Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1381
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har holdt på i rundt en 10år med cola, uskyldig i helgene og hatt noen binges opp igjennom hvor det har blitt flere ganger i uka.
Nå er jeg helt ute å kjører og tatt hver dag noen uker(husker ikke hvor mange) får liksom fort på en grammer ila 2-3timer og lissene er ganske så hyppige.
Får man så kraftig toleranse?
Tror bruken min ville drept mange andre..
Ingen moralprek, vet jeg er ute å kjøre.
Klokken er 5 og jeg skal på jobb om 3timer fyf
Samma her. Sendte sjefen en melding og tok en avspaseringsdag, så jeg kan kose meg med god samvittighet i det minste.

Angående toleranse: Om man får nok søvn, mat og gir kroppen/hjernen mulighet til å samle litt dopamin så skal vel egentlig ikke toleransen øke så fryktelig på cola? Mulig jeg tar grådig feil
Sist endret av skrpappa; 25. november 2022 kl. 05:36.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har heldigvis hjemmekontor i morgen, men her arrangement med jobben klokken 5. burde jeg ta de få timene søvn om jeg klarer eller bare holde meg våken?

Joa, søvn, mat og trening får jeg til. Men med cola hver dag i flere uker nå så føler jeg skikkelig toleranse for første gang.
Er det mulig?? Bruker store doser, så blir litt engstelig.
Har speed for i morgen om det er en ide mtp jobb?
Kun brukt sjelden gang
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har heldigvis hjemmekontor i morgen, men her arrangement med jobben klokken 5. burde jeg ta de få timene søvn om jeg klarer eller bare holde meg våken?

Joa, søvn, mat og trening får jeg til. Men med cola hver dag i flere uker nå så føler jeg skikkelig toleranse for første gang.
Er det mulig?? Bruker store doser, så blir litt engstelig.
Har speed for i morgen om det er en ide mtp jobb?
Kun brukt sjelden gang
Vis hele sitatet...
Jeg har også hjemmekontor, men gidder ikke pine meg gjennom en dag med null søvn for å være "flink". Hadde jeg vært deg hadde jeg sovet frem til 3-4 og tatt en liten dropp med speed før arramgement om det er jævlig viktig. Hvis ikke hadde jeg tatt en egenmelding hele dagen.

Rus og jobb harmonerer ikke spesielt godt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joa, søvn, mat og trening får jeg til. Men med cola hver dag i flere uker nå så føler jeg skikkelig toleranse for første gang.
Er det mulig?? Bruker store doser, så blir litt engstelig.
Har speed for i morgen om det er en ide mtp jobb?
Kun brukt sjelden gang
Vis hele sitatet...
Angående toleranse så har jeg lite fornuftig å mene, tar cola en sjelden gang. Litt mer en enn sjelden gang nå i det siste, men ikke kjent noe toleranse ved det lave forbruket mitt
Sist endret av skrpappa; 25. november 2022 kl. 06:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man bygger toleranse som bare faen,
Jeg har vært oppe i minst 5g+ for en all nighter,mens de jeg er med kan klare seg med under 1. Dette er da topp brus.
Det gir meg heller ingenting lengre,kun stuk og depresjon +muligheten til drikke mere når jeg først er igang.

Tar jeg pause på mange mnd er toleranse mye lavere igjen og jeg kan klare meg med rundt 1.5-2g på en all nighter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man bygger toleranse som bare faen,
Jeg har vært oppe i minst 5g+ for en all nighter,mens de jeg er med kan klare seg med under 1. Dette er da topp brus.
Det gir meg heller ingenting lengre,kun stuk og depresjon +muligheten til drikke mere når jeg først er igang.

Tar jeg pause på mange mnd er toleranse mye lavere igjen og jeg kan klare meg med rundt 1.5-2g på en all nighter.
Vis hele sitatet...
Takk for oppklaring, da er det bare å se bort i fra svada greiene jeg skrev om toleranse..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man bygger toleranse som bare faen,
Jeg har vært oppe i minst 5g+ for en all nighter,mens de jeg er med kan klare seg med under 1. Dette er da topp brus.
Det gir meg heller ingenting lengre,kun stuk og depresjon +muligheten til drikke mere når jeg først er igang.

Tar jeg pause på mange mnd er toleranse mye lavere igjen og jeg kan klare meg med rundt 1.5-2g på en all nighter.
Vis hele sitatet...

For å si det enkelt og greit, det er ikke topp brus du har om du må ha 5g på en all nighter. Handler mer om at du ikke trenger å dra makka striper på topp brus. Små tynne, 1 i hvert nesebor 1 gang pr 30-45min holder i maaassevis. Kan godt dele 2g prima brus på 3 stk på en all nighter og enda ha igjen når det er slutt på festen. Bruk litt fornuft når dere ruser dere, er absolutt 0 vits å dra store linjer på prima brus, eneste man får ut av det er å bli kola-stein, og en helvettes dårlig form dagen etter.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har jo fått på 3 nå uten noe alko og dette er prima så jo havfruen sier noe der.
Såklart less is more med cola(synes nå jeg) men bikker msn over, så sitter man egt bare å får på lisser grunnet lakenskrekk og drøyer den nedturen..
Sånn som jeg gjør nå. Det gir meg ingenting nå, og sa til meg selv jeg skulle legge det bort kl 10. i går kveld..
Gir ikke meg noe heller lengre.
Husker jeg leste noe lignende, at man lengter etter en fest som tok slutt for mange år siden
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det noen som kan komme med innspill for hvordan jeg burde avslutte bingen min her?
Har evig med Coke, så har prøvd nå i lang tid for å stoppe å hente mere å line opp.
Har tatt ca 5mg valium, har mere men skal kjøre bil i morgen så vil ikke være for sløv da.
Har lyrica
Tramadol og paralgin forte
Samt quetepin.
Har bittelitt speed som noen glemte igjen og noen Ritalin.

Hvordan ville du gjort det for å få minst nedtur?
Hadde jeg bare hatt litt oxy nå
Ellers god fredag, ta lærdom av domskapen min..
Om du har evig med Coke og vil avslutte en binge burde du gi det til en du stoler på og hentet det igjen om en ukes tid. Ta noen valium, 2-3 paralgin forte, lag deg ett godt måltid og sov mest mulig. Ikke bland tramadol med cola, er en farlig kombo, kan forårsake krampeanfall og andre bivirkninger du ikke vil ha. Dette fikser du lett.
Anonym bruker
"Harm Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som kan komme med innspill for hvordan jeg burde avslutte bingen min her?
Har evig med Coke, så har prøvd nå i lang tid for å stoppe å hente mere å line opp.
Har tatt ca 5mg valium, har mere men skal kjøre bil i morgen så vil ikke være for sløv da.
Har lyrica
Tramadol og paralgin forte
Samt quetepin.
Har bittelitt speed som noen glemte igjen og noen Ritalin.

Hvordan ville du gjort det for å få minst nedtur?
Hadde jeg bare hatt litt oxy nå
Ellers god fredag, ta lærdom av domskapen min..
Vis hele sitatet...
Nå har det seg slik at det er ikke noen enkel utvei av dette. Du må faktisk ta tak og bestemme deg for å bare ikke ta mer. Alle ønsker å ta mer cola når man holder på, men alle må på et tidspunkt stoppe, og det klarer du også om du bare bestemmer deg. Det er du som e sjefen over ditt hode.
Tja. Får prima aceton-vaska brus til 800-1200 og kjøpte 3g jeg har sniffet og skutt de siste 4 dagene med og uten forskjellige opiater blandet i pumpen. Første to dagene var episk og rushet fantastisk. Røkte en dyr sigar og nøt musikken mens jeg hadde det fett med en god kompis samt. et par jenter å kose med.

Toleransen overfor brus er nesten som amf etter min erfaring tar du ofte justeringer og strekker bruken over flere dager.

Eks . I dag har jeg drukket Gin & Tonic og har vel dratt 50 linjer av den nye bag'en med 1g siden i morgen tidlig og stoppet for 2 timer siden. Drikker alltid et par enheter (2-3 til 12) når jeg er på snø'en og i dag var gøy nok men kjedelig . Var aleine kun hjemme uten noe å gjøre eller finne på .

Starta med en speedball av heroisk dose brus og etterpå justerte med tynne linjer utover med et til skudd med en liten klump hvit thai.

Kommer til å ha en lang T-break og holde meg til opiater IV den neste mnd.,
Det meste bygger en toleranse når man bruker det over tid, og sentralstimulerende er ikke noe annerledes. Faktisk så vil det føles som om det gir absolutt ingen effekt etter en del dager med fast bruk sånn at man trenger flere uker pause for å begynne å kjenne noe igjen.

Hvis det viser seg at du ikke klarer å legge det på hylla for en litt lengre periode så kan det jo være at du har noe annet underliggende også, som f.eks ADHD. Det kan lønne seg å prate med en psykolog om å få tatt en utredning om det der forbruket fortsetter, for hvis du har noe underliggende så kan det finnes hjelp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som kan komme med innspill for hvordan jeg burde avslutte bingen min her?
Har evig med Coke, så har prøvd nå i lang tid for å stoppe å hente mere å line opp.
Har tatt ca 5mg valium, har mere men skal kjøre bil i morgen så vil ikke være for sløv da.
Har lyrica
Tramadol og paralgin forte
Samt quetepin.
Har bittelitt speed som noen glemte igjen og noen Ritalin.

Hvordan ville du gjort det for å få minst nedtur?
Hadde jeg bare hatt litt oxy nå
Ellers god fredag, ta lærdom av domskapen min..
Vis hele sitatet...
Ta NAC. Da føler du deg bare drit om du tar cola.