Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 733
Halla er 17 år (01) og er russ med et år eldre (00) jeg kom ikke inn på sälen å arrangør av russekroa vår er streng på alder. noen som vet noe om fake legg eller noen som lager.

ikke skriv hvorfor jeg ikke bør ha det og hva straffelovene er ettersom jeg ikke bryr meg. Takk
De sjekker jo så vidt legitimasjon på russens skitur..? Burde ikke ha vært noe problem, så lenge man har betalt og fått bånd.
Har også hørt det er mulig å søke om å ta russetiden med sitt opprinnelige kull, når man går yrkesfag.
Sitat av Dreams Vis innlegg
De sjekker jo så vidt legitimasjon på russens skitur..? Burde ikke ha vært noe problem, så lenge man har betalt og fått bånd.
Har også hørt det er mulig å søke om å ta russetiden med sitt opprinnelige kull, når man går yrkesfag.
Vis hele sitatet...
Du snakker om at du er russ visst du går påbygg etter yrkesfag


For og svare og hjelpe deg ut litt her. du kan kjøpe falsk legitimasjon på darknet og det er en litt lang og vanskelig prosess, jeg anbefaler at du finner en venn som kan melde kortet sitt som stjålet og at du kan låne dette når vennen bestiller nytt, ofte er det lett og lure på barnebilder.