Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5547
Hei, jeg har et hypotetisk spørsmål.
Hvis man får tak i flytende amfetamin, hvilket jeg regner med ville være fullt mulig, er det ikke godt mulig å fylle dette på en nesespray-ting og gå rundt i full offentlighet og ta seg en liten dose "nesespray".

Dette er bare hypotetisk, har aldri prøvd, og har ikke planer om å prøve amfetamin. Bare begynnte å lure litt.
Jo, det er fullt mulig. Og det er ikke nødvendig å få tak i "flytende amfetamin", amfetamin som rent stoff er vannløselig.
Okei, så man kunne bare blanda amfetamin i vann, og fyllt en nesespray-flaske med det?
Blir kanskje litt vel utblanda da?
Det er ikke mye væske det er snakk om, og om du har et gram amfetamin i 100ml væske eller bart så vil du bli like rusa av å innta det.
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Okei, så man kunne bare blanda amfetamin i vann, og fyllt en nesespray-flaske med det?
Blir kanskje litt vel utblanda da?
Vis hele sitatet...
vær forskiktig så du ikke spruter uante mangder speed i nesa, og går ikke slike på gass? da kan det bli vanskelig
De går nok ikke på gass du, har en flaske her. Er ren mekanikk.
Når "greia" trykkes ned dannes det er vakuum inne i flaska, som kjører en sprut opp etter det jeg har forstått.
Skyt meg hvis jeg tar feil ^^
Kokain i nesespray er langt mer utbredt, da det er noe du justerer langt oftere enn amfetamin.
▼ ... flere år senere ... ▼
Er dette en kjent metode for å innta amfetamin? Noen som kan oppdatere og eller bekrefte?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Er dette en kjent metode for å innta amfetamin? Noen som kan oppdatere og eller bekrefte?
Vis hele sitatet...
Nysgjerrig på dette selv! Noen her som kan oppdaterer og/eller bekrefte? Lurer også på om det blandes inn i nesesprayen med innholdet til nesesprayen inni eller tømmes den og byttes ut med vann som tilsettes Afm?
"Kjent og kjent" - vil ikke påstå det, selv om jeg har sett listinger på amf på nesespray-beholdere på dnmno once or twice.

Har jo seff selv tenkt tanken 100 ganger uten å gidde gjøre noe mer med det, for når det kommer til rusmidler, og inntaket av disse, så er inntaksmåten en den av det berømte "ritualet", og jeg vil mye heller se for meg nyinnkjøpte fremtidige doser som blir marquis-testet, smakt forsiktig på

-

for så å veies opp på miligramsvekt, knuse sprint som mulig, også både se og føle for meg "liftoff" med sviing i nesa og harking - enn å se for meg den gamle Otrivin-beholderen som er stukket et lite hull på toppen like under "durten" man trykker ned - med 1-2g amf på som er den samme og samme dose på.....

Faktisk, når jeg så for meg de to alternativene - så vil jeg mye heller kjøpe smått og bruke 0.5 på et døgn, enn på ha en flaske stående som jeg bare gjesper av å se for meg ta en dose av

Tips - hvis noen med litt mer futt I ræva enn meg skal leke McGyver, prøv å kjør en ml med bare vann igjennom først - så dere vet hvor mange "spruter" det blir på en ml, slik at det blir noenlunde "en durt i hvert nesebor skal være ok".

Er så dumt om en har dyskalkuli og plutselig kobler, ute på byen "jaha - jeg må altså trø 3ml væske i nesen for å få i meg 0.1 med amf...." - da er man ikke like "ubdercover" lengre.

Tips#2 ; selv om det "bare" skal i nesen, så skal det likevel suges opp et lite rør for så å sprayes i mindre partikler opp i nesen - så bare for å unngå offentlig bannskap, generelt ha fokus på skadeforebyggende tiltak, gjør De&Dem etpar tjenester med å behandle det "vannet" som sprøytes på en slik flaske på samme måte som innholdet skulle bli trykt iv på bestemora di.

(Figure of speach....)

Altså vei opp mengde amf på såsåmye vann - og her er det meget bra om dere har prøvd den batchen fra før av og vet sånn ca-ish styrke=hva du*din(e) trenger.

Og bland det godt ut i saltvann, og kjør det igjennom et skikkelig filter før det går på flaska.

Og sistnevnte er ikke noe "må", er bare basic fornuft ; Ikke la nesesprayen stå i en varm og solfylt vinduakarm i 3 uker før evt. inntak, putt shitten i kjøleskapet når ferdig-mekket.

(Lav temperatur ilag med natriumklorid-vann bremser bakterievekst )
Det er stadig nye generasjoner av freakere som plutselig får et eureka-øyeblikk når de kommer på den nesespray greia