Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1221
Hva er skriptet/koden/kommandoen for det?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Den finnes ikke. Du må finne et API eller liknende for dette. Det får da være GRENSER for hvor mye et språk skal ha innebygget. Du kan alltids prøve Clickatell eller liknende.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Husk at det koster penger for en brukbar sms-gateway, og det kan bli dyrt alt ettersom hvor mye SMS du planlegger å sende
Jeg benytter meg av en gammel Nokia-telefon og xGnokii, til Unix.

Her finner du en utvidelse av gnokii til PHP.
Trådstarter
Sitat av godCoolio Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det tror jeg kanskje hjalp ja.


Men det er en ting jeg skal si nå: Det jeg evt. skal bruke det til er at man oppgir mobilnummeret, og det sendes en sms med en kode, som man så oppgir på nettsiden sånn at man kan komme inn på en annen del av nettsiden, og hvis det koster noe, så er det mottaker som betaler, men helst gratis.
Sitat av Herû Vis innlegg
Det tror jeg kanskje hjalp ja.


Men det er en ting jeg skal si nå: Det jeg evt. skal bruke det til er at man oppgir mobilnummeret, og det sendes en sms med en kode, som man så oppgir på nettsiden sånn at man kan komme inn på en annen del av nettsiden, og hvis det koster noe, så er det mottaker som betaler, men helst gratis.
Vis hele sitatet...
Siden du leter etter en direkte rip-off fra PXD.no, så kan du jo prøve å få kontakt med koderen der, å høre om du får scriptet hans.