Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1044 494007
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Sykt fett! KP +1
Vis hele sitatet...
Hehe, takk. Bruker det som en avkobling i hverdagen også. Min egen form for meditasjon om du vil.
Kan en trip vare i flere uker?
Sitat av makkanykinen Vis innlegg
Kan en trip vare i flere uker?
Vis hele sitatet...
Nei, men du kan føle deg litt annerledes i noen dager etter. Du kan hvis du er veldig uheldig utvikle HPPD, og muligens trippe i mange år.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei, men du kan føle deg litt annerledes i noen dager etter. Du kan hvis du er veldig uheldig utvikle HPPD, og muligens trippe i mange år.
Vis hele sitatet...
Antar sjangsen for og utvikle HPPD er veldig lav? Med tanke på at man, la oss si tripper med 200-250 ug en gang hvert halvår / liknende?
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Antar sjangsen for og utvikle HPPD er veldig lav? Med tanke på at man, la oss si tripper med 200-250 ug en gang hvert halvår / liknende?
Vis hele sitatet...
Sjansen er svært lav. Det er dog mange faktorer som spiller inn. Faktorer kan være ting som om hjernen din er ferdig utviklet, hvor ofte du tripper, hvilke doser du bruker, mental helse, og individuelle forskjeller. Er du frisk mentalt, ferdig utvikler mentalt, tripper en gang i halvåret vil jeg si at sjansen er liten for å få HPPD. Jeg kan tenke meg at du har større sjanse for å utvikle HPPD om du turer hvert halvår i 40 år en om du gjør det i 5 år. Jeg vet ihvertfall at dose og hyppighet har mye å si. Om du bruker en ''thumbprint'' er sjansene svært små om ikke U-ungårlige for at du skal slippe unna uten HPPD eller andre psykiske problemer.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Sjansen er svært lav. Det er dog mange faktorer som spiller inn. Faktorer kan være ting som om hjernen din er ferdig utviklet, hvor ofte du tripper, hvilke doser du bruker, mental helse, og individuelle forskjeller. Er du frisk mentalt, ferdig utvikler mentalt, tripper en gang i halvåret vil jeg si at sjansen er liten for å få HPPD. Jeg kan tenke meg at du har større sjanse for å utvikle HPPD om du turer hvert halvår i 40 år en om du gjør det i 5 år. Jeg vet ihvertfall at dose og hyppighet har mye å si. Om du bruker en ''thumbprint'' er sjansene svært små om ikke U-ungårlige for at du skal slippe unna uten HPPD eller andre psykiske problemer.
Vis hele sitatet...
Så det anbefales og holde seg unna syre til man er oppe i 20-25 årene? Pga. hjernen blant annet.
Offtopic(?) "Thumbprint" hva mener du med det? Er ikke kjent med termen/ordet innenfor syre.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Så det anbefales og holde seg unna syre til man er oppe i 20-25 årene? Pga. hjernen blant annet.
Vis hele sitatet...
Ja, det kan spille en stor rolle på psyken din, ikke bare med tanke på HPPD, men sjansene er også mye større for at du skal utvikle en rekke andre lidelser samt oppløse din allerede oppbygde personlighet.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Offtopic(?) "Thumbprint" hva mener du med det? Er ikke kjent med termen/ordet innenfor syre.
Vis hele sitatet...
LSD er i utgangspunktet et krystallisert salt og da du ''Thumbprinter'' Så slikker du tommelen din, så setter du tommelen rett i det saltet og slikker det av tommelen din, noe som vil gi deg en intens trip.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ja, det kan spille en stor rolle på psyken din, ikke bare med tanke på HPPD, men sjansene er også mye større for at du skal utvikle en rekke andre lidelser samt oppløse din allerede oppbygde personlighet.


LSD er i utgangspunktet et krystallisert salt og da du ''Thumbprinter'' Så slikker du tommelen din, så setter du tommelen rett i det saltet og slikker det av tommelen din, noe som vil gi deg en intens trip.
Vis hele sitatet...
Tror jeg skal sette turen min på hold for en liten stund, isåfall.
Antar det er en hardere trip enn en lapp / dråper?
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Tror jeg skal sette turen min på hold for en liten stund, isåfall.
Antar det er en hardere trip enn en lapp / dråper?
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare å anta, gitt. At det er en hard tur er et sikkert faktum. Ei heller er det ingen tvil om at du vil oppleve en kraftig oppløsing av egoet ditt, blant annet. Inntrykket du kan få kan være så kraftig at jeg tviler på at du vil være den samme personen noen sinne, for å si det slik. Å integrere en slik opplevelse i hverdagen vil jeg nok tro krever mer enn de fleste er klar over selv om det fascinerer og vekker nysgjerrighet. Man bør gruble seg grånn og blå over konsekvenser og voldsomme endringer før man i det hele tatt tenker over å gjøre noe slikt. Kraftig HPPD, flashback m.m for eksempel, er ikke noe man ønsker å leve med (vil jeg tro går for de fleste). Den fysiske faren jeg har lest, og kommet over er at man i fasen ved platå er fare for respirasjonssvikt/problemer grunnet de ekstreme dosene samt effekten av det. Dog, dette er det er det lite dokumentert, og jeg skal så absolutt ikke fortelle at dette er fakata. Anbefaler alle å lese seg opp på dette om man virkelig ønsker å gjøre det eller ei (tross jeg ikke anbefaler dette til noen). Her er litt lesestoff om blant annet legendene innen thumbprinting;

http://www.shroomery.org/forums/show...Number/1427364
ChinaCat72's profil; http://www.shroomery.org/forums/show...=0&User=107120

http://www.shroomery.org/forums/show...Number/1429966

http://www.shroomery.org/forums/show...Number/1527832

https://mycotopia.net/topic/60686-the-thumbprint-lsd/

Litt lesestoff om farer fra en sikker kilde, med andre ord Erowid; https://www.erowid.org/chemicals/lsd...ritings4.shtml

Samt; http://www.thegooddrugsguide.com/lsd/dangers.htm

Ved første inntrykk kan vel slike ekstreme opplevelser friste, men jeg tror neppe at ChinaCat72 noen gang vil bli seg selv igjen. Og ikke minst må leve med en haug av konsekvenser i etterkant. Dog, jeg er så klart ikke den rette til å fortelle om valgene China tok, og om det var det riktige å gjøre. For alt jeg vet har det muligens vært noe han ønsket og ikke angrer på. Den dag i dag er det mye spekulasjoner om hvorfor han forsvant, om han pådro seg ulike psykiske skader eller rett og slett er død. Han er en av "legendene" på Shroomery. Her er det flere tråder om Thumbprint, og whiterasta skal visstnok også være en av de med masse erfaring med Thumbprint. Etter å ha lest tråder av Chinacat ble det for min del ikke spesielt fristende tross at postene er meget interessant lesestoff. Man skal ikke bare ha en drøss av erfaring men også være sikker på sitt valg. Selv om LSD ikke er et av de toksiske stoffene vil man likevel tukle noe enormt med hjernen. Noe man absolutt bør tenke gjennom. Er det verdt det? Hvorfor ønsker man det i utgangspunktet? Ekstreme opplevelser kan man lett finne uten å ta slike konsekvenser, og måtte leve med det for resten av sitt liv. Dette er min personlige mening.

[COLOR="Red"]"Chinacat you say that you feel high everyday naturally. Does it feel like an LSD high or what?"

"Yes every day of my life at some point I feel as if i'm dosed. I'm ok with that.
Meditation helps me smooth it out and enjoy it. For the most part i don't even notice it"[/COLOR]


Hvis noen er interessert i Whiterasta er dette profilen hans; http://www.shroomery.org/forums/show...hp?User=101394
I denne tråden finner dere en av hans opplevelser med dette; http://www.shroomery.org/forums/show...Number/1429966

Også; Hvis man bruker Tenpack-metoden med en panne f.eks, og gjør det på riktig måte vil det være lite rester igjen. Men dette er ekstremt potent. Dette kan suges opp med papir, og kalles "mop up". Eller så kan man benytte seg av metoden ved å lage potent væske som altså kalles "wash". Slikt blir gjerne brukt til personlig bruk etter "laying", og om jeg skulle åpnet glasset ville jeg brukt både hansker og munnbind, for å si det slik. Ikke at dette gjelder de fleste freaks på forumet, akkurat. Men personlig syns jeg det er interessant å lese om.

[COLOR="DarkRed"]Mvh
Lucy[/COLOR]
Sitat av makkanykinen Vis innlegg
Kan en trip vare i flere uker?
Vis hele sitatet...

trippen startet da du ble født
▼ ... over en uke senere ... ▼
hallo. skar akkurat av en bit av 140 ug blotteren så nå har jeg 20-30 ug lsd i munnen. prøver meg på en mikro dose for morro skyld. første gangen. Det var utrolig mye smak i den synes jeg. bitter smak. Er dette et veldig dårlig tegn? KAn det hende det er ett annet stoff enn lsd?

edit (10 min siden inntak)
Sitat av Young Kobe Vis innlegg
hallo. skar akkurat av en bit av 140 ug blotteren så nå har jeg 20-30 ug lsd i munnen. prøver meg på en mikro dose for morro skyld. første gangen. Det var utrolig mye smak i den synes jeg. bitter smak. Er dette et veldig dårlig tegn? KAn det hende det er ett annet soff enn lsd?

edit (10 min siden inntak)
Vis hele sitatet...
Når du sier utrolig mye smak og bittert høres det ut som 25i-nbome. Det er en kjent sak at det selges blottere som blir solgt som LSD men som i realiteten er 25i. Jeg tror du gjorde lurt i å mikro-dosere. Les deg opp på stoffet på Erowid før du hiver i deg resten! 25i har noen små ubehageligheter som man ikke får av LSD, etter min mening.
det er over 1,5 timer siden inntak og jeg merker egentlig ingenting. Kom hjem en tur fra butikken og da jeg vridde om nøkkelen på bilen så svev bilen ca 5 sekunder fortsatt selv om nøkkelen var ute. Da jeg slapp bremsa fra foten stopte den. Det slo meg etterpå at jeg bare har forestilt meg det pga "lsd" rusen akkurat kom, men tror det faktisk bare var sant da jeg ikke merker noen symptomer som lsd gir enda..

edit: Føler meg litt sliten nå og alt går litt sent.
Sist endret av Young Kobe; 26. juli 2014 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Er det bare jeg som tror at hppd er et ekstremt eksempel av nocebo effekten?
Det stemmer nok ikke. HPPD er målbare forandringer i hvordan hjernebarken fungerer. Visse nerveceller i lamina V (les: det femte laget i hjernebarken) i omtrent hele hjernen endrer aktivitet, såkalt disinhibisjon, som betyr, veldig forenklet, at signaloverføringen i hjernen forsterkes og ikke dør ut like fort. Dette gjelder faktisk ikke bare synssentrene i hjernen (oksipitalkorteks), men mange andre deler, som forklarer hvorfor HPPD ikke er en rent visuell forstyrrelse, i motsetning til hva mange tror.

Symptomene kan omfatte blant annet hukommelses- og konsentrasjonsproblemer, vanskeligheter med å fokusere tankene og å "holde flere baller i luften samtidig", auditive (som angår hørselen) forstyrrelser og følelsen av depersonalisering (DP) og derealisasjon (DR), mange opplever også angst og depresjoner (som nok ligger nærmere tilknyttet hvordan man håndterer forandringene); i tillegg til synsforstyrrelsene som vanligvis omfatter endret farve- og rompersepsjon, ting "bølger" og beveger seg i synsfeltet, visual snow, økt mengde floaters, haloer eller "auraer" rundt mennesker og gjenstander, såkalt blue field entoptic phenomenon, positive eller negative etterbilder, CEVs, samt en del snåle ting som micropsia og macropsia.

Alle stoffer som påvirker serotoninreseptorene 2A (5HT2A) kan potensielt føre til HPPD, altså LSD, sopper som inneholder psilocybin og psilocin, meskalin, ulike 2c-stoffer og en rekke andre research chemicals som virker på den måten, for å ta noen eksempler. MDMA kan også gi HPPD, ved at det indirekte stimulerer de reseptorene, men sjansen er nok mindre.

Uansett er det et fjasete skille. Hvis opplevelsene er der, samme hvordan man definerer dem, har de rot i nervesystemet som alt annet.
Sist endret av exocytose; 30. juli 2014 kl. 13:21.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tydeligvis, kan du komme med en begrunnelse for hvorfor du tror dette?

Vitenskapen teoriserer rundt uregelmessigheter i kognitiv kontroll skapt av COMT enzymer i forhold til nedbrytingen av katekolaminer, dette er stoffer viktige i forhold til filtrering og tolking av sanseintykk. Psykedelika har oftest blitt beskrevet som noe som "fjerner filtrene", man ser verden med ferske øyner igjen. Teorien går ut på at det er her det har gått "galt", og man ender med feil sanseintrykk.

Uhyre interessant felt, og vi har ganske mye å lære enda
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Tydeligvis, kan du komme med en begrunnelse for hvorfor du tror dette?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det fordi jeg leste at risikoen for hppd øker hvis man tenker mye på det, noe jeg synes ga lite mening.(Jeg kan ha hatt dårlige kilder)

Jeg synes det bare komme for sjeldent. I tillegg har jeg lest om folk som har fått hppd, styrt unna lsd en stund for så å ta det igjen og etter det blir "friske" igjen!

Jeg synes det bare er alt for rart...
Sitat av Grisefett Vis innlegg
Jeg tror det fordi jeg leste at risikoen for hppd øker hvis man tenker mye på det, noe jeg synes ga lite mening.(Jeg kan ha hatt dårlige kilder)

Jeg synes det bare komme for sjeldent. I tillegg har jeg lest om folk som har fått hppd, styrt unna lsd en stund for så å ta det igjen og etter det blir "friske" igjen!

Jeg synes det bare er alt for rart...
Vis hele sitatet...
Stanislav Grof hypotiserer rundt flashbacks at det er noe som kommer grunnet uforløste ubevisste ting under tripp. Gjennom tusenvis av LSD-forsøk observerte han at flashbacks var langt mere sannsynlige i visse scenarioer.

Dem som hadde en uforløst tripp, avbrutt tripp (med f.eks å ta beroligende under en vanskelig tripp - og dermed avbryte/fryse trippen) og ellers en tripp der man ikke får tid til å internalisere og å la ubevisste knuter løse seg opp tilfredsstillende; hadde større sannsynlighet for flashbacks enn dem som hadde en forløsende og tilfredsstillende tripp. En tripp som ikke var forløsende kunne løses opp med en senere tripp - og sånn sett også befri en fra uønskede flashbacks.

Nå er flashbacks mye mere uskyldig enn HPPD. Men man kan vel kanskje si at HPPD er flashbacks som er av konstant natur.

Stanislav Grof har kanskje en mere psykologisk vinkling enn rent medisinsk, nevrokjemisk (selv om han er lege) rundt dette med flashbacks. Men det er jo likevel som to sider av samme mynt. Forandres/forløses det psykologiske - vil også dette gi utslag på det rent nevrokjemiske og vice versa.
Sist endret av Bearass; 30. juli 2014 kl. 23:33.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det vanlig at det kribler veldig mye i magen når man har inntat lsd?
Sitat av villsvin Vis innlegg
Er det vanlig at det kribler veldig mye i magen når man har inntat lsd?
Vis hele sitatet...
Det er ganske normalt ja.. Og det er ikke bare LSD dette er vanlig på, jeg opplever det på alle psykedeliske rusmidler.
[COLOR="DarkRed"]Til Young Kobe, og alle som måtte lure på det samme. [/COLOR]

Bitter smak gjelder ikke kun 25i, for å si det slik. I "NBOMe-serien" finner vi også 25C-NBOMe (psykedelisk fenetylamin, og derivat av 2C-C) finner man også dette. Min erfaring med denne substansen var at blotterpapiret hadde en merkbart kraftig metallisk, bitter smak, og tungen ble nærmest nummen. (25C). Så, hva har Erowid å si om NBOMe?

"One detectable difference between LSD and the NBOMe compounds when found on blotter is taste. Genuine LSD blotter is either tasteless or has a mild "metallic" flavor, while most people describe an intense bitterness when holding 25I or 25C blotter in their mouth. This is likely due to a hit/tab containing five to ten times more chemical. The bitter taste has led some distributors to add mint or fruit flavoring to NBOMe liquid and blotter."

Det er ikke slik at LSD'en befinner seg ett sted på blotterpapiret. Jeg tror dette er en liten misforståelse. La meg derfor forklare litt om "laying" med LSD;

Lappene blir bløtlagt, og det semisyntetisk fremstilte stoffet vil spre seg over alt. Det spiller ingen rolle hvordan de bløtlegger stoffet. Dette kalles "laying", og det er mange metoder å gjøre dette på. Man kan dumpe blandingen i en slags panne eller lignende, og dyppe hele ark (tenpacks) i det for å så la det tørke. Man kan også bruke sprøyte (har lest at "baby syringe" er det beste). Arkene skal ligge i pannen (f.eks) mens blandingen blir sprutet på. Dypping skal visstnok være enklest

Denne fra Erowid om NBOme er verdt å lese: https://www.erowid.org/chemicals/nbo...article1.shtml

Nei, jeg tviler meget sterk på at dette faktisk var lysergsyredietylamid, LSD. Særlig ikke i disse tider, dessverre. Personlig syns jeg også at det er en veldig merkbar forskjell når det gjelder effektene av disse substansene. For meg er det en helt annen opplevelse med psykiske, fysiske og visuelle inntrykk. Merk dere at NBOme er N-Benzyl-Oxy-Methyl derivater av f.eks andre kjente substanser som 2C-B og 2C-I. Igjen, anbefaler virkelig å lese artikkelen jeg oppga en link til. Den setter mye lys over de forskjellige substansene.

Håper det var til litt hjelp for noen freaks der ute!

[COLOR="DarkRed"]Mvh
Lucy
[/COLOR]

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
[COLOR="DarkRed"]Til Young Kobe, og alle som måtte lure på det samme. [/COLOR]

Bitter smak gjelder ikke kun 25i, for å si det slik. I "NBOMe-serien" finner vi også 25C-NBOMe (psykedelisk fenetylamin, og derivat av 2C-C) finner man også dette. Min erfaring med denne substansen var at blotterpapiret hadde en merkbart kraftig metallisk, bitter smak, og tungen ble nærmest nummen. (25C). Så, hva har Erowid å si om NBOMe?

"One detectable difference between LSD and the NBOMe compounds when found on blotter is taste. Genuine LSD blotter is either tasteless or has a mild "metallic" flavor, while most people describe an intense bitterness when holding 25I or 25C blotter in their mouth. This is likely due to a hit/tab containing five to ten times more chemical. The bitter taste has led some distributors to add mint or fruit flavoring to NBOMe liquid and blotter."

Det er ikke slik at LSD'en befinner seg ett sted på blotterpapiret. Jeg tror dette er en liten misforståelse. La meg derfor forklare litt om "laying" med LSD;

Lappene blir bløtlagt, og det semisyntetisk fremstilte stoffet vil spre seg over alt. Det spiller ingen rolle hvordan de bløtlegger stoffet. Dette kalles "laying", og det er mange metoder å gjøre dette på. Man kan dumpe blandingen i en slags panne eller lignende, og dyppe hele ark (tenpacks) i det for å så la det tørke. Man kan også bruke sprøyte (har lest at "baby syringe" er det beste). Arkene skal ligge i pannen (f.eks) mens blandingen blir sprutet på. Dypping skal visstnok være enklest

Denne fra Erowid om NBOme er verdt å lese: https://www.erowid.org/chemicals/nbo...article1.shtml

Nei, jeg tviler meget sterk på at dette faktisk var lysergsyredietylamid, LSD. Særlig ikke i disse tider, dessverre. Personlig syns jeg også at det er en veldig merkbar forskjell når det gjelder effektene av disse substansene. For meg er det en helt annen opplevelse med psykiske, fysiske og visuelle inntrykk. Merk dere at NBOme er N-Benzyl-Oxy-Methyl derivater av f.eks andre kjente substanser som 2C-B og 2C-I. Igjen, anbefaler virkelig å lese artikkelen jeg oppga en link til. Den setter mye lys over de forskjellige substansene.

Håper det var til litt hjelp for noen freaks der ute!

[COLOR="DarkRed"]Mvh
Lucy
[/COLOR]
Vis hele sitatet...
NY LINK. https://www.erowid.org/chemicals/nbo...article1.shtml
Sist endret av Lucy In The Sky; 10. august 2014 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen her som har hatt Alice in Wonderland blottere før, og vet om de er bra? Skal visst nok være på 110 ug
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har fått tilbud om å kjøpe et helt gram med lsd i pulverformat. Vet at reglene på forumet ikke tilatter snakk om pris, men jeg spør her om et untak så jeg kanskje slipper å gå i en felle. Kan det stemme at prisen ligger på rundt 40 tusen eller er det for mye? Noen måte og validere at det jeg evt kjøper er the real deal og ikke verste scammen (f.eks nbome pulver hehe)

Og om jeg får tak i dette, hvordan fordele det i vials. Takk

Rettelse:80 tusen. / 40 for halvt.
Sist endret av Tidspress; 21. august 2014 kl. 13:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Har fått tilbud om å kjøpe et helt gram med lsd i pulverformat. Vet at reglene på forumet ikke tilatter snakk om pris, men jeg spør her om et untak så jeg kanskje slipper å gå i en felle. Kan det stemme at prisen ligger på rundt 40 tusen eller er det for mye? Noen måte og validere at det jeg evt kjøper er the real deal og ikke verste scammen (f.eks nbome pulver hehe)

Og om jeg får tak i dette, hvordan fordele det i vials. Takk

Rettelse:80 tusen. / 40 for halvt.
Vis hele sitatet...
1gram=10.000 doser på 100 mcg hver.. Så kan du jo regne ut.

Ellers så må du jo ta den obligatoriske thumbprint-dåpen for å sjekke at du er kvalifisert til å distribuere et slikt mektig stoff til massene - og har de rette vibber og intensjoner. Hvis du distribuerer kun for pengenes skyld - så kommer karma og biter deg i halen i et psykedelisk mareritt.

Du må også være forberedt på å surre rundt med å legge LSD på bloterpapir eller i vials mens du tripper balle og lurer på om et du driver med egentlig er av det gode (hvis du ikke har tatt thumbprint dåpen først da - og er blitt til en LSD-warrior of light)..

Lykke til
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Har fått tilbud om å kjøpe et helt gram med lsd i pulverformat. Vet at reglene på forumet ikke tilatter snakk om pris, men jeg spør her om et untak så jeg kanskje slipper å gå i en felle. Kan det stemme at prisen ligger på rundt 40 tusen eller er det for mye? Noen måte og validere at det jeg evt kjøper er the real deal og ikke verste scammen (f.eks nbome pulver hehe)

Og om jeg får tak i dette, hvordan fordele det i vials. Takk

Rettelse:80 tusen. / 40 for halvt.
Vis hele sitatet...
Jeg ville stilt meg svært skeptisk. Det må testes i lab for at du skal være sikker på at det faktisk er LSD du får. Det virker ikke på meg som at du kjenner denne karen særlig godt noe som for meg hadde vært essensielt om jeg skulle handlet såpass mengder med et meget potent stoff som man ikke kan konkludere med at er LSD bare ved å se/lukte på det.

Du har også skrevet om dette på et offentlig forum! Dette er faktisk stoff politiet kan bli svært interessert i. Vi snakker om å kjøpe 5.000+ brukerdoser av et stoff som er svært straffbart å selge.

Til siste spørsmålet ditt. Dette er sitert fra en LSD vendor på deepweb:

"Laying LSD crystal to blotter accurately

This method works because blotter paper only absorbs as much water as it can hold, and then passes it on to the fibers next to it.
All measurements are assuming you have standard blotter paper of 900 1/4x1/4 pieces.

What you will need:

- ~8ml of solvent, high proof ethanol / methanol works well. ~8ml is about how much is needed to saturate a standard blotter paper with methanol. Do not use chlorinated water as chlorine will destroy LSD.
- Xmg LSD crystal, depending on how many ug / blotter you want. Calculation: [X = ((ug per blotter) * 900) / 1000] so for 100ug / blotter you will need 90mg.
- 3ml syringe with needle.
- Glass pan that the blotter will fit in.

Prepare the ethanol / LSD solution by adding the ethanol to the LSD jar and gently agitating until the ethanol is completely dissolved.

Place the blotter print down in the glass pan. Wearing gloves take the syringe and fill it with the liquid solution. Then empty the syringe over the blotter in rows. Because blotter paper fibers as noted above gives excess solvent to the fibers around it, you can leave dry gaps between the rows. With the next syringe full put rows going the opposite way (for a criss-cross effect). Repeat until all the solvent is used up. The entire blotter sheet should be saturated.

Leave the blotter to dry in the air. Methanol / ethanol evaporates quickly and can be evaporated inside a house without ventilation (eg: not harmful like acetone)."
Sist endret av stødig; 21. august 2014 kl. 21:50.
Noen andre som har erfaring fra lave doser? Testet en plass mellom 10-30mcg på mandag og hadde en helt fortreffelig dag, effekten kunne nesten minne om en sativa strain og en god kopp kaffe.
Sist endret av Knarq; 21. august 2014 kl. 22:04.
Sitat av Knarq Vis innlegg
Noen andre som har erfaring fra lave doser? Testet en plass mellom 10-30mcg på mandag og hadde en helt fortreffelig dag, effekten kunne nesten minne om en sativa strain og en god kopp kaffe.
Vis hele sitatet...
Mikrodoseringer er knall! Bla noen sider tilbake så er det en liten diskujson rundt dette
Sitat av stødig Vis innlegg
Jeg ville stilt meg svært skeptisk. Det må testes i lab for at du skal være sikker på at det faktisk er LSD du får. Det virker ikke på meg som at du kjenner denne karen særlig godt noe som for meg hadde vært essensielt om jeg skulle handlet såpass mengder med et meget potent stoff som man ikke kan konkludere med at er LSD bare ved å se/lukte på det.

Du har også skrevet om dette på et offentlig forum! Dette er faktisk stoff politiet kan bli svært interessert i. Vi snakker om å kjøpe 5.000+ brukerdoser av et stoff som er svært straffbart å selge.
Vis hele sitatet...
Okey, har funnet ut nå igjennom andre kanaler at det mest sannsynlig bare er en bløff.
Uansett så har jeg ikke så mye penger og ville heller aldri tørt og satse så mye penger på noe jeg ikke kan så mye om.
Og selvsagt hadde jeg jo kjent en kjemiker eller lignende for å validere dette når jeg tenker meg om, men det gjør jeg ikke.

Når det kommer til politiet interesse, vel.
har absolutt ingenting å skjule, røyker ikke engang cannabis. =)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei alle sammen på freaks! Har ett spørsmål angående LSD, har skaffet meg en lapp på som skal være ca 100-120 ug og har noen spørsmål angående LSD tripp.

- Hva kan man finne på under trippen som kan være interresant/morsomt?
- Hva bør man ha rundt seg (type godter/drikke osv)
- Hva hjelper dersom man vil avbryte trippen?
- Bør vi ha en "sitter"?

Er førstegangs bruker og skal gjøres med 2 andre gode kompiser, vi er 2 nybegynnere og en som har tatt før.

Hei alle sammen på freaks! Har ett spørsmål angående LSD, har skaffet meg en lapp på som skal være ca 100-120 ug og har noen spørsmål angående LSD tripp.

- Hva kan man finne på under trippen som kan være interresant/morsomt?
- Hva bør man ha rundt seg (type godter/drikke osv)
- Hva hjelper dersom man vil avbryte trippen?
- Bør vi ha en "sitter"?
- Hva bør man gjøre dersom man begynner å få en "bad tripp" ?

Er førstegangs bruker og skal gjøres med 2 andre gode kompiser, vi er 2 nybegynnere og en som har tatt før.
Sist endret av Hsadiv; 18. oktober 2014 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hsadiv Vis innlegg
- Hva kan man finne på under trippen som kan være interresant/morsomt?
- Hva bør man ha rundt seg (type godter/drikke osv)
- Hva hjelper dersom man vil avbryte trippen?
- Bør vi ha en "sitter"?
- Hva bør man gjøre dersom man begynner å få en "bad tripp" ?
Vis hele sitatet...
Det meste blir interessant på LSD, men jeg er særlig glad i å dusje, gå tur, tegne, høre på musikk (med headset), meditere, spille dataspill og se film. Skal dere se film anbefaler jeg å se på en film uten et konvensjonelt plot da det kan være vanskelig å henge med avhengig av hvor tura dere er.

Frukt, vann, juice, te. Noe enkelt fordøyelig og helst nokså naturlig synes jeg er knask. Jeg spiste et kokt egg en gang, det var noe av det merkeligste jeg har opplevd til dags dato, men anbefales vel igrunn ikke.

Valium eller antipsykotika? Det tar en stund før trippen avbrytes, men ri heller ut stormen. En avbrutt trip er som å gå rundt med noe halvferdig inni seg som ligger og gnager på deg.

Dere er vel gode venner som passer på hverandre? Vil ikke tro dere trenger en sitter.

En badtrip kan som regel gjøres bedre ved å forandre settingen. Sjansen for å få en badtrip er forresten veldig overdreven.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, Har en lapp med syre her, men lurer på hvordanYhvor det er best og oppbevare den?
Fikk den i stad, så hittil ligger den bare i sølvfolie i kjøleskapet mitt (har ikke ligget der lenge)
Vet ikke når jeg skal spise den, så hadde vært fint og vist beste oppbevaring.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tørt, mørkt og kaldt, kjøleskap er ypperlig.
Hey!
Jeg har et spørsmål rundt om det å være klar for å prøve LSD.

Jeg er 26 år og har eksperimenter med cannabis, amfetamin og cola tidligere, men de siste årene har jeg fått total avsmak for cannabis pågrun av effekten den gir meg. Jeg føler meg utrolig klein og selvbevisst på alt jeg gjør. Vanligvis er jeg en utadvendt mann hvor latteren sitter løst, men så fort jeg er røyker så klarer jeg ikke å holde konsentrasjonen min eller holde en dialog; selv med mine nærmeste venner. Jeg faller i tankespiraler om min egen sosiale adferd, ansiktstrekk og holdning, som kan være fantastisk ubehagelig.

På sentralstimulerende er det helt motsatt. Jeg føler meg komfortabel i de fleste settinger og er selvsikker, men avslappet.

Spørsmålet: Vil LSD gi meg den samme følelsen av usikkerhet og ekstrem kleinhet? Vil sentralstimulerende være en mulig "exit" i en dårlig trip? Generelle tips og råd mottas med takk
Jeg skjønner hva du mener med beskrivelsen av ekstrem selvbevissthet på cannabis.

Jeg tror at det har ganske mye med set og setting dette med LSD og negative tanker om seg selv. Jeg mener å huske at på LSD så føles alt ut som en parodi på seg selv. Man går inn i en surrealistisk verden der ting ikke føles så megaseriøst ut lengere. Men jeg kan ikke huske å ha følt de samme negative selvkritiske tankene som du beskriver av cannabis på LSD. Men man må vite det at det man føler mens man er på tur blir mye mer intenst, dette gjelder angst, glede, latter osv.

Personlig syntes jeg det er veldig vanskelig å kommunisere og formidle tanker med andre mens jeg er i syre-verdenen. Jeg blir ekstremt innadvendt på cannabis også, og da føler jeg litt på at jeg kanskje kan være kjedelig å være sammen med andre, men jeg har ikke følt det samme på LSD. Det er 10x lettere å prate med noen som er på LSD mens men selv er på det av en eller annen grunn. Man kan formidle seg vagt og den andre personen vil som regel forstå hva du mener. Å prate med edrue folk syntes jeg er ekstremt vanskelig. For de man prater med så virker man helt edru, men når tankene går i 6. gir og man ser 2 ekstra øyne i panna på den man prater med så føles det ut som man er griserusa ut av en annen verden , og man kan bli ganske selvbevisst på det. Det er flere ganger jeg har begynt på en setning for å avbryte halvveis for å si "beklager, jeg greier ikke snakke mer" til stor stuss for den andre personen som syntes jeg virker klinkende edru.

Jeg tror man kan unngå mye av de eventuelle negative selvkritiske følelsene ved å være i riktig set og setting, slik som at man er med gode venner som også turer. Om man velger å være med edrue folk så ville jeg vært 100% sikker på at de kjenner deg som person og at de er klar over at du turer, å drive å skjule at man tripper kan nok føre til negative tanker.

Tror ikke jeg ville ha blanda andre rusmidler inn i en LSD-tur, bortsett fra cannabis hvis man er komfortabel med det (selv syntes jeg det blir for ubehagelig, men andre elsker det). Har lest at lystgass er ganske artig, men uten å selv ha prøvd det.

Benzodiazepin er anbefalt å ha for å kunne avbryte en tripp dersom den blir alt for intens\negativ. Det skal visst dempe trippen og gjøre det mulig å evt. sove.
Noen med formeninger om ALD-52 her ?
Har denne drug et smutthull i Norge, eller er det tettet ?
Erfaringer?
Er det slik at i 60-årene var en del av syra i omløp egentlig ALD ?
Jeg får ikke ordentlig effekt av LSD. Jeg får bodyhigh, men jeg ser ingenting. Altså, synet mitt er helt normalt. Nå har jeg prøvd det 6 ganger om jeg ikke tar feil. Jeg har alltid tura med kjæresten min, eller henne pluss venner. Alle får effekt, men ikke jeg. Den første gangen prøvde vi oss på ca 100ug, da var vi ute i parken. Jeg og kjæresten min poppa i tillegg noen piller kjøpt på nett av en kompis. Jeg husker ikke helt hva de het, men noe med "psilocybium". Da fikk jeg en liten effekt, skyene fløt rundt og lagde mønstre, jeg følte synet mitt var som om det ble sonet inn med speilreflekskamera. Det var en fin tur, men det ble med det. Senere har vi prøvd oss på både 150ug og 200ug. Alle får effekt, men jeg sitter bare igjen med bodyhigh. Vi har alltid spist fra samme batch, vi kjøpte rundt 50 sukkerbiter som var på 200ug som jeg har hatt liggende i fryseren.

Nå lurer jeg svært på hvorfor? Jeg tenkte å fyre i 300ug neste gang, for jeg vil så gjerne se. Jeg er klar over at veldig mange har alt for store forventninger til hva som endrer seg i synsveien, men at absolutt ingenting endrer seg synes jeg er veldig rart. Farger popper mer når jeg tar mdma føles det ut som. Spist en del sopp også, får alltid god funk. Spiste 2g hjemmedyrka mexicana forrige uke. Til og med på 2g endra synet seg, kjæresten min spiste nesten 4g og ble bare jævla slapp. Ingen synsendringer.

Noen som vet hva det kommer av? Er jeg for kontrollert i hodet mitt?
Jeg har googla litt rundt, fant noe om at hvis stoffskiftet var lavt eller høyt kunne det ha noe å si?! Ikke vet jeg, så jeg spør dere om noen har hatt det lignende og om noen vet hva det kommer av?
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Noen som vet hva det kommer av? Er jeg for kontrollert i hodet mitt?
Jeg har googla litt rundt, fant noe om at hvis stoffskiftet var lavt eller høyt kunne det ha noe å si?! Ikke vet jeg, så jeg spør dere om noen har hatt det lignende og om noen vet hva det kommer av?
Vis hele sitatet...
Får du andre effekter enn kun bodyhigh? Altså får du endrede tankemønstre, osv?

Hvis du ikke får noen andre effekter enn bodyhigh så kan det kanskje være toleranse? Prøv å vente 4 uker uten andre psykedeliske stoffer, se om det hjelper.
Molly90: Hvor store mellomrom er det mellom gangene du har prøvd? Har du brukt noen andre former for psykedelika (inkludert mdma) i mellomtiden? Går du på noen form for SSRI eller andre antidepresive droger?
Sitat av randomize Vis innlegg
Får du andre effekter enn kun bodyhigh? Altså får du endrede tankemønstre, osv?

Hvis du ikke får noen andre effekter enn bodyhigh så kan det kanskje være toleranse? Prøv å vente 4 uker uten andre psykedeliske stoffer, se om det hjelper.
Vis hele sitatet...
Jo, ja. Jeg vil vel kanskje si det. Jeg føler meg som en liten luring! Litt som ett barn egentlig. Tankene endrer seg, men heller til det at jeg føler meg merkelig. Også sier jeg ganske mange rare ting hvis jeg har tatt typ 200ug. Jeg liker effekten det gir meg, men jeg vil gjerne ha meeer!

Tror ikke jeg har noen form for tolleranse. Venter alltid 1-2 mnd mellom hver emmatur. Sopp spiste jeg i forrige uke, gangen før må ha vært i mars. Syre tok jeg sist for ett par mnd siden. Da har jeg alltid hatt mellomrom også, hvertfall 3-4 uker på minste tid.
Husker en gang i sommer tror jeg det var, da spiste jeg syre en onsdag og emma lørdagen etter. Samme effekter på syre som alltid, det samme med emmaen. Så jeg har ikke tatt noe psykedelisk på hvertfall en mnd før syre.

Går heller ikke på noe SSRI.
Bortsett fra syre, sopp og emma en gang i blant røyker jeg mye weed. Vet ikke om det har noe å si? Drikker ikke alkohol eller tar andre stoffer enn de nevnt over. Har selvfølgelig prøvd mitt men jeg føler at jeg skal være clean i massevis til å få effekter nå.
Frøkna doper seg jo alltid sammen med meg, hun tar også større doser enn meg så hun burde ha hatt mer tolleranse enn meg. Men hun ser myye!

Ser ikke heller for meg at jeg alltid er uheldig å får en ødelagt sukkerbit.


Ble litt rotete, håper dere skjønner hvor jeg vil henn.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvor kan man anta at syra i Norge er produsert ? Bare undrer.
I California finnes det vel "LSD-kokker" som har holdt det gående siden 60-årene. Jeg antar at det produseres noe i Tyskland, de har jo så mange filosofer ol. I UK har vel noen kokker havnet i garnet opp igjennom årene.

Veldig usannsynlig med produksjon i Norge ? For lite miljø vil jeg tro. Da psykiatri brukte stoffet ble det vel kun kjøpt fra Santos ergo har det heller ikke blitt laget lovlig, eller ?

Leste at LSD-kjemikere er meget fascinerende folk. Det kreves enn del innsikt i kjemi, utstyr osv. men produksjon skjer gjerne usyklisk og på diskret vis
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk noen "Albert Hoffman Anniversary" lapper her om dagen, ble opplyst at de skulle være på rundt 200µg. Noen som har vært borti disse før?
Morn morn gutter og jenter!
Da blir det en helaftens i morgen, og trenger litt hjelp med tanke på dosering her!

Første psykedeliske opplevelsen min var på rundt 400ug, som gikk relativt skeis; på sett og vis.
Rapport på det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=262715

Nå har det seg slik at jeg er nå en del erfaringer rikere, med en håndfull 2c-b opplevelser (10 eller så) opp til 22mg nasalt; hvor ting kan bli såpass vilt at det eneste jeg kan gjøre er å klore meg fast i tapeten - men det digger jeg! Et godt knippe MDMA turer har jeg også under beltet, inkludert borderline delirium komplett med ekstreme (som i mer enn på 400ug LSD) hallusinasjoner. Plus en 10g Atlantis tur, som var veldig mild.

Med tanke på dette tror jeg at jeg i dag ville vært mye bedre rustet for en såpass intens tur som den første jeg hadde - enn jeg var den gang. Jeg trives rett og slett med å bli dust i hodet, og klarer temmelig godt å holde roen når ting blir hårete (også bokstavelig).

Sitter her med 11 lapper 110ug fra "han du vet på Agora", og sliter litt med å bestemme meg om jeg skal ta 1,5 eller 2 lapper.
Settinga er vel så god som den kan bli akkurat nå, godt lag, et trygt sted å være uten å blir forstyrret, mulighet til å gå ut, på et godt og stabilt sted mentalt sett i livet, en hel haug med glowsticks, diverse ballonger, såpebobler, laserprosjektor, røykmaskin, en neve n2o patroner.
(Ja, jeg liker mye ræl når jeg er på tur.)

Har noen noe innspill ang. dosering?
Vi er 3 stk. som skal gjøre det sammen, så er greit å ikke gå inn i "hva er språk" modus, men er ute etter å få den fulle LSD-opplevelsen.

Takker og bukker på forhånd!
Sist endret av Lyra; 9. januar 2015 kl. 20:04.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Morn morn gutter og jenter!
Da blir det en helaftens i morgen, og trenger litt hjelp med tanke på dosering her!

Første psykedeliske opplevelsen min var på rundt 400ug, som gikk relativt skeis; på sett og vis.
Rapport på det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=262715

Nå har det seg slik at jeg er nå en del erfaringer rikere, med en håndfull 2c-b opplevelser (10 eller så) opp til 22mg nasalt; hvor ting kan bli såpass vilt at det eneste jeg kan gjøre er å klore meg fast i tapeten - men det digger jeg! Et godt knippe MDMA turer har jeg også under beltet, inkludert borderline delirium komplett med ekstreme (som i mer enn på 400ug LSD) hallusinasjoner. Plus en 10g Atlantis tur, som var veldig mild.

Med tanke på dette tror jeg at jeg i dag ville vært mye bedre rustet for en såpass intens tur som den første jeg hadde - enn jeg var den gang. Jeg trives rett og slett med å bli dust i hodet, og klarer temmelig godt å holde roen når ting blir hårete (også bokstavelig).

Sitter her med 11 lapper 110ug fra "han du vet på Agora", og sliter litt med å bestemme meg om jeg skal ta 1,5 eller 2 lapper.
Settinga er vel så god som den kan bli akkurat nå, godt lag, et trygt sted å være uten å blir forstyrret, mulighet til å gå ut, på et godt og stabilt sted mentalt sett i livet, en hel haug med glowsticks, diverse ballonger, såpebobler, laserprosjektor, røykmaskin, en neve n2o patroner.
(Ja, jeg liker mye ræl når jeg er på tur.)

Har noen noe innspill ang. dosering?
Vi er 3 stk. som skal gjøre det sammen, så er greit å ikke gå inn i "hva er språk" modus, men er ute etter å få den fulle LSD-opplevelsen.

Takker og bukker på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hadde tatt 2 lapper vist jeg var deg, men så er jo ikke jeg deg da.
Vist du er usikker så er det best å starte med 1,5, men er du sikker i din sak så tar du 2 lapper
Sitat av Lyra Vis innlegg
ting
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke nødvendigvis at 2cb og MDMA tripper kan sammenlignes med LSD. Selv om du liker å bli "dust i hodet". Men siden du har prøvd LSD før - så vet du jo litt hva det går i.

Usikker på hvem "han du vet på Agora" er. Men har selv prøvd 110ug blotter fra en på Agora (er det elefant-blottere?). Det gav en lettere tripp hvor man kunne gå rundt i parken med milde visuals. En koselig spasertur i park og skog - men ingen ordentelig tripp.

En og en halv blotter er sikkert nok til å bli passe på tur. 220 ug skal i teorien kunne gi deg en "hva er språk"-modus under deler av peaken.

Hva med en mellomting? 1 og 3/4?
Sitat av Bearass Vis innlegg
Jeg tror ikke nødvendigvis at 2cb og MDMA tripper kan sammenlignes med LSD. Selv om du liker å bli "dust i hodet". Men siden du har prøvd LSD før - så vet du jo litt hva det går i.

Usikker på hvem "han du vet på Agora" er. Men har selv prøvd 110ug blotter fra en på Agora (er det elefant-blottere?). Det gav en lettere tripp hvor man kunne gå rundt i parken med milde visuals. En koselig spasertur i park og skog - men ingen ordentelig tripp.

En og en halv blotter er sikkert nok til å bli passe på tur. 220 ug skal i teorien kunne gi deg en "hva er språk"-modus under deler av peaken.

Hva med en mellomting? 1 og 3/4?
Vis hele sitatet...
Vet så klart at 2c-b og MDMA er noe heeeelt annet enn LSD, mener bare at jeg har litt mer erfaringer med å bli rar i knollen på andre måter enn alkohol nu, enn første gangen min da jeg aldri hadde vært borti psykedelika.

1 og 3/4 er jo forsåvidt et fornuftig kompromiss, er bare litt upraktisk å ha 1/4 lapp liggende.
Lurer på om jeg går for en slik approach.

Det er Marilyn Monroe print på lappene.

Takker karer!

Forøvrig fremdeles veldig åpen for andre innspill!
Sist endret av Lyra; 9. januar 2015 kl. 20:48.
Får man som regel en helt ordinær konvolutt ellet et brev i posten når du bestiller syre (i blotterform) på nett ?
Er forsendelsen innenlands er det jo mikroskopisk sjanse for å bli tatt.

Er vel dog en sjanse for at det kan være et RC som 25i.
Mener at syra er til lands gjerne er på 110 eller 125 mikrogram.

Ska helstl ikke lukte om den er ekte, men ellers gambler man litt uansett, testkit finnes, men helst for flytende vare.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Får man som regel en helt ordinær konvolutt ellet et brev i posten når du bestiller syre (i blotterform) på nett ?
Er forsendelsen innenlands er det jo mikroskopisk sjanse for å bli tatt.

Er vel dog en sjanse for at det kan være et RC som 25i.
Mener at syra er til lands gjerne er på 110 eller 125 mikrogram.

Ska helstl ikke lukte om den er ekte, men ellers gambler man litt uansett, testkit finnes, men helst for flytende vare.
Vis hele sitatet...
Kommer som ofest i en helt ordinær konvolutt, sjangsene for at det blir stoppet innenlands er veldig små.
Skjønner ikke helt hva du mener med at det helst ikke skal lukte om den er ekte? Siden både LSD og 25i er luktfritt.
Er ikke noe problem å teste lapper med testkit heller, du klipper bare av litt av lappen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Leste Kruttårnet av Jens Bjørneboe nå nylig. Herlig roman (på grensen til et kåseri) om menneskets iboende ondskap. Den begynner med at jeg-personen og hans venn blander ut en «trylledrikk» med LSD. Bjørneboe skildrer så den magiske reisen med hans særpregede lekne og patosfylte språk. Anbefalt lesning, som forhåpentligvis inspirerer andre!

Kan få skrevet den over på forumet en gang
Sist endret av lol1989; 15. februar 2015 kl. 00:21.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Det sier seg jo selv at vis du har store menger så ser ut som at du dealer, men jeg lurer hvor går grensa? hvor mange brukerdoser eller mg/gram kan du ha på deg før du blir tatt for salg?

10mg LSD tilsvarer 100 bruker doser som er veldig mye, men om det er krystall eller flytende form så ser det ut som at det er veldig lite.
Vis hele sitatet...
Jeg sjekka akkurat mange av de siste dommene på lovdata. Den minste foreseelsen jeg fant var oppbevaring av 80gram hasj. Det fikk han 30 timer samfunnsstraff for, fordi med så mye var det spredningsfare som de så fint sa. Sålenge du holder deg til et så lite kvanta at det ikke ansees som "spredningsfare" så får du nok bare en smekk på lanken. 5 doser vil jeg tro er helt safe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Passer det best å ta LSD i ''glade'' situasjoner eller en dag hvor man ikke føler stress og uro?