Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6658
Noen her inne som har peiling? Ser etter en nybegynnerpakke, og ville helst ha funnet noe rimelig, men det må jo først og fremst ha god kvalitet, særlig maskinen! Men blekket er vel ikke så farlig heeelt i begynnelsen, da jeg bare skal øve på immiterte skinnplater eller hva det enn heter ;D

Hvilke nettsider handler DU tatoveringsutstyr? Har du hatt GODE/DÅRLIGE ERFARINGER med enkelte merker, og i så fall hvilke?

Har du peiling, tid og føler deg hjelpsom i dag, hadde det vært ultra om du kunne gi meg din mening om denne start-up pakken fra I Max Tattooing: [COLOR="purple"]http://www.imaxshop.com/en/superior-start-up-tattoo-kit.html[/COLOR] Har du en bedre anbefaling, tar jeg overgjerne i mot den!

Setter pris på all hjelp!
Sitat av Chang Vis innlegg
Har en kamerat som har kjøpt herifra. http://www.qxl.no/pris/hobby/oevrig-...v/an600868544/
Vis hele sitatet...
Oi, takk! Vet du om han ble fornøyd?

Wow, tuuusen takk! Falt meg aldri inn å skjekke der!
Jeg har en green monster maskin tilsalgs med powerchord.
Begge deler er kun brukt noen timer.

Dette er ikke nybegynnerutstyr,men utstyr som mange "profesjonelle" tatovører bruker. Kan evt også få med noe Starbrite blekk.
Pm meg for pris og mer info.
▼ ... over en måned senere ... ▼
www.tradeexpressgoods.co.uk har masse greier til rimelige priser, bl.a. dette settet: http://www.tradeexpressgoods.co.uk/p...ISPATCH_TE-004
www.jokertattoo.net har har også masse rimelig. De har både Joker-, Skin Candy-, Eterna-l, Sun-, Starbrite-, Kuro Sumi-, MLT-, Mom's- og Blondine-blekk. Har lest at Skin Candy er offisiell blekkleverandør til Miami Ink. Legger ut en link under til et sett med 44 flasker Skin Candy-blekk, der du får 3stk. 120ml.-flasker, 1stk. 60ml.-flaske og 40stk. 30ml.-flasker. Alt dette til bare 310 UDS, som til dagens rate blir rettunder 1920 NOK.

Nice ^^

Har forresten kjøpt masse hos imaxshop.com. Det er i følge meg selv skikkelig dyrt, men har i hvert fall skikkelig kvalitet. Det har jeg for så vidt lest om begge de to førstnevnte også, så hadde nok heller handlet der enn hos imax(med mindre du svømmer i penger og rett og slett ikke bryr deg xD).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
skaff noen gode maskiner! jeg har noen dritt maskiner og det er helt jævelig og brukke!
▼ ... over en uke senere ... ▼
blir tattoo sett på som street art?? :O
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
det ER jo på gaten, og kunst er det definitivt soooo..
hvis personen med tattisen er død, er det ihvertfall "undergrunn"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av drittsekken Vis innlegg
det ER jo på gaten, og kunst er det definitivt soooo..
hvis personen med tattisen er død, er det ihvertfall "undergrunn"
Vis hele sitatet...
Freak burde virkelig hatt en sånn "liker"-knapp! Hahaha!
(Sorry for offtopic! ;()
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Freak burde virkelig hatt en sånn "liker"-knapp! Hahaha!
(Sorry for offtopic! ;()
Vis hele sitatet...
bare og trykke på KP knappen det, er liksom freakforums "liker" knapp