Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 948
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har siden igår spist noen xanor og dolciser og røyket ved siden av. Idag tok jeg 4 feite linjer med gateamfetamin og er blitt knallrød i trynet og silsvetter, går det røde trynet bort, hvor lenge? Hva er grunnen til det skjer? Har både dolc, xan, weed og amf igjen, er noen komboer eller inntaksmåter folk kan anbefale? Takk for svar
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dette kommer i intervaller begynner å koke og silsvette her jeg sitter og rød som en tomat i fjeset, er jeg forgifta?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan komme av så mangt, f.eks rosacea og andre hudforandringe eller blodtrykket o.l
Men i ditt tilfelle høres det mer ut som om du kanskje har overjustert litt på amfen?
Grunnen til det, vet du jo selv. Det er rusmidlene, men det skjer bare på rusmidler?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan komme av så mangt, f.eks rosacea og andre hudforandringe eller blodtrykket o.l
Men i ditt tilfelle høres det mer ut som om du kanskje har overjustert litt på amfen?
Grunnen til det, vet du jo selv. Det er rusmidlene, men det skjer bare på rusmidler?
Vis hele sitatet...
Prøvde bare å utelukke om det var peppern eller noe annet, ganske sikker på det var den. Tok to feite i hvert nesebor for å få buzzen skikkelig, fikk buzz men også heteslag, svettetokter, sterk puls, kvalme og oppkast, det ga seg, men kom 2 ganger til med sånn 10 min mellomrom før det er gått bort helt nå.

Dårlig batch eller ta det roligere?
Ta det roligere. Absolutt. Typisk overjustering. Den fra gata i Oslo kan være voldsom. Meth.