Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7407
Hei!
Presterte nettopp å knuse skjermen på min Apple Watch series 4.

Hadde ikke forsikret klokka...

Problemet er at det koster ca. 3500,- å bytte skjermen. Dette er selvfølgelig helt unødvendig å betale for når man får kjøpt demovare for rundt 3000,-

Noen som hva jeg burde gjøre med klokka?

Vet noen her om noen uautoriserte som kan bytte skjermen billigere?

Kan selvfølgelig prøve å selge klokka, men tror ikke jeg får så mye for en knust klokka.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Om du er modig kan du prøve å følge denne guiden. Apple gjør dette med vilje for å tjene mer penger, er et slimete selskap. Kjøp heller en bedre smartklokke.
Har du ikke innboforsikring?
Jeg fikk nettopp byttet skjerm på iPhone X mot 500 i egenandel på innboforsikringen.
Uvaksinert 👍
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Har du ikke innboforsikring?
Jeg fikk nettopp byttet skjerm på iPhone X mot 500 i egenandel på innboforsikringen.
Vis hele sitatet...
Mange som ikke tenker over slikt. Er man organisert så er det mange som har slike forsikringer der også. Så absolutt lurt å sjekke hva man har av forsikringer ja.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Om du er modig kan du prøve å følge denne guiden. Apple gjør dette med vilje for å tjene mer penger, er et slimete selskap. Kjøp heller en bedre smartklokke.
Vis hele sitatet...
Det der prøvde jeg meg på, brant lcden.

kjøpte heller lcd+ glass og tok 500kr i tap på min kappe.
Trådstarter
34 5
Sitat av havhe00 Vis innlegg
Hei!
Presterte nettopp å knuse skjermen på min Apple Watch series 4.

Hadde ikke forsikret klokka...

Problemet er at det koster ca. 3500,- å bytte skjermen. Dette er selvfølgelig helt unødvendig å betale for når man får kjøpt demovare for rundt 3000,-

Noen som hva jeg burde gjøre med klokka?

Vet noen her om noen uautoriserte som kan bytte skjermen billigere?

Kan selvfølgelig prøve å selge klokka, men tror ikke jeg får så mye for en knust klokka.
Vis hele sitatet...
Har sett på videoen tidligere, men tror det er for sansynlighet for at jeg failer
Har du reiseforsikring? Ta en helgetur et sted og si at den ble knust på turen.