Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1907
Hvordan kan jeg bypasse Lockdown browser med macbook.
Trenger hjelp Please!!!!
Det trur eg ikkje du klarar så enkelt.

Når det er sagt, kan eg dele ein artig bug eg oppdaga då eg hadde eksamen i Lockdown-browseren før sumaren. Det viste seg at etter april-oppdateringa av Windows 10, klarte ikkje browseren lengre å skjule notificationpopups frå Windows. Om eg hadde hatt behov og veldig god ork, kunne eg dermed t.d. sett opp ei lang epostrekke som sendte jevnt og trutt gjennom eksamen, med eit par liner hint og tips som ville kome fram ved kvar popup...
Sitat av snegler Vis innlegg
Det trur eg ikkje du klarar så enkelt.

Når det er sagt, kan eg dele ein artig bug eg oppdaga då eg hadde eksamen i Lockdown-browseren før sumaren. Det viste seg at etter april-oppdateringa av Windows 10, klarte ikkje browseren lengre å skjule notificationpopups frå Windows. Om eg hadde hatt behov og veldig god ork, kunne eg dermed t.d. sett opp ei lang epostrekke som sendte jevnt og trutt gjennom eksamen, med eit par liner hint og tips som ville kome fram ved kvar popup...
Vis hele sitatet...
Men funker dette på mac?
Sitat av x_yungtriggz_x Vis innlegg
Men funker dette på mac?
Vis hele sitatet...
Umogleg for meg å seie. Du kan jo logge inn i test-sesjonen og prøve, men trur nok du har meir att for tida di å faktisk øve på det du skal ha eksamen i.