Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 18995
Noen freaks som er keen på å utnytte det fine regnværet i Oslo og ta noen pils et sted nå/utover i kveld?
Skal vi prøve igjen idag da? Alle venna er på ferie med dama og slikt (Hvem har tid til dame når man har internett) Jeg er med på øl etc i kveld.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Skal vi prøve igjen idag da? Alle venna er på ferie med dama og slikt (Hvem har tid til dame når man har internett) Jeg er med på øl etc i kveld.
Vis hele sitatet...
Jeg, KjemikalieX og Huztle er med i kveld. Vi prøver å få med noen andre også. Holder deg oppdatert!
Jeg er kanskje med ikveld. Må bare sove ut noen timer først
Gjør det, jeg har kjedet meg hjemme litt for lenge nå
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi har snakket litt, og planlegger å ta noen pils i parken før vi eventuelt drar til en rolig bar. Klassikeren er jo da Bar Polar for vår del, men åpen for forslag

Men antar det ikke blir aaalt for sent idag, da vi alle skal på jobb imrg

Jeg skulle minne moret på det senere, så kanskje han slenger seg på senere ikveld.

Nei forresten, fuck det været her. Vi planlegger å bare møtes på Bar polar. Siden vi ikke får vært ute så super lenge uansett
Sist endret av KjemikalieX; 12. juli 2017 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
KjemikalieX og jeg venter på trikken nå. Er på Bar Polar 25ish minutter.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi drar videre nå, usikker på om det blir noe mer
Meg,KjemiX og kjøteren + andre sikkert blir å finne i sofienbergsparken fra 1530ish
Takker for kjempehyggelig parklife i går vi storkoste oss!
Hadde vert kult om noen var i stavanger! bare til å sende melding!
Jeg og KjemikalieX setter oss i Sofienbergparken fra ca 18:00 i dag, bare å slenge seg på! =)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av mini1138 Vis innlegg
Hadde vert kult om noen var i stavanger! bare til å sende melding!
Vis hele sitatet...
Bare å lage trefftråd. Har vært en haug av dem her som du kan bruke som mal.
Jeg er litt forsinka, gir lyd her når vi er på plass i Sofienbergparken.

Da er vi på plass. Sitter i bakken mellom lekeplassen og kirka.
Sist endret av Huztle; 17. juli 2017 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da sees vi der!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke helt tatt meg bryet med å lage en tråd for 2018. Men skal gjøre det i morgen eller noe slikt.

Men jo, dropper bare innom for å si ifra at vi er en gjeng som skal samles i sofienberg som vanlig. Kan oppdatere tråden etterhvert om det er noe interesse
Sist endret av KjemikalieX; 26. mai 2018 kl. 18:57.
Er jo Musikkfest Oslo i morgen, eller Musikken's Dag som vi oldtimere kaller det.
I den anledning er vi tro mot tradisjonen og legger opp til å møtes ved Love&Magic-scenen på Elgsletta

Litt vanskelig å gi noen tid for oppmøte, men jeg er vel der fra 12:00-draget, det kommer litt an på hvor sent det blir i kveld
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Er jo Musikkfest Oslo i morgen, eller Musikken's Dag som vi oldtimere kaller det.
I den anledning er vi tro mot tradisjonen og legger opp til å møtes ved Love&Magic-scenen på Elgsletta

Litt vanskelig å gi noen tid for oppmøte, men jeg er vel der fra 12:00-draget, det kommer litt an på hvor sent det blir i kveld
Vis hele sitatet...
Jeg og de vanlige folka gjør som i fjor og planlegger dagen litt etter dette.

Vi pleier henge der, så drar vi i mindre grupper ut på konserter vi vil se. Det blir stortsett alltids noen sittende igjen, så man har på en måte hovedbasen der

Tror vi er en gruppe på rundt 10stk som er med imrg, er en gruppe med freaks som har med seg kjærester og venner

Moret er på plass. Vi andre er på vei i varierende hastighet
Sist endret av KjemikalieX; 2. juni 2018 kl. 14:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jeg og de vanlige folka gjør som i fjor og planlegger dagen litt etter dette.

Vi pleier henge der, så drar vi i mindre grupper ut på konserter vi vil se. Det blir stortsett alltids noen sittende igjen, så man har på en måte hovedbasen der

Tror vi er en gruppe på rundt 10stk som er med imrg, er en gruppe med freaks som har med seg kjærester og venner

Moret er på plass. Vi andre er på vei i varierende hastighet
Vis hele sitatet...
Jeg var på plass, men sitter nå på Pigalle og spiser lunsj, kommer tilbake etterpå