Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1629
Hei freaks!

Er det noen som bor i Drammen her som kan forklare litt om Elvefestivalen?
Selv har jeg veldig lyst å ta bussen fra Oslo i morgen for å oppleve denne festivalen!

Jeg vet at det skal være konserter på torget ved togstasjonen(?), men da jeg ikke har noen interesse for artistene som skal spille, vil jeg gjerne "utforske" byen alle skryter av!! Noen tips?

PS: Gutt 21
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Hei! Jeg er fra den flotte byen Drammen, som jeg er veldig stolt over. Men et tips til deg: Ikke dra til Drammen under Elvefestivalen. I hvert fall om du ikke er interessert i noen av artistene. Gatene er stappet fulle av folk, så du får ikke samme følelse av Drammen som du ville gjort ellers. Men en annen side er det masse boder i gatene, happenings hele tiden, små konserter, båtrace på elva, masse glade folk og alt annet som hører med når byen inviterer til fest. Da vi var yngre, dro vi ofte til byen på denne dagen for å treffe kjent folk og for å kjenne på livet, men nå drar vi heller ut på kvelden. Rett og slett fordi vi er 1) lei av folkmengdene 2) lei av alle de harry drammenserne som kommer frem fra hullene og gjemmestedene sine på dager som dette. Om du skulle ta turen, burde du gjøre det i morgen! Er visstnok meldt dårlig vær på lørdag og søndag.

Det er forøvrig en veldig fin by som alle burde ta seg en tur til! Store oppusninger skjer på begge sider av elven.
Takk for et godt svar Snipes!
Får med meg en venn, så vi kommer en tur til byen din

Har du et utested å anbefale?
Snipes: Jeg er uenig.. Hvis man først skal dra til drammen er det jo greit og legge det til en dag hvor det faktisk er noe og gjøre her. Hva er poenget med og reise hit for og se tomme torg en grå ettermiddag :-P
er ikke så mange og anbefale under Elevfestivalen da de fleste er stappfulle uansett, men jeg pleier og like Dickens, Sir Winston, Pigen, Palmen nr1 og nattklubben\cafen Z

disse finner du ganske sentralt i sentrum av Drammen

ellers noen meter vekk fra torget har du jo Buddys og Pavarotti

- hilsen en Lier mann
Vi har allerede bestemt oss og vi kaster oss på første buss!
Drammen, here I come!

Takk skal du ha knutazz!