, så er du i slottsparken. er ikke alle som tar t-baner rundt om i Oslo, endel som tar denne freakfesten som en liten reise inn til storbyen også.

Vel, det var sånn jeg tenkte det da. Da jeg ikke er fra oslo, og det ville vært det letteste og mest konkrete svaret jeg selv kunne ønsket meg, utifra informasjonen som var gitt.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
I'll be there, and I'll be square.

Ryktes om at jeg er på gjestelisten så!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
I'll be there, and I'll be square.

Ryktes om at jeg er på gjestelisten så!
Vis hele sitatet...
Ci(u)der!
jeg kan ta ett par stk på overnatting(kun snille folk)
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som vet bra rute fra Oslo s til fortreff/festen? Har stuka rundt på traffikanten en halv time nå, finner ingenting.
Vis hele sitatet...
Det er både trikker og busser som stopper ved slottsparken.Trikk nr 12 og 13, i tillegg til buss nr 30 og 31.
Disse stopper på vika-siden så du må gå over plassen foran slottet fram til treffstedet, tar deg gode 3min

Du kan også ta alle T-baner opp til Nationalteateret og gå opp innkjørselen til slottet.
Sitat av moret Vis innlegg
Det er både trikker og busser som stopper ved slottsparken.Trikk nr 12 og 13, i tillegg til buss nr 30 og 31.
Disse stopper på vika-siden så du må gå over plassen foran slottet fram til treffstedet, tar deg gode 3min

Du kan også ta alle T-baner opp til Nationalteateret og gå opp innkjørselen til slottet.
Vis hele sitatet...
Og om du føler for å morsjonere, tar det ikke lengre tid en 10 min å gå opp karl johan fra Oslo S. Går ikke ann å ikke finne slottsparken da=)
hvor mange billetter er det igjen?
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
hvor mange billetter er det igjen?
Vis hele sitatet...
Plenty Bare å bestille, så er du sikret inngang, og du støtter en god sak (alle pengene går til Freakfest).
Støtte en god sak xD

skal se, er sykt gira på å komme men...
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Støtte en god sak xD

skal se, er sykt gira på å komme men...
Vis hele sitatet...
Men hva da?
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Støtte en god sak xD

skal se, er sykt gira på å komme men...
Vis hele sitatet...
Sist gang jeg sjekket biter ikke freaksa(kanskje luni da(: )

Er'u gira så bare kom vel!
har ikke noe grunn til å IKKe komme, har vel en flere grunner til å komme. Skylder på at jeg er så lat i holdning inni mellom :P

tipper jeg kommer.
Sist endret av Luci Tristis; 15. juni 2012 kl. 17:54.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Zetta Vis innlegg
Yes, deeper we must go.

Vis hele sitatet...
Even deeper!