Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 11724
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har en dealer som er forelsket i meg. Men hva er risken om jeg avviser han. Han er stor i miljøet i byen jeg bor i å kan gjøre mye drit. Om jeg så avviser han etter å ha fått mye dop osv gratis kommer det til å skje noe ille?
Tviler på at han gjør det for da taper han ansikt. Hvis han gjør noe ille fordi du avviser han så anmelder du han
Anonym bruker
"Oppblåst Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å svare på uten å kjenne personen. Det finnes dealere i dette land som tar et nei for et nei å smiler høflig tilbake. Samtidig finnes det dealere som uten å blunke, ville stukket deg ned for samme sak.

Jeg tenker det på generell basis er en risikabel og dustete måte å skaffe seg rusmidler på. Det ender i bråk og grining før eller senere.
Hvis han er så høyt oppe som du sier burde ikke det at du har fått til eget bruk være noen særlig utgift for han. Heller ikke noe å bli sur for. Blir han sur fordi han har spandert på folk er han sikkert ikke så høyt oppe som han påstår.
Tviler på at det skjer noe spesielt. Kanskje han slenger litt dritt eller Setter ut noe rykter hvis han er barnslig. I de kriminelle miljøene jeg har vanket i, så har vold mot damer vært sett hardt ned på (med medfølgende straff.)

Vet jo ikke om du er dame, bare tar en sjangs.

Forøvrig, du burde ta en titt på ordtaket "there is no such thing as a free lunch". Synd, men sånn funker det i sånne miljøer stort sett.
Øh. Dette stinker overdose, stay away.
Han prøver å gjøre deg om til MDMA hora hans, hold deg unna, han kommer ikke til å gjøre en dritt. Tviler sterkt på at han er stor i byen din utifra det du skrev, men selv om han er, hold deg unna ellers vil du garantert bli misbrukt til de grader.
Sist endret av vurezo; 14. juli 2022 kl. 17:23.
Ikke heng med han alene men ha med deg venninner og kamerater når dere møtes. Da får han ikke sjansen til å prøve seg på deg og sette deg i en situasjon hvor du ikke tør å avvise han og ender med å måtte ligge med han selvom du ikke vil fordi du får dårlig samvittighet for at han har gitt deg så mye gratis dop. Idelt sett fas han ut og slutt å ha personlig kontakt med han for at du lager denne tråden og er redd for hva som skjer tyder på at han gir deg dårlig magefølelse og da er du tryggest med å holde han på avstand!
Det jeg syntes er mest betenkelig er at du tar imot gratis dop. NOEN må jo betale for forbruket ditt? Det finnes ingen logikk bak at andre skal betale for dine rusmidler uten å forvente noe tilbake.

Hvis du virkelig hadde vært bekymret for dette hadde du slutta å leike med følelsene til dealeren og begynt å betale din egen narkotika. Så lenge du ikke gjør det finnes det ingen garanti, og sånn burde det vel strengt talt være?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du avviser han på en OK måte, en måte som gjør at han føler seg minst mulig avvist viss du skjønner så går der nok greit. Ved mindre han er fullstendig psykopat
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg så avviser han etter å ha fått mye dop osv gratis kommer det til å skje noe ille?
Vis hele sitatet...
Å hore til seg fordeler kommer som regel med en konsekvens.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vurezo Vis innlegg
Han prøver å gjøre deg om til MDMA hora hans, hold deg unna, han kommer ikke til å gjøre en dritt. Tviler sterkt på at han er stor i byen din utifra det du skrev, men selv om han er, hold deg unna ellers vil du garantert bli misbrukt til de grader.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med MDMA hore? Tror jeg skjønner hva du legger i det, men er dette et faktisk fenomen?
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er redd for å avvise han gjør det heller nå enn senere. Jo mer følelser han har for deg eller jo mer han føler du skylder han noe jo farligere kan han bli. De mest kriminelle folka er ofte psykopater og har mindre empati og grenser og nøler ikke med å banke damer. Han er dum hvis han gjør det og risikerer å få politiets søkelys på seg men siden han allerede er kriminell kan det hende han driter i det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du med MDMA hore? Tror jeg skjønner hva du legger i det, men er dette et faktisk fenomen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er en utrolig lett måte å få noen ~18 eller under til å ha sex med deg.
New generation
colakork's Avatar
Bare slutt å heng med han, om han ringer (noe jeg ikke tror han kommer til å gjøre) sier du at du er opptatt. Hvis han legger noe i det så sier du oki hadeee
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hvis han er så høyt oppe som du sier burde ikke det at du har fått til eget bruk være noen særlig utgift for han. Heller ikke noe å bli sur for. Blir han sur fordi han har spandert på folk er han sikkert ikke så høyt oppe som han påstår.
Vis hele sitatet...
Ja han tjener godt så sier det ikke er noe stress og at han ikke taper noe. Veldig hyggelig type men folkene rundt han er mennesker som kan ødelegge liv ganske kjapt
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du fikk avvist han uten noe videre dramatikk mao ?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du fikk avvist han uten noe videre dramatikk mao ?
Vis hele sitatet...
Har ikke avvist han
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke avvist han
Vis hele sitatet...
Da er det på tide!
Flytt vekk, bytt navn og slett eksisterende SoMe kontoer. Enten det - eller gi opp hullene dine, fordi i hans øyne - fortjener han kroppen din etter alt han har gitt.
Hei. Noen av oss som til tider kan ha mengder av "greier", vi kan like å dele med andre uten å få betalt ganske enkelt for at vi liker at folk blir i form. Jeg vet hvert fall at jeg liker å bli påspandert den dagen jeg er tom og jeg har en dårlig dag - og det blir jeg stort sett alltid også. Dette er egentlig den eneste forventningen jeg har når jeg gir bort noe, og jeg respekterer det om folk har lite selv om ikke ønsker å gi det vekk.

Vær tydelig på at du ikke er interessert, forklar at du ønsker kun vennskap så ser du hvor dette leder deg. Altså rasshøl finnes over alt, og hva du har rota deg borti er umulig å si - men en voksen mann burde fint akseptere dine ønsker. Merker du røde flagg i adferden, som aggressjon eller krav om å få betalt - skygg banen fort som faen, så holder du deg unna - heldigvis så går som oftest sånt fort over i narkoverdenen der det alltid er noe nytt drama.

PS: etter jeg skrev det der så må jeg få legge til at det finnes en del som er rimelig harde på dette med å få pengene sine, så mulig du må krype til korset og gi betalt om kravet skulle bli stillt og bli stående.
Sist endret av tasmus82; 15. juli 2022 kl. 00:53.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han kan ikke forvente noe i retur bare fordi han deler med deg. Men hvis du ikke liker han på den måten så gjør det helt tydelig for han at han ikke får komme i buksene på deg hvis ikke kan han fort utnytte deg når du er ruset
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han kan ikke forvente noe i retur bare fordi han deler med deg.
Vis hele sitatet...
Han kan det hvis hun later som at skal få henne hvis hun får drugs av han.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Han kan det hvis hun later som at skal få henne hvis hun får drugs av han.
Vis hele sitatet...
Er du dum? NEI INGEN KAN FORVENTE ELLER KREVE NOE I RETUR FOR Å VÆRE GAVMILD OG HVERTFALL IKKE SEX ELLER TVINGE NOEN TIL Å LIKE EN PÅ DEN MÅTEN
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du dum?
Vis hele sitatet...
Nei

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
NEI INGEN KAN FORVENTE ELLER KREVE NOE I RETUR FOR Å VÆRE GAVMILD OG HVERTFALL IKKE SEX ELLER TVINGE NOEN TIL Å LIKE EN PÅ DEN MÅTEN
Vis hele sitatet...
Hvis det er det hun later som, så jo
Sist endret av vindaloo; 15. juli 2022 kl. 01:35.
Her er det mange portretter av fanden på veggen og båser på rekke og rad.

Hvorfor er en dealer automatisk en syk jævel som bare ønsker å voldta og missbruke en dame som sier nei bare fordi hun har fått av han før.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Her er det mange portretter av fanden på veggen og båser på rekke og rad.

Hvorfor er en dealer automatisk en syk jævel som bare ønsker å voldta og missbruke en dame som sier nei bare fordi hun har fått av han før.
Vis hele sitatet...
Og det skal bety?
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Her er det mange portretter av fanden på veggen og båser på rekke og rad.

Hvorfor er en dealer automatisk en syk jævel som bare ønsker å voldta og missbruke en dame som sier nei bare fordi hun har fått av han før.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis en syk jævel, bare en taper som ikke klarer å henge med i de middelmådige sitt rotterace og må ty til å pushe for å ha til salt i såret.

De som stiller bakerst i køen blir ofte fort forelsket og desperate om de får tilgang på jenter...

At hun lar han bytte dop mot oppmerksomhet gjør bare at han tror de har noe på gang...
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det jeg syntes er mest betenkelig er at du tar imot gratis dop. NOEN må jo betale for forbruket ditt? Det finnes ingen logikk bak at andre skal betale for dine rusmidler uten å forvente noe tilbake.

Hvis du virkelig hadde vært bekymret for dette hadde du slutta å leike med følelsene til dealeren og begynt å betale din egen narkotika. Så lenge du ikke gjør det finnes det ingen garanti, og sånn burde det vel strengt talt være?
Vis hele sitatet...
Har du aldri ytt noe ekstra eller gitt noen gaver bare fordi du vil og har mulighet? Forventer du alltid noe igjen? Isåfall stakkars de rundt deg. Tjener han hundretusener på narko koster det han ingenting å dele noen gram i uka eller for den saks skyld døgnet gratis, det er noe han velger frivillig. Jeg har delt masse hasj, alkohol, pulver og penger med kompiser og forventer ikke å få knulle de tilbake så den der tankegangen er sexistisk. Vedder på du tenker det samme om damer som tar i mot drinker på byen, at da skylder de noe tilbake men at du mange ganger har delt sprit med kompisene dine uten å kreve en tjeneste i retur og jeg tenker ikke at vi har noe på gang bare fordi de kommer å røyker hos meg og tar imot en femmer iblandt når jeg føler med de og ikke vil de skal være uten weed gjennom helgen. Det gjør jeg av godvilje og ikke fordi jeg forventer noe tilbake.
En som prøver å kjøpe en annen er den som utnytter og her er jenta til og med redd for å si nei så han er den som har all makten her.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du dum?
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Nei
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
NEI INGEN KAN FORVENTE
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis det er det hun later som, så jo
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ELLER KREVE NOE I RETUR FOR Å VÆRE GAVMILD OG HVERTFALL IKKE SEX ELLER TVINGE NOEN TIL Å LIKE EN PÅ DEN MÅTEN
Vis hele sitatet...
Kreve, nei selvsagt ikke, men forvente, jo
Sist endret av vindaloo; 15. juli 2022 kl. 04:09.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, har en dealer som er forelsket i meg. Men hva er risken om jeg avviser han. Han er stor i miljøet i byen jeg bor i å kan gjøre mye drit. Om jeg så avviser han etter å ha fått mye dop osv gratis kommer det til å skje noe ille?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår spørsmålet ditt. Du ønsker å vurdere hvor mye verdi du skal sette for deg selv. Her må jeg som rusavhengig og tidligere dealer advare deg. Avvis ham på en ordentlig måte, og fortsett å kommunisere på samme måte. Ikke gjør noe forskjell bare fordi han prøvde seg. Lat som at det ikke har skjedd. Det vil få ham til å forstå at du ikke er interessert, men heller ikke har tenkt å kutte ham ut.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du er redd for å avvise han gjør det heller nå enn senere. Jo mer følelser han har for deg eller jo mer han føler du skylder han noe jo farligere kan han bli. De mest kriminelle folka er ofte psykopater og har mindre empati og grenser og nøler ikke med å banke damer. Han er dum hvis han gjør det og risikerer å få politiets søkelys på seg men siden han allerede er kriminell kan det hende han driter i det.
Vis hele sitatet...
Mye sannhet i det. De uten empati er de farligste..
Du burde slutte å snylte på dopet hans og få litt selvinsikt. Om han spanderer gratis ting på deg så er ikke det helt **gratis** han forventer å få noe tilbake og du burde vite det. **Ingenting er gratis i denne verdenen** . Men hvis du har hatt litt frem og tilbake og ønsker å fortsette dealer forholdet burde du ta avstand for en stund også hitte han opp når du skal ha dop
Sist endret av Luring1312; 15. juli 2022 kl. 20:45.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, har en dealer som er forelsket i meg. Men hva er risken om jeg avviser han. Han er stor i miljøet i byen jeg bor i å kan gjøre mye drit. Om jeg så avviser han etter å ha fått mye dop osv gratis kommer det til å skje noe ille?
Vis hele sitatet...
Avvis han og gå videre. Livet er for kort til å overtenke. Kutt han ut så har du lært på det.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Ikke heng med han alene men ha med deg venninner og kamerater når dere møtes. Da får han ikke sjansen til å prøve seg på deg og sette deg i en situasjon hvor du ikke tør å avvise han og ender med å måtte ligge med han selvom du ikke vil fordi du får dårlig samvittighet for at han har gitt deg så mye gratis dop. Idelt sett fas han ut og slutt å ha personlig kontakt med han for at du lager denne tråden og er redd for hva som skjer tyder på at han gir deg dårlig magefølelse og da er du tryggest med å holde han på avstand!
Vis hele sitatet...
Takk for tipsene, han har ikke lyst til å ligge meg meg siden jeg ikke er 16. så håper jeg kan stole på han med det han sier. Aldri prøvd seg på noe seksuelt med meg. Jeg er mere redd for vold siden det er det det går i, når kompisene hans eller han selv kommer i feks gjeld eller trøbbel. Da blir de ofte banket å truet med andre værre ting.
Vet ikke hvor mye jeg kan si for vil ikke bli gjenkjent
Tittel sier at du lurer på om det er farlig å være sammen med en dealer. Så i selve innlegget lurer du på hva som skjer om du avviser ham selv om ha forer deg med gratis droger.

Hva er greia? Vil du bli sammen med fyren eller tenker du mer på hvor langt du kan dra den i forhold til gratis droger?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tittel sier at du lurer på om det er farlig å være sammen med en dealer. Så i selve innlegget lurer du på hva som skjer om du avviser ham selv om ha forer deg med gratis droger.

Hva er greia? Vil du bli sammen med fyren eller tenker du mer på hvor langt du kan dra den i forhold til gratis droger?
Vis hele sitatet...
Ja om det er farlig om jeg avviser han pga han er dealer. Var ikke så sammenhengende overskrift og innlegget, sorry.
Helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Mange som sier jeg skal droppe han men jeg er usikker
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tipsene, han har ikke lyst til å ligge meg meg siden jeg ikke er 16. så håper jeg kan stole på han med det han sier. Aldri prøvd seg på noe seksuelt med meg. Jeg er mere redd for vold siden det er det det går i, når kompisene hans eller han selv kommer i feks gjeld eller trøbbel. Da blir de ofte banket å truet med andre værre ting.
Vet ikke hvor mye jeg kan si for vil ikke bli gjenkjent
Vis hele sitatet...
Han gir deg dop gratis selv om du er under 16, men "vil ikke ligge med deg"... En dealer med stort hjerte ass.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han gir deg dop gratis selv om du er under 16, men "vil ikke ligge med deg"... En dealer med stort hjerte ass.
Vis hele sitatet...
Ja tbh vet jeg ikke tankegang hans
Hvis han er en seriøs dealer som selger til ei jente under 16 burde han tas med bak låven for et nakkeskudd. Dette er et kryp. En stygging som verver småjenter til narkomiljøet. Han er ikke verd søpla nederst i containeren engang.

FYSJ!!!
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja tbh vet jeg ikke tankegang hans
Vis hele sitatet...
En mann gir ikke dop gratis til ei jente uten at det foreligger noe seksuelt.... Så han har noen baktanker rundt dette. Gå noen runder med deg selv, hadde kommet meg ut av det der rimelig raskt hadde jeg vært deg
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sier seg sjøl når han gir dop til et barn. Tenk litt kjære deg. Det handler ikke om at han er gavmild eller en god person, det handler om at han vil ha sex med deg eller bruke deg på en annen måte. Kan du snakke med en voksen? Siden du sier han er høyt oppe tror jeg dette er noe HAN har planta i hodet på deg og at han ikke er så høyt oppe som du tror. Tøffe gutter liker å snakke litt for høyt og smøre litt for tjukt på.
tankegangen hans har du jo fått svar på hvis du leser tråden her.. tror det er mest gutter som har svart...
Du er ung og naiv, han er litt eldre og kåt.
Sikkert ikke farlig å avvise han, da får du sikkert ikke mer gratis.
Alternativet er å fortsette å ikke si noe, kanskje det blir ett problem senere. Men du får mer dop...
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En mann gir ikke dop gratis til ei jente uten at det foreligger noe seksuelt.... Så han har noen baktanker rundt dette. Gå noen runder med deg selv, hadde kommet meg ut av det der rimelig raskt hadde jeg vært deg
Vis hele sitatet...
Sant det
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sant det
Vis hele sitatet...
Er jente selv og når menn gir deg noe gratis eller er veldig snille mot deg så er det alltid en baktanke ved det og i 10 av 10 tilfeller er det seksuelt. Det gjelder også det å gi deg feks gratis alkohol, gratis røyk, gratis dop, kjøre deg et sted du vil osv osv.. Vær så snill kom deg ut av det der. Har du noen du kan stole på som du kan snakke med? IKKE noen i rusmiljøet. en nykter person.
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja om det er farlig om jeg avviser han pga han er dealer. Var ikke så sammenhengende overskrift og innlegget, sorry.
Helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Mange som sier jeg skal droppe han men jeg er usikker
Vis hele sitatet...
Helt ærlig er det sannsynligvis mye farligere om du fortsetter å henge med han. I bestefall blir du rusavhengig og får dårlig rykte på deg og i værste fall blir du voldtatt, banka eller fengsel.. Høres ut som en som manipulerer deg til å like han og få makt over deg siden du ikke skjønner de røde flagga og hører på alle som sier at du burde droppe han. En manipulator gir deg tunnellsyn og skyggelapper så du ikke skjønner hvor ille det er! Enhver annen som ikke er manipulert kan se at en stor dealer som gir drugs til barn og "forelsker" seg i dem er en å løpe langt vekk fra! Det at han er forelska er sikkert ikke sant engang men noe som kalles grooming som manipulatorer bruker for å få makt og hengivenhet så de kan bruke deg som en brikke.. Kanskje ber han deg gjemme dopet hans hos deg snart også ender du med fengsel selv også. De som er høyest oppe i gamet har ikke empati de bare spiller snille når det kan gi de noe nyttig senere og nøler ikke med å utnytte sine nærmeste..

Nå tar jeg forbehold om at dette er en som er stor i gamet som du påstår og at han er eldre enn deg siden de på 15-16 og yngre ikke er store i gamet.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Men hvordan skal hun skaffe seg gratis godsaker da?
Vis hele sitatet...
Kanskje påtide å slutte da? Vet selv av en på 15 som solgte seg til eldre menn og fikk dop til betaling. Nå hadde han det ikke noe godt med selv men er skada den dag idag selv om han har sluttet..
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Spontanklesvask Vis innlegg
Kanskje påtide å slutte da? Vet selv av en på 15 som solgte seg til eldre menn og fikk dop til betaling. Nå hadde han det ikke noe godt med selv men er skada den dag idag selv om han har sluttet..
Vis hele sitatet...
Ja det var vel omtrent i den gata jeg tenkte også.

I hvert fall ta en god kikk på hva man driver med og hvordan man vil at fremtiden skal være.
Om hun ikke vil slutte å ruse seg bør hun ta noen viktige valg rundt hvordan hun skaffer til vei de hun bruker.
Gratis er som regel ikke helt gratis.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ja det var vel omtrent i den gata jeg tenkte også.

I hvert fall ta en god kikk på hva man driver med og hvordan man vil at fremtiden skal være.
Om hun ikke vil slutte å ruse seg bør hun ta noen viktige valg rundt hvordan hun skaffer til vei de hun bruker.
Gratis er som regel ikke helt gratis.
Vis hele sitatet...
problemet her er at trådstarter er i tidlig tenåra, et barn, og en pedagogisk tilnærmingsmåte er viktig for å unngå provosering. Å skremme med skumle historier tror jeg er lite effektivt men kan selvsagt hjelpe litt. Det beste hadde vært om hun snakket med noen hun stolte på som kunne rettlede henne og som selv ikke er naiv som ser hva denne typen driver med. Han har nok skremt henne med at han har farlige kompiser og er så høyt oppe blabla men det lukter ikke "høyt oppe" av å kødde rundt med barn og gi gratis dop til barn. Eller overvurdeerer jeg dealere med mine antakelser? har kjent noen dealere oppigjennom årene og de var noen kalde jævler, men rota rundt med unger det gjorde de faktisk ikke. Tenåringer som var nysgjerrige på dop var fy-fy og no deal.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
problemet her er at trådstarter er i tidlig tenåra, et barn, og en pedagogisk tilnærmingsmåte er viktig for å unngå provosering. Å skremme med skumle historier tror jeg er lite effektivt men kan selvsagt hjelpe litt. Det beste hadde vært om hun snakket med noen hun stolte på som kunne rettlede henne og som selv ikke er naiv som ser hva denne typen driver med. Han har nok skremt henne med at han har farlige kompiser og er så høyt oppe blabla men det lukter ikke "høyt oppe" av å kødde rundt med barn og gi gratis dop til barn. Eller overvurdeerer jeg dealere med mine antakelser? har kjent noen dealere oppigjennom årene og de var noen kalde jævler, men rota rundt med unger det gjorde de faktisk ikke. Tenåringer som var nysgjerrige på dop var fy-fy og no deal.
Vis hele sitatet...
Ja syntes han er jævlig spesiell. tenker selv at det er sykt at han er godt over 20 åra å prøver seg på barn. Men er naiv å liker å ruse meg. Mulig at den siden av meg vinner. Det med at kompisene går igjennom mye, har jeg sett selv og opplevd å bli trua av kompisen hans, fordi det gjalt om noe dop som han dealeren skulle fikse. Lang historie.