Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 5644
Sitat av drittunge Vis innlegg
Da har du en gammel versjon av android/en gammel telefon (type 2010-ish). Jeg synes likevel at det er litt gøy å tenke på at android-telefoner som er 1-2 år gamle sammenlignes med den nyeste iphonen. Det sier vel litt om hvor lite nytt som har kommet til iphone de siste årene. Det eneste nye jeg har lagt merke til i de siste versjonene er vel at det har blitt litt bedre kamera, de har kopiert nedtrekks-menyen til android, de har lagt inn siri, og det har kommet en dårligere kart-funksjon enn google maps.

Det eneste positive med iphone slik jeg ser det er snapchat og fint design på telefonen, men når jeg synes resten av egenskapene ved den er så håpløst og klønete laget holder jeg meg til android. At apple oppfører seg som drittsekker hjelper heller ikke så mye, og jeg kommer nok ikke til å kjøpe noen av produktene deres før de slutter med patent-styret sitt.
Vis hele sitatet...
Jeg sammenligner med iPhone 3G som jeg hadde før HTC. SKjønte ikke hvor gla jeg var i iPhone før jeg ødela den. De holder alt så enkelt og basic, samtidig som de oppgraderer prosessorer, skjermer og kameraer.

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ehhh. Nei.

har ikke roota min telefon og jeg har ingen problemer med å legge ting på minnekortet, slette ting som var der fra før. Roote for å ta printscreen? Nånei du, det trenger man nok ikke her nei.
Vis hele sitatet...
Du vet ikke engang hvilken telefon jeg har? Jeg snakket jo om min telefon. Ikke din.
Sitat av BClr Vis innlegg
http://www.clasohlson.com/no/Nokia-C...on/Pr384611000

Her kan du spare MYYE penger mot å kjøpe overprisede eple-produkter. Solid og god mobil som 'funker fjell' for basis funksjoner. Kamera har den også...
Vis hele sitatet...
Folk prioriterer forskjellig. Jeg har penger til å kjøpe og betale for en iPhone 5, dermed velger jeg heller en iPhone 5 enn en gammel haug av en Nokia. De kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. Det finnes heller ingen telefon jeg har klart å ha like lenge som både 1. generasjons iPhone, iPhone 3 og iPhone 4. Alle sammen har vart over 2 år. Det har aldri skjedd for meg med Nokia, Sony Ericsson og en haug andre elendige merker.
Jeg betaler for kvalitet. Driter langt i både pris og muligheten for "hyperfantastiskSD-kort-inngang!!!"
Sist endret av Life Goes On; 1. oktober 2012 kl. 14:43.
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Folk prioriterer forskjellig. Jeg har penger til å kjøpe og betale for en iPhone 5, dermed velger jeg heller en iPhone 5 enn en gammel haug av en Nokia. De kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. Det finnes heller ingen telefon jeg har klart å ha like lenge som både 1. generasjons iPhone, iPhone 3 og iPhone 4. Alle sammen har vart over 2 år. Det har aldri skjedd for meg med Nokia, Sony Ericsson og en haug andre elendige merker.
Jeg betaler for kvalitet. Driter langt i både pris og muligheten for "hyperfantastiskSD-kort-inngang!!!"
Vis hele sitatet...
Ironi er ikke din sterke side, kan vi vel anta...
Sitat av tgod Vis innlegg
Fordi da blir telefonen mye mer avansert uten at man trenger det. Jeg har ikke bruk for minnekort fordi iPhone har nok minne fra før, jeg har ikke bruk for å laste ned apper for småfunksjoner som burde vært "innebygd", jeg har ikke bruk for avanserte menyer man må trykke seg langt innover i for å gjør enkle oppgaver og jeg har heller ikke bruk for en telefon som har litt større skjerm eller en litt større prosessor uten merkbar forskjell. iPhone 5 skal også tåle mer enn Samsung S III Har alltid vært mer fornøyd med appene i Appstore fremfor appene i Market. Ser ikke hvorfor jeg ikke skulle valgt iPhone egentlig. iTunes er jo en gjenganger som folk driver å syter om, men jeg har enda ikke hørt hva som er så ille med det. Jeg følte meg nesten naken da jeg skulle legge over musikk på en HTC fordi jeg hadd ikke noe som helst system så lenge jeg ikke gikk inn å endret navnet på hver enkelt sang på datamaskinen. Jeg har alltid likt å hatt system i musikken min, å få sangene på rett album med rett tittel og med rett albumcover.
Vis hele sitatet...

her har vi det, my man!
Sitat av Buddapower Vis innlegg
I VELDIG stor grad. Dette er det absolutt første du merker når du bruker iP5 for første gang.
Vis hele sitatet...
^
Helt enig i dette. Den føles helt ekstremt smuud! Alt går lynkjapt. Jeg kan sammenligne med iPod touchen min 4gen, som også kjører iOS 6. Etter jeg fikk iP5 så føles den skikkelig treg og kjip ut.
Sitat av BeautyBear Vis innlegg
Helt korrekt! Da vet du at du har kjøpt et produkt av kvalitet, som holder lenge og fungerer i all hovedsak knirkefritt
Vis hele sitatet...
Liker ironien din.
Kan noen fortelle meg hvor lenge 1GB data varer hvis man kun bruker nett?
Vurderer frisurf fra chess
Sitat av Entourage Vis innlegg
Noen som har reservert fra Telenor som har fått mailen om at de har fått den inn på lager og at man kan bestille nå?
Vis hele sitatet...
Prøver meg igjen.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hvor lenge 1GB data varer hvis man kun bruker nett?
Vurderer frisurf fra chess
Vis hele sitatet...
Det blir som å spørre hvor langt en bil går på 5 liter bensin. Det kommer helt an på hva du bruker den til.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hvor lenge 1GB data varer hvis man kun bruker nett?
Vurderer frisurf fra chess
Vis hele sitatet...
klarer meg med 1gb i måneden. bruker mobilen hver dag, men da mest til facebook og nettleseren. megabytene går nok om du skal sitte å streame jutub hver dag.
Did you know that the new iPhone 5 helps people lose weight? When you pay for it you can't afford to eat for a month.