Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 8009
Hadde en leftover beat liggende, så jeg skrev noen bars til den og la det ut, håper noen liker det!
https://soundcloud.com/kranky-2/krem-prod-kranky
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Beaten er jo fantastisk, og kan bli LEGENDARISK.

Du er god på alt - flow, tekst og holdning. Høres forresten kjipt ut å være deg, hvis du faktisk er så real at beskrivelsen du gir i sangen stemmer.

Trådstarter
Tusen takk, gøy med skryt!

Hahaha, nå er jo personen jeg beskriver i låta en ganske karikeret versjon av meg.. Men ja, jeg er ganske jævla kjip.
Sist endret av Kranky; 24. april 2014 kl. 16:57.
Mulig å fått hørt kun instrumental på denne? Sick beat, fete bars!
Dette er rent gull...Brrah!

"Alltidvandrer", er jo nettopp den litt dystre stilen som gjør Kranky til den geniale artisten han er =)
Sist endret av Hightime; 24. april 2014 kl. 18:29.
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Ja, gi oss instrumentalen a!!!
Herlig! Har lasta ned EPen og hørt iblant, knall
Jævlig rått mann!
Heftige saker! Klikka på linken, satte meg ned og gama litt skate 3 mens jeg ikke hadde store forventninger og var veldig kritisk. Så kom beaten, og jeg stoppet opp litt.. Så starta du og rappe, og jeg lukka øya og hørte på. God kvalitet.
Må si jeg føler dette. Chill beat, helt grei flow og liker teksten. Fortsett mann!
Trådstarter
Tusen takk for skryt alle sammen!

For de som er hypp har jeg lasta opp instrumentalen her
http://www.sendspace.com/file/z1m0y9

Kos og bananer til alle sammen.
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Fyfaeen. Denne beaten kunne blitt brukt til noe JÆVLIG stort.

De beste freak-rapperne burde lage en cypher.
Sang nummer 2 var helt fantastisk! Hvorfor er ikke dette på spotify?
Trådstarter
Tusen takk! Hvilken sang sikter du til, Rambofant? EP'n som jeg driver å surrer med for tiden kommer til å havne på spotify, men ellers er det lite av det jeg gjør som noen sinne vil finne sin vei dit, dessverre..

Ja, en cypher på denne hadde vært gøy, den var egentlig tiltenkt noe lignende, men ble aldri noe av.
Du er jo helt konge ass! Merker virkelig at du brenner for det du gjør! Keep it up
Elsker det, rett og slett. Nå har jeg noe å høre på mens jeg gamer i kveld. Stå på!
Trådstarter
Nok en gang, tusen takk folkens! Er tilbakemeldinger som dette som gjør at jeg får lyst til å fortsette. Er masse nye greier på vei
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Dritfett! Hører stort sett bare på rap (norsk og engelsk), og dette er noe av det bedre jeg har vært borti!

Keep it up!
jæævlig bra!
Dette er så fett!
Epic mann! Du kommer deg for hver låt
Trådstarter
Takk takk! Må si jeg er overrasket over hvor god mottagelse denne låta har fått, var som sagt bare noen bars over en leftover beat, tusen takk folkens! Har masse andre greier på vei!
Se å kom deg på Spotify, dette var bra!
Fungerer ikke lenken lenger? Ble så nysgjerrig...
Funker her. Men lasta opp til mega for deg
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Funker her. Men lasta opp til mega for deg
Vis hele sitatet...
Nå funker det. Much love.

Denne hørte jeg da tråden var fersk, faktisk. Husker jeg hørte den mange ganger på rad. Herlig låt! Flowen kan perfeksjoneres litt, men blant det beste jeg har hørt på norsk!