Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2219
Anonym bruker
"Fremmed Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ascoribic acid? /c-vitamin? Andre ting jeg kan tilsette urinen?? For å fjerne spor av amfetamin… på forhånd, SORRY for enda et innlegg ifra meg her assa!
Det er lov å bruke hue, hvorfor skal du ha med deg et helt kjemisett for så å stå å mikse sammen en løsning på badet, om du først har muligheten til å jukse, hvorfor ikke bare få tak i urin fra noen du kjenner som ikke har ruset seg å helle dette i prøveglasset?
Det enkle er ofte det beste.
Sist endret av Veggen; 23. april 2022 kl. 20:22.
Anonym bruker
"Fremmed Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Umulig , da jeg er på instisjon… så må finne en annen løsning her, å det asap! Prøven skal tas ikveld mener de, imorgen mener jeg:-p
Aktivt kull er kjent for å fjerne forurensninger og lignende fra vann, alkohol og lignende saker. Det brukes også ofte mot diverse forgiftninger. Dette vil nok fjerne spor av amfetamin i urinen din.
Sist endret av aluminiumfluorid; 23. april 2022 kl. 20:47.
Anonym bruker
"Fremmed Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke noe kull liggende, dessverre.. så her er alternativene vaskepulver, såpe, c-vitamin, andre vitaminer?!
Er det hurtigtest eller sender de inn til lab?
Om du tar vaskepulver eller andre ting i urinen vil de se dette når prøven analyseres. Ikke gjør det.
Men vist droppet ditt var på onsdag kveld, og du bare hadde det ene droppet, da er det mye mulig du er clean. Du kan ikke gjøre noe særlig med de greiene du har.

Og dersom de sender inn til lab og prøven blir positiv, nekt å krev en ny prøve. Da har du kjøpt deg nok tid til å garantert vær ren.
Lykke til.
Sist endret av Nimja; 23. april 2022 kl. 21:35.
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Er det hurtigtest eller sender de inn til lab?
Om du tar vaskepulver eller andre ting i urinen vil de se dette når prøven analyseres. Ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Zalo, når jeg var yngre å gikk på sånne urinprøver hos ruskontrakt, var zalo det vi brukte. Da smurte vi litt på fingrene, og tok fingrene så langt ned i glasset som mulig mens man bar det inn på toalettet. Så var prøven negativ, men dette gjaldt THC ikke andre stoffer.



Du kan vell vanne ut prøven?


Er det hurtig test så ser dem ikke vann. Er det ikke hurtigtest blir den ugyldig.


Men det letteste av alt er vell bare å ikke ruse seg?
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uansett hva du putter i glasset ser de at prøven er sabotert og det blir registrert som positiv og du må ta ny med strengere overvåkning fremover.
Betal en annen der inne som er clean for å pisse i en liten pose eller beholder og håp vedkommende ikke snitcher på deg eller stå for at du ruste deg og vær ærlig med personalet. De får mer respekt og tillitt til deg om du er ærlig og forklarer hvorfor du sprakk enn om du driver å ruser deg og prøver å juge om det
Tipper de måler tempen å ph på prøven. Det gjorde de hos meg på rehab da jeg fikk pisse på alenerom.
[quote=BenzoKnekk;3766374]Zalo, når jeg var yngre å gikk på sånne urinprøver hos ruskontrakt, var zalo det vi brukte. Da smurte vi litt på fingrene, og tok fingrene så langt ned i glasset som mulig mens man bar det inn på toalettet. Så var prøven negativ, men dette gjaldt THC ikke andre stoffer.

Gjorde dette hos purken for lengelenge år siden på tvang, hadde hørt at zalo funka bra, tror du ikke purken merka det? Følte meg snytt av en bekjent som sa også at det funka. Måtte ta ny up..
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå inn på badet. Tiss i koppen. Når du åpner døra og blir møtt av den som skal motta prøven, så presenterer du et mysende blikk, for å signalisere at noe er i gjære. Ta venstre ben et godt skritt bakover, og følg med det høyre for å skape distansen til helsepersonalet. Åpne øynene på vidt gap, før du sakte blunker vennlig med begge, samtidig som smilet ditt brer seg om munnen.

Som straks åpnes, i det du hever glasset mot munnen og sluker hele prøven.

Avskjed anbefales ved å neie forsiktig, og si takk for meg.

Bevismaterialet er borte. 1-0 til deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gå inn på badet. Tiss i koppen. Når du åpner døra og blir møtt av den som skal motta prøven, så presenterer du et mysende blikk, for å signalisere at noe er i gjære. Ta venstre ben et godt skritt bakover, og følg med det høyre for å skape distansen til helsepersonalet. Åpne øynene på vidt gap, før du sakte blunker vennlig med begge, samtidig som smilet ditt brer seg om munnen.

Som straks åpnes, i det du hever glasset mot munnen og sluker hele prøven.

Avskjed anbefales ved å neie forsiktig, og si takk for meg.

Bevismaterialet er borte. 1-0 til deg.
Vis hele sitatet...
Det er hva man kaller Ekte Performance Art!
Når jeg var i fengsel var det innsatte som tok klorin i fingertuppen på en gummihanske, og gnytta den så når de pissa stakk de hull og helte klorin oppi. Dete skulle ødelegge prøven