Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1089
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, testes det for ghb på vanlige urinprøver man tar til lege? Vet at det ikke sitter i noe lenge, men har fått taki noe annet dop som sitter lenge i og vurderer og tisse i en kopp nå og bruke urin til neste prøve. Noen som vet?
Jeg har hvertfall hørt det ikke er mulig å ta ghb/gbl på urinprøve..... Håper det stemmer. Det går hvertfall veldig fort ut av kroppen...

s
Ghb vises ikke på urinprøver :-)
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan vises inntil 12 timer etter inntak, men lurer på om det testes for på en standard urinprøve hos lege.
Det testes ikke ettersom eg har testet dette ut i 6 mnd på screeningprøver med mye bruk av GHB rett før urinprøve. Og ble aldri tatt.
Kun på utvidet prøver en sjekker for det.. Jeg tar prøve 2 gang i uka (basis pakke)..

Basispakke urin (alle analysene nedenfor)
Alkohol (etanol)
Cannabis
Benzodiazepiner (alprazolam, diazepam,
flunitrazepam, klonazepam, nitrazepam,
oksazepam)
Z-hypnotika (zolpidem, zopiklon)
Opioider (morfin, kodein, heroin, oksykodon,
etylmorfin, buprenorfin, metadon, fentanyl,
tramadol, petidin)
Sentralstimulerende midler (amfetamin,
metamfetamin, efedrin, MDMA, MDA, kokain,
metylfenidat, PMMA, PMA)
Ketamin
Pregabalin
Sist endret av Ftwig2n87; 21. januar 2020 kl. 02:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.