Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1473
Hei, jeg leter etter et "brukersystem". Et script som gjør at folk kan registrere seg, poste i forum (phpBB2), sende PM's, har adgang til nedlastinger, bildegalleri og kan liksom ha sin egen profil der de har bilde og info..

Noen som vet om et slikt script? trenger ikke å vere så avansert, enkelt å greitt er min ting
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Det ser ikke ut som du kan serlig mye om hjemmesider.

Prøv e107. Det har alt du trenger :P Men det er engelsk da. Men det tok meg 3 dager og oversette hele greia.
Trådstarter
4 0
Kan litt, men ikke pave på å forklare ting

Men takk skal du ha

Har du det du oversatte? vil berre se hvordan det ser ut
Det du ber om _er_ avansert, bare så det er sagt. Regn med litt jobb for å tilpasse det hele! :--)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Mange. http://www.opensourcecms.com/ . Finn eit der du likar, og bruk det. Test det før du set det i produksjon, for å bytte CMS vil drive vekk mange brukarar...
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det enkleste er nok å bygge opp noe rundt forumet, siden det allerede har brukerbehandling og profiler.
Lag det selv, det er den eneste måten du lærer på. Den tiden jeg var helt noob lagde jeg akuratt det du spør om nå og jeg hadde veldig tidpress på meg, dette hjalp veldig. Lærte PHP ganske fort, uten å ha lest noen bøker eller noen ting. Bare prøvde meg fram.