Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 874
Noen som har erfaringer ved å innta dette ilag? Vil den ene overdøve den andre? Går fast på valium i en nedtrappings fase, men klarte ikke dy meg å tok et brett blå med 15tabs (ksalol 1mg) - har ganske høy toleranse så et brett er ikke mye for meg)
Spørsmålet er vel vil jeg oppleve ruseffekten av ksalolen, selv om jeg nå går fast på valium?
Begge er benzo så ja du vil kjenne det
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Informasjon mangler.
Vis hele sitatet...
Hvilke informasjon mener du?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som hvor høy toleranse han har på diazepam.
Er han vant til 10mg valium og tar 15mg alprazolam blir det garantert blackout og uønskede hendelser.

Er han vant til 150mg diazepam vil han trolig ikke merke stort.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som hvor høy toleranse han har på diazepam.
Er han vant til 10mg valium og tar 15mg alprazolam blir det garantert blackout og uønskede hendelser.

Er han vant til 150mg diazepam vil han trolig ikke merke stort.
Vis hele sitatet...
Men han er på nedtrapping kan toleransen fortsatt være ganske høy. Hvor lenge sia han har tatt alprazolam er også litt relevant her.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter spent på oppdatering. Men det kan fort ta et par dager ��
Anonym
Trådstarter
29 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Venter spent på oppdatering. Men det kan fort ta et par dager ��
Vis hele sitatet...

Haha^^ Vel, det hittet godt kan jeg vel si. Husker ikke så mye fra resten av kvelden, sovnet og dagen etter var ganske tåkete, men klarnet mer opp mot kveldingen igjen.