Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1736
Fuck Mr. Plod!
Etter ett helt år med bare røyking og jobbing ble jeg sugd ned i ett depressivt hull. Brukte opp alle pengene mine, gjorde ikke annet enn å bare jangle rundt.

Jeg får endelig diagnosen ADD og får en god tone med en gammel venninne av meg.

Jeg legger hasjen på pause og begynte å henge med denne jenta hver eneste dag jeg kunne. "YES!! LIVET ER PÅ VEI OPP!"

Endelig føler jeg mestring og gode følelser, endelig føler jeg at livet gir mening.

Jeg holder på med hun i 3mnd, men plutselig forteller hun at det ikke funker og at hun ikke har de rette følelsene.

Par dager senere forteller hun at hun har begynt å snakke med exen sin og at de ligger sammen.

Jeg er helt knust og aner ikke hva jeg skal gjøre

Jeg er 21 år, har ikke lappen, bor fortsatt hjemme og har ingen venner.

Jeg brukte opp alt jeg hadde på denne jenta og nå sitter jeg her med null.
jeg aner ikke hvor jeg skal begynne.

Skal jeg bare flytte ut i hybel?

Skal jeg begynne med bil lappen?

Skal jeg begynne å trene?

Begynne med tinder og gå igjennom alt dette på nytt?

Jeg har ingenting akkurat nå og føler meg så mislykka
Brukte opp alt du hadde på jenta, syns du sa du brukte det opp på å røyke og surre rundt i et år og at denne jenta kom inn i bildet seinere. Det er den rekkefølgen du forteller i hvertfall. Uansett gjort er gjort og spist er spist. Jeg blåste bort masse spenn på hasj og tull i din alder jeg også, du er ikke aleine om det om det er til noe trøst! Konsekvenstenkinga er ikke helt ferdig utvikla..

Det kan være ganske risky å prøve å komme seg ut av friendzonen med en gammel venninne om man ikke avklarer på forhånd at man henger sammen for å se om man kan bli noe mer enn venner. Blir fort misforståelser av sånt der venninna ser hangouten som at dere er kompiser og du ser det som dating. Heldigvis er ikke tre måneder lenge og det at noen ikke føler'n på den måten med deg trenger ikke å bety at du er mislykka. Å avvise andre romantisk trenger ikke engang være personlig men det er så mange ting man ikke kan sette fingeren på som skal være på plass av følelser og det er ikke meninga at man skal få de følelsene for alle. Kjærlighet er ikke lett å finne og å bli avvist er en del av livet, men til gjengjeld føles det ekstra digg og unikt når alt bare klikker perfekt sammen med noen.

Det er en god idé å fokusere å få ting på stell om du har mål om å begynne å date igjen etterhvert. Å ta lappen kan gjøre at du føler du gjør noe nyttig i hverdagen, noe annet å fokusere på og gir deg mestringsfølelse, så ikke dumt å starte der. Trening bringer med seg mye positivt for kropp, sjel og livskvalitet også. Du trenger ikke stå å løfte vekter om du syns det er gørrkjedelig men test ut treningsformer som for eksempel ju jitsu, thai chi, sykling etc. Det er viktig å finne mening i livet, drive med noe man liker enten det er trening eller lese bøker og være sin egen lykkes smed, og ikke være avhengig av en partner for å føle lykke og mening. Da havner man fort i destruktivt avhengighetsmønster i relasjoner som ikke er godt for noen.
Hodet opp! Ting blir bedre
Det som krever minst innsats og gir en enorm dytt i riktig retning er å begynne å trene.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Etter ett helt år med bare røyking og jobbing ble jeg sugd ned i ett depressivt hull. Brukte opp alle pengene mine, gjorde ikke annet enn å bare jangle rundt.

Jeg får endelig diagnosen ADD og får en god tone med en gammel venninne av meg.

Jeg legger hasjen på pause og begynte å henge med denne jenta hver eneste dag jeg kunne. "YES!! LIVET ER PÅ VEI OPP!"

Endelig føler jeg mestring og gode følelser, endelig føler jeg at livet gir mening.

Jeg holder på med hun i 3mnd, men plutselig forteller hun at det ikke funker og at hun ikke har de rette følelsene.

Par dager senere forteller hun at hun har begynt å snakke med exen sin og at de ligger sammen.

Jeg er helt knust og aner ikke hva jeg skal gjøre

Jeg er 21 år, har ikke lappen, bor fortsatt hjemme og har ingen venner.

Jeg brukte opp alt jeg hadde på denne jenta og nå sitter jeg her med null.
jeg aner ikke hvor jeg skal begynne.

Skal jeg bare flytte ut i hybel?

Skal jeg begynne med bil lappen?

Skal jeg begynne å trene?

Begynne med tinder og gå igjennom alt dette på nytt?

Jeg har ingenting akkurat nå og føler meg så mislykka
Vis hele sitatet...
Litt av problemet ditt er nok at denne historien endrer på seg etter hvor du forteller den.

På discord var dere pulevenner, så fikk hun enda en pulevenn. Du ville gå til en prostituert for å gjøre denne pulevennen sjalu.
På discord sier du at du bruker opp pengene dine på dop, ikke denne dama.
I tillegg er jo du han fyren som er kjekk og slank med 23cm kuk som lett kan dra inn tusenvis av kroner på å selge nakenbilder til de homofile følgerne dine.

Jeg skal ikke spørre hvordan det gikk med drømmen om å bli stripper i Thailand.

Det du trenger er å få orden på livet ditt før du begynner å tenke på tinder og damer.
Roe ned dette falske storkar opplegget og slutte å være noen du ikke er.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Litt av problemet ditt er nok at denne historien endrer på seg etter hvor du forteller den.

På discord var dere pulevenner, så fikk hun enda en pulevenn. Du ville gå til en prostituert for å gjøre denne pulevennen sjalu.
På discord sier du at du bruker opp pengene dine på dop, ikke denne dama.
I tillegg er jo du han fyren som er kjekk og slank med 23cm kuk som lett kan dra inn tusenvis av kroner på å selge nakenbilder til de homofile følgerne dine.

Jeg skal ikke spørre hvordan det gikk med drømmen om å bli stripper i Thailand.

Det du trenger er å få orden på livet ditt før du begynner å tenke på tinder og damer.
Roe ned dette falske storkar opplegget og slutte å være noen du ikke er.
Vis hele sitatet...
Haha, blåst! Angrer på at jeg tok meg tid til å svare seriøst nå. Husker jo de fucka postene hans når jeg tenker meg om.
Du skulle vel starte med rave også?

Kanskje du skulle legge som han over sier, storkaropplegget ditt på is, og heller fokusere enn gang for alle og finne god å sunn måte å leve livet ditt på.

Lag deg noen mål så du har noe å jobbe mot. Få deg litt mestringsfølelse osv.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Litt av problemet ditt er nok at denne historien endrer på seg etter hvor du forteller den.

På discord var dere pulevenner, så fikk hun enda en pulevenn. Du ville gå til en prostituert for å gjøre denne pulevennen sjalu.
På discord sier du at du bruker opp pengene dine på dop, ikke denne dama.
I tillegg er jo du han fyren som er kjekk og slank med 23cm kuk som lett kan dra inn tusenvis av kroner på å selge nakenbilder til de homofile følgerne dine.

Jeg skal ikke spørre hvordan det gikk med drømmen om å bli stripper i Thailand.

Det du trenger er å få orden på livet ditt før du begynner å tenke på tinder og damer.
Roe ned dette falske storkar opplegget og slutte å være noen du ikke er.
Vis hele sitatet...
Startet med at vi holdt på, så ble vi pulevenner, men sorgen kom ikke før hun begynte å ligge med exen sin.

Jeg la hasjen på hylla mens vi holdt på. Når man da får lønn så går det til annet enn hasj, pluss at jeg mente at jeg brukte opp alt av tid og energi på henne.

Jeg har ikke lenger behov for å selge megselv fordi jeg ikke er i hasjtåka lenger. Vil ikke tilbake dit.

At man ser bra ut og har stor penis skjønner jeg ikke helt relevansen med.

Flytte til Thailand? Jeg var så langt nede og deprimert på den tiden at jeg bare ville flykte fra problemene mine.

Få orden på livet, det er jo det jeg spør om her. Jeg har betalt all gjelda mi, er ikke stoner lenger og har sluttet å selge megselv.

Men selv etter at jeg sluttet med det tullet der så føles livet like meningsløst.

Hva faen betyr det å få orden på livet?
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Startet med at vi holdt på, så ble vi pulevenner, men sorgen kom ikke før hun begynte å ligge med exen sin.

Jeg la hasjen på hylla mens vi holdt på. Når man da får lønn så går det til annet enn hasj, pluss at jeg mente at jeg brukte opp alt av tid og energi på henne.

Jeg har ikke lenger behov for å selge megselv fordi jeg ikke er i hasjtåka lenger. Vil ikke tilbake dit.

At man ser bra ut og har stor penis skjønner jeg ikke helt relevansen med.

Flytte til Thailand? Jeg var så langt nede og deprimert på den tiden at jeg bare ville flykte fra problemene mine.

Få orden på livet, det er jo det jeg spør om her. Jeg har betalt all gjelda mi, er ikke stoner lenger og har sluttet å selge megselv.

Men selv etter at jeg sluttet med det tullet der så føles livet like meningsløst.

Hva faen betyr det å få orden på livet?
Vis hele sitatet...
Mitt beste tips:
Hold deg unna kjærlighet og følelser til du er psykisk stabil og tåler en smell. Kjærlighetssorg når du allerede er på bristepunktet kan være farlig.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Startet med at vi holdt på, så ble vi pulevenner, men sorgen kom ikke før hun begynte å ligge med exen sin.

Jeg la hasjen på hylla mens vi holdt på. Når man da får lønn så går det til annet enn hasj, pluss at jeg mente at jeg brukte opp alt av tid og energi på henne.

Jeg har ikke lenger behov for å selge megselv fordi jeg ikke er i hasjtåka lenger. Vil ikke tilbake dit.

At man ser bra ut og har stor penis skjønner jeg ikke helt relevansen med.

Flytte til Thailand? Jeg var så langt nede og deprimert på den tiden at jeg bare ville flykte fra problemene mine.

Få orden på livet, det er jo det jeg spør om her. Jeg har betalt all gjelda mi, er ikke stoner lenger og har sluttet å selge megselv.

Men selv etter at jeg sluttet med det tullet der så føles livet like meningsløst.

Hva faen betyr det å få orden på livet?
Vis hele sitatet...
Hva sier legen og psykiatrien om deg? Jeg tror faktisk ikke at jeg har truffet på noen mer eksentriske enn deg på internett før

Du kan jo finne deg ny pulevenn på festene du arrengerer i skauen?
Sist endret av KrølleBølleBrur; 14. november 2022 kl. 20:08.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Hva sier legen og psykiatrien om deg? Jeg tror faktisk ikke at jeg har truffet på noen mer eksentriske enn deg på internett før

Du kan jo finne deg ny pulevenn på festene du arrengerer i skauen?
Vis hele sitatet...
Yep, ganske eksentrisk person. Alle de ville ideene kommer og går.

Får en ide, vil fortelle noen om ideen, gjør research på ideen som gir en boost og en godfølelse i hodet.
Dagen etterpå skjønner jeg at det ikke lar seg gjøre og mister da interessen.

Skjer sikkert 3-4+ ganger i uka