Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 3025
Har tenkt en stund nå at jeg har lyst til å prøve speed, røyker daglig men er så lei sløvheten. Jeg lurer bare om det passer dårlig?

Skal på jobb kl 12-20, tenkte dra til kompis når jeg er ferdig så chiller vi der (med speed) og ser hva vi finner på. Greia er at jeg skal på jobb kl 13 dagen etterpå (søndag), skal vel gå fint så lenge jeg er ansvarlig? Er jo tross alt Halloween
Kommer an på din definisjon av ansvarlig.
Har du nakkeskudd (quetiapin) tilgjengelig?
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Kommer an på din definisjon av ansvarlig.
Har du nakkeskudd (quetiapin) tilgjengelig?
Vis hele sitatet...

Jeg hater å få angst av stoff så jeg kjører aldri super hardt, kjenner bare på formen som det kommer, men gidder ikke tweake heelt, litt kanskje;p

Har 4x5mg imovane
Nok med 2?
Sist endret av HallaKompis; 28. oktober 2022 kl. 22:25. Grunn: Ok
Da ville jeg vært svært forsiktig med speeden.
Har lite hell med å sovne på imo etter speed.
Blir heller til at man ligger å flyter på formen.
Tar du 20mg blir det trolig forstyrrende halliser også.

Fuck. Leste feil. Skal du begynne å speede kl 20 er det bare å drite i søvn uansett.
Sist endret av SkammeligNykter; 28. oktober 2022 kl. 22:31.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Da ville jeg vært svært forsiktig med speeden.
Har lite hell med å sovne på imo etter speed.
Blir heller til at man ligger å flyter på formen.
Tar du 20mg blir det trolig forstyrrende halliser også.

Fuck. Leste feil. Skal du begynne å speede kl 20 er det bare å drite i søvn uansett.
Vis hele sitatet...
Funker imo så a$$ på speed altså? Synes ikke de er syke til vanlig akk.. Men dumt med extra High på jobbet må jeg si.. være forsiktig er jo også en mulighet da

Ja.. blir vell lite søvn:/ men kan man fungere fint dagen etterpå? Evnt små justeringer?
Sist endret av HallaKompis; 28. oktober 2022 kl. 22:35.
Veldig individuelt.
Noen fungerer greit etter et døgn våken og andre ikke.

Jeg ville ventet til du har tid.
Bedre å begynne tidligere på kvelden, eller min favoritt; rett etter frokost.
Sist endret av SkammeligNykter; 28. oktober 2022 kl. 22:48.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Veldig individuelt.
Noen fungerer greit etter et døgn våken og andre ikke.

Jeg ville ventet til du har tid.
Bedre å begynne tidligere på kvelden, eller min favoritt; rett etter frokost.
Vis hele sitatet...
Jeg har tid mellom 20:00-13:00 neste dag = 17 timer.
Bruke tiden smart det d handler om
Kan garantere 0 søvn. Personlig klarer jeg ikke jobbe godt at all med 0 søvn, men om du klarer det så bare kjør på xP
Anonym bruker
"Villig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan huske første gang jeg tok speed så var det så gøy og spennende, en rus som jeg virkelig ble super høy av.
Når natten kom og jeg følte på å kunne sove så var det null kjangs! Lå bare i sengen og surra og tenkte over et nå må jeg få sove. ( veldig uvant situasjon.)
Angst og uro dagen etter uten søvn, og mat ga bare brekninger.

Dette er en typisk førstega gsopplevelse på speed, noen som er enig? =)

Så spar speed testingen til du har fri dagen etter og ikke trenger å stresse over å måtte sove!
Er du ikke vant med å døgne og gå på jobb, så dropp det!
Vil råde deg til å vente til du har bedre tid. Lover deg at å dra på jobb er det siste du har lyst til etter en natt på speed.
Sist endret av Nimja; 28. oktober 2022 kl. 23:46.
Stresser ikke med sovinga, stresser mer om hvordan jeg hadde vært på jobb dagen etter..
men alt er jo individuelt så

Sitat av Nimja Vis innlegg
Vil råde deg til å vente til du har bedre tid. Lover deg at å dra på jobb er det siste du har lyst til etter en natt på speed.
Vis hele sitatet...
jeg ser den.. og ja det finnes jo tider det kommer til å passe bedre også.
Sist endret av HallaKompis; 29. oktober 2022 kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare kjør på. Søvn kan du drive med når du har vokst opp.
Er jævli lett å drite seg ut på speed i den settingen der, hadde droppa det når du ikke har erfaring.

Kan fint gjøres, men hvis du aldri har speeda før vil fort andre kunne merke det på deg. Du vet heller ikke hvordan du reagerer, plutselig får du angst eller vondt i kroppen fordi du kjører på for hardt og da er det kjipt å måtte dra på jobb.
Bare en liten justering vil få deg gjennom hele jobb dagen uten å være trøtt.
Sist endret av Lykkeleeten; 29. oktober 2022 kl. 00:13.
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Er jævli lett å drite seg ut på speed i den settingen der, hadde droppa det når du ikke har erfaring.

Kan fint gjøres, men hvis du aldri har speeda før vil fort andre kunne merke det på deg. Du vet heller ikke hvordan du reagerer, plutselig får du angst eller vondt i kroppen fordi du kjører på for hardt og da er det kjipt å måtte dra på jobb.
Bare en liten justering vil få deg gjennom hele jobb dagen uten å være trøtt.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset har jo prøvd speed før, men akkurat nå så vil jeg bare prøve det litt mer en jeg har gjort.

hvis en liten justering gjør susen så hadde jeg jo gått for det. Har jo kanskje jobb… men kvelden passer forde må jeg si sist gang jeg tok en liten stripe så dro jeg hjem for å sove, så handler jo vel bare om å være moderat.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Oppdatering?
Vis hele sitatet...

Har ikke fått prøvd det enda, litt blanda følelser om jeg burde egentlig.. planen er å fikse utover uka, men får se hva jeg føler for.
Det er et kjipt hopp fra weed til speed.
Du sier du røyker daglig, men hater sløvheten. Derfor syns du speed kan være spennende.
For meg høres det ut som noe du sakte, men sikkert kan ende opp med å gjøre mer enn bare et par ganger.

Hva med å ta en lang pause fra å røyke, og nyte fraværet av sløvheten uten å måtte ta speed?
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Har ikke fått prøvd det enda, litt blanda følelser om jeg burde egentlig.. planen er å fikse utover uka, men får se hva jeg føler for.
Vis hele sitatet...
Jeg synes speed er best som medisin og ikke som rusmiddel. Iallfall gir det meg veldig liten rus men i rette doser er det siste brikken i puslespillet. Jeg er motsatt som deg, jeg blir energisk om jeg røyker cannabis daglig og speed kan gjøre meg noe trøtt og slapp om jeg tar litt lite.
Sitat av Redhot Vis innlegg
Det er et kjipt hopp fra weed til speed.
Du sier du røyker daglig, men hater sløvheten. Derfor syns du speed kan være spennende.
For meg høres det ut som noe du sakte, men sikkert kan ende opp med å gjøre mer enn bare et par ganger.

Hva med å ta en lang pause fra å røyke, og nyte fraværet av sløvheten uten å måtte ta speed?
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det et kjipt hopp? Personlig er weed og speed mine favoritter. Synes speed har et ufortjent dårlig rykte, men det kommer vel av folk som har dårlig selvkontroll.

Personlig synes jeg benzo og kokain f.eks er mye verre. Men folk er forskjellig
Det funker litt sånn her.

Våkner - ikke lyst på drugs.

Tar mornings - meeh kunne ikke tenkt meg drugs egt.

Røyker mer utover dagen/kvelden kommer- shit jeg må ha speed/drugs, leser masse rus rapporter og fantaserer om det mens jeg er ballz fra røykings.

Men tror jeg har skjønt at hasjen som trigger det.
Anonym bruker
"Mulig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed er jo bare å drite i å prøve om du ikke allerede har prøvd. Hvorfor i alle dager skal du teste speed? Det eneste speed er godt for er adhd eller om man greier å holde seg på en liten liner før man skal på byen. Selv det er farlig da det fort blir kjedelig å dra på byen uten speed om man ikke er en av de få som klarer seg uten. Å sitte å ruse seg på speed derimot er helt idioti. Kan love deg at hjernen din blir helt kokt før du vet ordet av det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Speed er jo bare å drite i å prøve om du ikke allerede har prøvd. Hvorfor i alle dager skal du teste speed? Det eneste speed er godt for er adhd eller om man greier å holde seg på en liten liner før man skal på byen. Selv det er farlig da det fort blir kjedelig å dra på byen uten speed om man ikke er en av de få som klarer seg uten. Å sitte å ruse seg på speed derimot er helt idioti. Kan love deg at hjernen din blir helt kokt før du vet ordet av det.
Vis hele sitatet...
Ja jeg er enig:/ tror jeg skal prøve å legge vekk tanken om å ta det, kommer ikke til å få noe ut av det.
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Hvorfor er det et kjipt hopp? Personlig er weed og speed mine favoritter. Synes speed har et ufortjent dårlig rykte
Vis hele sitatet...
At man syns det er digg, er ingen indikasjon på risikoprofil.
Hva bruker tungt narkomane på brugata? Heroin, speed er favorittene der.
Sitat av Redhot Vis innlegg
At man syns det er digg, er ingen indikasjon på risikoprofil.
Hva bruker tungt narkomane på brugata? Heroin, speed er favorittene der.
Vis hele sitatet...
Må være noe av det dummeste jeg har lest. Til trådstarter styr unna dette møkka dopet vist du klarer. Alt for mange som har ødelagt livet sitt på dette, med og starte i det små på fest
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er der største drittdopet ever,hater å være våken så lenge bare jeg ser en speed pose er jeg våken i 2dager pluss bli jo helt koka i hodet,kan være bom å gå på jobb ihvertfall itilfelle du får en syko hangup på noe der så plutselig har du stått å stuka over noe i flere timer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er der største drittdopet ever,hater å være våken så lenge bare jeg ser en speed pose er jeg våken i 2dager pluss bli jo helt koka i hodet,kan være bom å gå på jobb ihvertfall itilfelle du får en syko hangup på noe der så plutselig har du stått å stuka over noe i flere timer
Vis hele sitatet...
Ja nei er glad for at det ikke ble noe mens jeg hadde jobb, men nå har jeg fri en liten stund såå jeg har bestemt meg for å bare prøve det en gang, holder 1G til 2 personer? Kompis jeg skal gjøre det med har ADHD så er jo litt mer medisin for han, 0,5 vær burde være mere nok? Tenkte snorte.
Det er MYE uten toleranse. Jeg bruker 50-100mg for å ikke bli så stuka.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er der største drittdopet ever,hater å være våken så lenge bare jeg ser en speed pose er jeg våken i 2dager pluss bli jo helt koka i hodet,kan være bom å gå på jobb ihvertfall itilfelle du får en syko hangup på noe der så plutselig har du stått å stuka over noe i flere timer
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke gå våken 2 dager da, da skjønner jeg du hater det hehe.

Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Ja nei er glad for at det ikke ble noe mens jeg hadde jobb, men nå har jeg fri en liten stund såå jeg har bestemt meg for å bare prøve det en gang, holder 1G til 2 personer? Kompis jeg skal gjøre det med har ADHD så er jo litt mer medisin for han, 0,5 vær burde være mere nok? Tenkte snorte.
Vis hele sitatet...
Uten toleranse gnisser jeg tenner på 100mg, så om du tar 0,5.. tja lykke til. 1g er ofte nok til 2 personer over et par dager om man ikke skal gå med full tenning hele tia.
Anonym bruker
"Mulig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Bare prøve det en gang"
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du trenger ikke gå våken 2 dager da, da skjønner jeg du hater det hehe.



Uten toleranse gnisser jeg tenner på 100mg, så om du tar 0,5.. tja lykke til. 1g er ofte nok til 2 personer over et par dager om man ikke skal gå med full tenning hele tia.
Vis hele sitatet...
Har man ikke tatt for mye om man gjør det?
Min anbefaling er å heller prøve noe annet. Speed er møkka dop imo. Finnes så mye bedre greier å prøve.
Anonym bruker
"Mulig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fint klart å kjøre igjennom 5 gram alene ila en helg. Uavhengig av hvor god speeden er. Er da man virkelig begynner å havne i psykose. Har kjørt 15 gram på torsdag-mandag engang også. Da smalt det virkelig. Uavhengig av dette så er speed et stoff som IKKE bør brukes for rusen sin del.

Hvorfor ruser man seg på speed? Det ender opp med at man nærmest ønsker å stuke. Og da forsvinner all glede med alt.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Min anbefaling er å heller prøve noe annet. Speed er møkka dop imo. Finnes så mye bedre greier å prøve.
Vis hele sitatet...
Har jo prøvd annet, har jo prøvd speed også. Bare da har det vært i form av MDMA utblanda med amf feks. Psykedelika er jeg helt ferdig med enn så lenge, samme med MDMA også.

vil bare ha noe stimulerende som holder meg våken en liten stund så dropper jeg imovane mot slutten
Ville heller ha delt en grammer cola på to, hvis dette var ment for en ruskveld, men høres ikke sånn ut. Uten toleranse blir du våken minst 20t+ om det er av ok/bra kvalitet, skal ikke så mye til da heller. Kan nesten garantere at de 0,5 går rett i nesen samme kveld uansett, hvis dere skal sitte og snorte for første gang.
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Ville heller ha delt en grammer cola på to, hvis dette var ment for en ruskveld, men høres ikke sånn ut. Uten toleranse blir du våken minst 20t+ om det er av ok/bra kvalitet, skal ikke så mye til da heller. Kan nesten garantere at de 0,5 går rett i nesen samme kveld uansett, hvis dere skal sitte og snorte for første gang.
Vis hele sitatet...
Ja.. men cola er så dyrt, tåler det ikke så veldig bra atm heller.
Vil bare være litt speeda, med litt øl, tjall og imovane mot slutten
Da tar du en til to små linjer.
0,5 er overkill.
Som nevnt tidligere vil du nok ikke sovne på imoen, men det gir en fin flyt.
Eneste gode måten å få sove på speed er quetiapin.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Da tar du en til to små linjer.
0,5 er overkill.
Som nevnt tidligere vil du nok ikke sovne på imoen, men det gir en fin flyt.
Eneste gode måten å få sove på speed er quetiapin.
Vis hele sitatet...
Okei er 0,1 i én liner for mye eller passe?
Quetiapin ja.. lenge siden jeg har brukt det, mye bedre enn imo er det og, den metall smaken man får av imo ødelegger.
Om du holder deg til den ene lineren.
Jeg tar heller er par små
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har man ikke tatt for mye om man gjør det?
Vis hele sitatet...
Jo om man sitter å gnisser tenner har man tatt for mye. Første gang jeg tok speed etter år med pause veide jeg opp 100mg og det var aaalt for mye for meg.
I går kveld skjedde det boys… har ikke sovet et sek, tok siste liner kl 11 i dag tidlig før jeg kasta resten i dass.
Kommer vel ikke til å være noe problem å sove godt ikveld? Ble en del utover natten, er ganske sliten, men føler meg fortsatt litt påtent.
Sist endret av HallaKompis; 4. november 2022 kl. 19:43. Grunn: Heii
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
I går kveld skjedde det boys… har ikke sovet et sek, tok siste liner kl 11 i dag tidlig før jeg kasta resten i dass.
Kommer vel ikke til å være noe problem å sove godt ikveld? Ble en del utover natten, men er ganske sliten bleh
Vis hele sitatet...
Du er tulling du. Lag noe god mat. Drikk et par øl. Legg deg.

Var det verdt det?
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Du er tulling du. Lag noe god mat. Drikk et par øl. Legg deg.

Var det verdt det?
Vis hele sitatet...
Det var en chill kveld, men ikke faen om jeg tar det drittet der igjen. Farlig
Haha ja
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Det var en chill kveld, men ikke faen om jeg tar det drittet der igjen. Farlig
Vis hele sitatet...
Håper du mener det. Virkelig.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Håper du mener det. Virkelig.
Vis hele sitatet...
Neste stopp, Psykolog
Tar sikkert litt tid, men er det som er målet mitt nå.
Fuck alt annet
Selvsagt var det chill. Amfetamin er helt vilt avhengighetsskapende under riktige omstendigheter, og de fleste omstendigheter er riktige.

Livet føles bedre, mer spennende, man blir motivert og sosial.

Men om livet blir bedre? Vel, det kommer veldig an på hvordan man velger å bruke det.

En ørliten dose ren Amfetamin (f.eks 10-20mg Attentin eller 50mg Elvanse en dag du har mye å gjøre) et par ganger i året ødelegger sannsynligvis ikke livet ditt.

Men gutta i Brugata eller nå Storgata utenfor Kiwi som skyter to-tre gram makka for å fungere om morgenen vil nok ikke automatisk svare at Amfetamin forbedrer livet ditt.

Hilsen en med omfattende erfaring med Speed.
Både gode og dårlige.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Selvsagt var det chill. Amfetamin er helt vilt avhengighetsskapende under riktige omstendigheter, og de fleste omstendigheter er riktige.

Livet føles bedre, mer spennende, man blir motivert og sosial.

Men om livet blir bedre? Vel, det kommer veldig an på hvordan man velger å bruke det.

En ørliten dose ren Amfetamin (f.eks 10-20mg Attentin eller 50mg Elvanse en dag du har mye å gjøre) et par ganger i året ødelegger sannsynligvis ikke livet ditt.

Men gutta i Brugata eller nå Storgata utenfor Kiwi som skyter to-tre gram makka for å fungere om morgenen vil nok ikke automatisk svare at Amfetamin forbedrer livet ditt.

Hilsen en med omfattende erfaring med Speed.
Både gode og dårlige.
Vis hele sitatet...
Ja ser hva du mener.. følte jeg fikk tenke klart i noen timer, men det var alt jeg trengte også. jeg er ute etter et bedre liv, vet jeg kan få det også.
Takk