Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 8925
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, jeg kommer ikke. Kjenner at jeg ikke orker å kjøre i 6 timer.
Vis hele sitatet...
6 timer? Hvis du bor i Harstad som det står så tar det jo bare 3-4 timer, maks.

Kjenner jeg begynner å bli sulten på Yonas nå, har ikke vært der siden sist gang vi hadde nFF treff der.
Har Yonas flyttet lokalene fra sjøgata? En stund siden jeg var der sist Mener å ha hørt at Yonas ble dårlig etter at de flyttet, hvis de flyttet da..
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Har Yonas flyttet lokalene fra sjøgata? En stund siden jeg var der sist Mener å ha hørt at Yonas ble dårlig etter at de flyttet, hvis de flyttet da..
Vis hele sitatet...
lokalene er ikke like fine som før, maten er den samme.
Sitat av etse Vis innlegg
lokalene er ikke like fine som før, maten er den samme.
Vis hele sitatet...
Ja hørte folk sa det var som å komme inn på en McDonalds resturant, veldig sterilt.. Hvor holder de til nå da?
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Ja hørte folk sa det var som å komme inn på en McDonalds resturant, veldig sterilt.. Hvor holder de til nå da?
Vis hele sitatet...
i cirka samme område, bare helt nede på brygga. Rett ved siden av rorbua.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Ja hørte folk sa det var som å komme inn på en McDonalds resturant, veldig sterilt.. Hvor holder de til nå da?
Vis hele sitatet...
Nja, husker jeg ikke feil så er det cirka bare disken som virker steril, ellers er det greit der. Det er forsåvidt ikke den samme koselige og gode stemninga som før, men maten er helt lik.
Nå vil jeg bare bekrefte dette, Yonas klokken 1900 right?
Sitat av Hightime Vis innlegg
Hvis du sku komme på at du tar sjangsen på en kjøretur + kjører forbi nordmannvik/kåfjord så rop gjerne ut ;> Jeg/brodern er på besøk til familie/slekt her oppe & tviler sterkt på at vi har noe bedre og gjøre i morgen, så en Tromsø tur hadde kanskje ikke vært så dumt..

Er vell evt en plass man kunne overnattet i byen som er eneste problemet, eller når er det siste bussen fra Tromsø - Storslett går i helgene :?
Vis hele sitatet...
Fuck yeah, men problemet er at det tar ca 5timers kjøretur til Tromsø, har ikke nok bensin/penger å får ikke lån til det siden bilen ikke er forsikret.
Jeg kjøre fra Alta - Tromsø, med andre ord gjennom Storslett men er ikke helt edru, når aldri Tromsø kl 19.00
Hadde jeg hatt penger til bensin og mat så hadde jeg kjørt nu, selv om jeg ikke er helt edru
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av murloc Vis innlegg
Nå vil jeg bare bekrefte dette, Yonas klokken 1900 right?
Vis hele sitatet...
sorry for sent svar, men det stemmer Synd det er så få som kunne komme =/

Satser på at Rindae eller kutlu mmøter opp nå som Kain plutselig fant ut han ikke kunne (dårlig på planlegging? ^^)

Er på yonas nå. Sitter i 2 etg.
Sist endret av etse; 28. juli 2012 kl. 18:15.
Åssen gikk det greiene her da? Er dere ute nå eller?
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Åssen gikk det greiene her da? Er dere ute nå eller?
Vis hele sitatet...
vi ble 2 personer. Så neste gang håper jeg i hvertfall de (nå 4) faktisk møter opp.
Ja vi kan jo prøve igjen. Lørdag 11aug kanskje hvis det er fint Vær. Vi kan jo restarte tråden litt å se på engasjementet til folk?

Statusoppdatering : hjemme drikker fireball kanel whisky og ser på volleyball babes nrk2
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Ja vi kan jo prøve igjen. Lørdag 11aug kanskje hvis det er fint Vær. Vi kan jo restarte tråden litt å se på engasjementet til folk?

Statusoppdatering : hjemme drikker fireball kanel whisky og ser på volleyball babes nrk2
Vis hele sitatet...
burde utsette det litt lenger enn det. Ta det etter studiestart, og når "fadderuka" er over. For vet at flere av freak-medlemmene er studenter; så vi kan prøve igjen når studentene har tid.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
burde utsette det litt lenger enn det. Ta det etter studiestart, og når "fadderuka" er over. For vet at flere av freak-medlemmene er studenter; så vi kan prøve igjen når studentene har tid.
Vis hele sitatet...
Jeg tror også det er lurt, er nok mange flere som kan da også.

Jeg våknet ikke før rundt 8 på kvelden, så jeg forsov meg ganske kraftig. Sommerferien ødelegger døgnrytmen.

Hvem var den andre som kom egentlig? Elemental?
Ja sant nok.
Men hvis non e i fæsterhjørnet må dæm bare poste for min del her.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg tror også det er lurt, er nok mange flere som kan da også.

Jeg våknet ikke før rundt 8 på kvelden, så jeg forsov meg ganske kraftig. Sommerferien ødelegger døgnrytmen.

Hvem var den andre som kom egentlig? Elemental?
Vis hele sitatet...
yeah, aner ikke hvor det ble av murloc. vi prøvde å ringe han men fikk ikke noe svar.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er ny i byen så hadde vært fett om folk har orket å prøve en gang til Gir meg muligheten til å bli kjent med noen fra området osv
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Er lett med på ett treff i høst
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sååå, noen som har lyst å treffes? :P