Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  212 52258
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Det gjøres oppmerksom på at opptaket er vill spekulasjon og ikke egnet for lett-påvirkelige sjeler.
Gubbe:
Angående den ene videoen din med skjult budskap. Jeg har en video du kanskje er interessert i!
http://youtube.com/watch?v=H7j4HjjQnCA ..

</ironi>
Tror du virkelig at artistene bak sangene i videoen din bevisst spilte inn sangene slik at de får spesielt budskap når de spilles baklengs? Fyren i videoen sier jo selv at han har gått gjennom "tons of music", og da er det jo en selvfølge at han til slutt kommer over noe som _kan_ høres satanistisk ut. Jeg må også legge til at de budskapene han finner bare er rent vrøvl - akkurat som i videoen jeg linket til.
Mye av de "satanistiske" beskjedene som kommer fram i sangene er bare tull. Men den ene Led Zeppelin-låta høres jo unektelig ut som reelle ord og setninger om man spiller den baklengs samtidig som de gir en viss mening. Tilfeldig?
Gubbe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Khazeth
</ironi>
Tror du virkelig at artistene bak sangene i videoen din bevisst spilte inn sangene slik at de får spesielt budskap når de spilles baklengs?
Vis hele sitatet...
Det kan også ha blitt redigert inn i etterkant av plateselskapet uten artistens viten.
(Det er en teori.)
Om verden er styrt av en hemmelig organisasjon som har all makt, og demokrati er bare en illusjon, ville det egenlig betydd noe særlig for oss? Er det frihet som er viktig, eller illusjonen av det?
er vi ikke ganske ferdige med denne tråden da?

sluttpoenget var vel att det :neppe-finnes/finnes: en :maktelite/ikke-finnes-en: maktelite som :styrer/eller-ikke: styrer verden men det er fortsatt jævla gøy å spekulere!
Sist endret av Tang0; 12. juni 2007 kl. 22:54.
Gubbe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Drachir
Er det frihet som er viktig, eller illusjonen av det?
Vis hele sitatet...
Jeg mener at folket har rett til å vite, og at alt skal være åpent.
Den som har noe å skjule, har noe som ikke er rett aka allment akseptert.

Sitat av Tang0
...neppe-finnes/finnes: en :maktelite...
Vis hele sitatet...
Ikke det? Hvem er det ellers som trekker i de politiske trådene?
Jeg tror at USA er mere innvolvert enn det som er allment kjent.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Frimurer losjen har jeg kjennskap til, de holder møter på det stedet jeg var servitør (er kokk nå ) , og de låste alle dørene til det rommet som møtet var i, så når jeg skulle bære inn maten til de, var det så vidt de åpnet døra, og ingen sa noe mens vi serverte dem.
Dessuten hadde alle sammen på seg dress og bånd over brystet, i noen røde, lilla etc (sikkert etter rang i klubben )
Gubbe's Avatar
Trådstarter
Sitat av RichiRich
...de låste alle dørene til det rommet som møtet var i, så når jeg skulle bære inn maten til de, var det så vidt de åpnet døra, og ingen sa noe mens vi serverte dem.
Vis hele sitatet...
Det tyder jo på at frimurerne ikke har rent mel i posen.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av Gubbe
Det tyder jo på at frimurerne ikke har rent mel i posen.
Vis hele sitatet...
Det tyder isåfall også på at lærere ikke har rent mel i posen; fordi når fikk du som elev sist delta på lærermøter? Det tyder også på at politikere ikke har rent mel i posen, fordi dørene til Stortinget blir låst når det er viktige møter. Det tyder også på at alle bedriftene i Norge ikke har rent mel i posen, fordi vi låser vanligvis dørene når det f.eks er styremøter.

Du er så inkonsekvent og paranoid i tankegangen din Gubbe, at du nesten blir morsom. Det eneste som hindrer deg i å være morsom, er at du er så repetetivt spekulerende at det bare blir irriterende.

Og det ironiske her, er at du er så totalt ukritisk; selv om det er kritisk du liker å utgi deg for å være. Alt som motbeviser det du selv er kritisk til, det overser du glatt - og alt som muligens, kanskje og under tvil kan brukes som et indisie på at det du sier har en kjerne av sannhet, det trekker du frem som det Ultimate Beviset - og gjentar dens suverenitet inn i det kjedsommelige.
Gubbe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stormen
Det tyder isåfall også på at lærere ikke har rent mel i posen; fordi når fikk du som elev sist delta på lærermøter?
Vis hele sitatet...
I den tiden da det var aktuelt så fikk jeg referat av mine foreldre. Det var vel ikke noe poeng i å holde det hemmelig?
"Ok, nå skal vi snakke om hvordan Gubben ligger ann i løypa - men ikke si dette til han."

Sitat av Stormen
Det tyder også på at politikere ikke har rent mel i posen, fordi dørene til Stortinget blir låst når det er viktige møter.
Vis hele sitatet...
Her skal jeg si meg enig. Det er jo ikke noen hemmelighet at disse folkevalgte løgnhalsene serverer meget med løgn, gjerne kalt "valgflesk".

Sitat av Stormen
Det tyder også på at alle bedriftene i Norge ikke har rent mel i posen, fordi vi låser vanligvis dørene når det f.eks er styremøter.
Vis hele sitatet...
Det kan vel skyldes at de har noe å skjule som f.eks. :
Sitat av http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article2772316.ece
Fem bedrifter mistenkt for svart arbeid

En kontrollaksjon i Finnmark har avdekket mange uregelmessigheter innen byggenæringen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Stormen
Du er så inkonsekvent og paranoid i tankegangen ...
Vis hele sitatet...
Jeg er sikkerpå at du helt nede på bunnen i din tankegang skjønner at når en potensiell skummel organisasjon/klubb bestående av høytstående personer i samfunnet knotter seg sammen uten å offentlig gå ut med hva formålet er så vil folk begynne å lure.
Det er bare å legge alle korta på bordet, så vente til stormen har lagt seg, så er det over...
Sitat av Stormen
...under tvil kan brukes som et indisie på at det du sier har en kjerne av sannhet, det trekker du frem som det Ultimate Beviset ...
Vis hele sitatet...
Den videoen til Alex Jones er jo the real thing. Han lurte samtlige av disse Freemason folka som var på det ritualet.

Det sier jo mye om hans metoder for å skjule seg.
Det dere bør frykte fremover er jo at opptaksutstyr stadig blir mindre og mindre i
størrelse, og derfor værre å oppdage.

Hva med å bare si ting som det er, før noen eventuelt faller for fristelsen og gjenta hans stunt?
Gubbe's Avatar
Trådstarter
Utdrag fra:

Entered Apprentice Degree
of Freemasonry

as practiced in the
State of Nevada
circa 1986

The following abbreviations are used throughout
this ritual.
Active Participants
WM….….Worshipful Master
SW….….Senior Warden
JW….….Junior Warden
Tr. ….….Treasurer
Sec…….Secretary
SD….….Senior Deacon
JD….….Junior Deacon
SS.…….Senior Steward
JS….….Junior Steward
Tyl….….Tyler
Ch….….Chaplain
Cand….Candidate

ENTERED APPRENTICE OPENING:
WM: *. Officers, take your respective stations and
places; Brethren, be clothed.
WM: *. Brother Senior Warden.
SW: Worshipful Master.
WM: Are all present Masons?
SW: *Brothers Senior and Junior Deacons; are all
present Masons?
(Deacons rise, and in a prescribed fashion proceed
throughout the lodge room, observing those in attendance,
ascertaining that they are all Masons.
JD: Brother Senior Deacon, all are Masons in the
South.
SD: Brother Senior Warden, we are all Masons.
SW: We are all Masons, Worshipful Master.
(The Deacons return to their places)
WM: *. Brother Junior Deacon.
JD: Worshipful Master.
WM: The first great care of Masons when convened.
JD: To see that they are duly tyled.
WM: Attend to that duty and inform the Tyler that I am
about to open a Lodge of Entered Apprentices,
and direct him to tyle accordingly.
JD: Brother Tyler, I am directed to inform you that the
Worshipful Master is about to open a Lodge of
Entered Apprentices. Take due notice thereof and
govern yourself accordingly.
JD: ***. Tyl: ***
JD: (S) Worshipful Master, we are duly tyled.

Link: http://rapidshare.com/files/38835093...dokumenter.zip
Linken ovenfor inneholder både HTML, PDF, ... filer.

Sjekk gjerne også ut denne: http://katz.ws/download/836843/eBook...f-Freemasonry/
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi dro ikke til månen, jødene står bak 9/11, Tupac-Lenon-Cobain lever under FBIs witness protection, Bermuda-triangelet er virkelig og pyramidene ble bygget av romvesener.

Alt dette finner du plenty av dokumentasjon om.


At noen er rare, fjollete og hemmelighetsfulle gjør dem ikke til annet enn lette mål for konspirasjonsteoriserere.

Det er ingen tredje verdensmakt. Verden består av mennesker som er akkurat som deg --give or take på evnen til å overbevise seg selv om slikt som dette.
Mye av familien min er med i frimurer losjen, vanlige folk alle sammen. Tror hvis dere folk skal ha noe å bekymre dere over så bør dere heller se på www.mensa.no.

"Mensa skulle være en støttespiller for det engelske parlamentet, for i fremtiden å unngå slike omfattende konflikter. Mensa ble aldri tatt i bruk til dette formålet, og ble i stedet en sosial forening med et opptakskrav om å være blant de 2% i verden med høyest IQ."

"Mensa er en forening som skal fremme menneskelig intelligens til beste for menneskeheten, oppfordre til kunnskapsvekst og fremme intellektuelle og sosiale muligheter for sine medlemmer"

Ooooo, skummelt - dvs, når mensa ble opprettet skulle det være klubben for topp 2% av de intelektuelle i verden og de skulle være råd for en supermakt? Låter jo som et skalkeskjul for "de opplyste"
Sist endret av explicit1; 27. juni 2007 kl. 00:57.
▼ ... over et år senere ... ▼
Beklager for å dra opp en gammel tråd her.
Men, har seg slik at jeg ved en tilfeldighet kom over en bok som det stod
"Gradfortegnelse for Losje" på.
Har jo hørt masse skummle røver historier om losjen før, så tenkte jeg skulle
se i den. Finner her en MASSE navn og adresse og "anmerkninger"
fra 1900-1963. Hvilken grad de har etc.

Synest det var litt morsomt å se lokale etternavn med anmerkning "utstøtt" eller "suspekt" etc.


Men, hvor "hemmelig" er egentlig slikt stoff i dag?
Er det bare noe skvip som jeg bare kan kaste fra meg og glemme?
Eller er det folk som er gira på å få tak i slik informasjon? Aviser, magasin, privatpersoner etc.?

http://bildr.no/thumb/256498.jpeg
http://bildr.no/thumb/256499.jpeg

Legger ved bilde. Var for treig med redigeringen
Er selv blitt veldig interessert i dette emnet, spesielt etter at familie navnet mitt dukket opp i boken som OoM har skaffet. Så håper at noen med litt mer kunnskap rundt dette emnet kan svare på OoM sitt spørsmål.
Det er bare gammelt skvip som du kan kaste fra deg og glemme...

Det er omtrent like hemmelig som gradsordningen i en lokal speiderklubb i årene 1900-1963. Hvilken nytte vil det ha for deg å vite at "Gerhard Andersson" hadde grad "Blåmeis" i 1924? Svar: Absolutt ingen.

Det er heller ingen info du kan selge eller andre måter tjene på. Samtidig er nok de aller fleste folka døde, og frimurer-grader går ikke i arv - så det du i praksis har funnet er en gammel, utdatert og verdiløs loggbok
Du finner sikkert et bibliotek som er glad får å få noe slikt.
Haha @ folk som seriøst henviser til nazistiske propagandanettsider som kilder i en debatt.

Og hvis disse verdensherskende frimurerne er så hemmelighetsfulle, hvorfor skulle de da strø rundt seg med "referanser" i form av noe hvem som helst kan finne på ved å trekke noen kulepennstreker mellom punkter på en seddel eller på et kart. Hæ? Går det virkelig an å trekke linjer mellom menneskeskapte byggverk og få geometriske former?!?
Sist endret av vaskemask; 21. september 2008 kl. 23:31.
Jeg og en kompis har ofte hemmelige møter, der vi lukker døra, og drikker masse whisky og pils, og etterhvert diskuterer vi vanligvis hvordan vi skal ta over verden.
Sitat av atomet
Jeg og en kompis har ofte hemmelige møter, der vi lukker døra, og drikker masse whisky og pils, og etterhvert diskuterer vi vanligvis hvordan vi skal ta over verden.
Vis hele sitatet...
Vedder på om jeg setter meg ned lenge nok finner jeg noen creepy ass religiøse/nazistiske symboler i designene du lager.
Sitat av vaskemask
Og hvis disse verdensherskende frimurerne er så hemmelighetsfulle, hvorfor skulle de da strø rundt seg med "referanser" i form av noe hvem som helst kan finne på ved å trekke noen kulepennstreker mellom punkter på en seddel eller på et kart. Hæ? Går det virkelig an å trekke linjer mellom menneskeskapte byggverk og få geometriske former?!?
Vis hele sitatet...
Jeg innså ganske kjapt hvor hemmelig frimurerlosjen er når faren min fikk medlemsbladet fra dem.
Sist endret av ulldott; 22. september 2008 kl. 01:16.
Frimurerne har til oppgave å beskytte norske interesser på både nasjonalt og internasjonalt. De har en hemmelighets-pakt for nettopp å beskytte norske, såvel som utenlandske interesser. Som medlem i frimurer-losjen er obligatorisk å hjelpe en i brorskapet, feks hvis noen dreper en ikke-medlem, kan han slippe unna fordi politimesteren også er medlem i brorskapet. Frimurerne består kun av menn, og man må ha en viss innvirkning på landet, nasjonalt eller lokalt plan, for å bli medlem. Derfor finner man som regel bare lærere, politikere, samfunnsvitere og rike menn der. Grunnen til hemmeligholds-pakten er fordi ikke alt de diskuterer og vedtar er like populært blant folk flest. Tror neppe at noen vil ut av denne sekten, de vil få dødstrusler og blir tiet ihjel hvis de snakker offentlig om saker som ikke tåler dagslys.
Beklager hvis jeg gjentar ting som har blitt diskutert tidligere
Sitat av Kid_on_a_sofa
feks hvis noen dreper en ikke-medlem, kan han slippe unna fordi politimesteren også er medlem i brorskapet.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det mulig å lire av seg noe sånt piss?
Sitat av Goophy
Hvordan er det mulig å lire av seg noe sånt piss?
Vis hele sitatet...
kan du begrunne?
Du tror virkelig en politimester kan få noen til å slippe unna en drapsdom?
Sitat av Goophy
Du tror virkelig en politimester kan få noen til å slippe unna en drapsdom?
Vis hele sitatet...
Tror det blir lettere å la deg forklare hvorfor han ikke kan...
Du vet at det norske rettssystemet består av flere instanser enn politidistriktene?
Kom deg tilbake til barneskolen og slutt å poste drit!
Sitat av Goophy
Du vet at det norske rettssystemet består av flere instanser enn politidistriktene?
Kom deg tilbake til barneskolen og slutt å poste drit!
Vis hele sitatet...
Jada, jeg vet hvordan rettsystemet i norge fungerer. Men politiet er de som håndhever lovene i Norge, dvs de som tar kontakt med pårørende, legger hand om bevis, infiltrerer, snakker med mistenkte, henlegger. SKjønner du hva jeg mener?
Sitat av Kid_on_a_sofa
Jada, jeg vet hvordan rettsystemet i norge fungerer. Men politiet er de som håndhever lovene i Norge, dvs de som tar kontakt med pårørende, legger hand om bevis, infiltrerer, snakker med mistenkte, henlegger. SKjønner du hva jeg mener?
Vis hele sitatet...
Denne teorien fordrer at en enorm mengde mennesker i Norge, flere titusener, klarer å holde tett om hvordan samfunnet egentlig fungerer, noe som er helt utenkelig.
Sitat av DonTomaso
Denne teorien fordrer at en enorm mengde mennesker i Norge, flere titusener, klarer å holde tett om hvordan samfunnet egentlig fungerer, noe som er helt utenkelig.
Vis hele sitatet...
hvilken titusener av mennesker, mener du vanlige folk?
Sitat av Kid_on_a_sofa
hvilken titusener av mennesker, mener du vanlige folk?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg mener medlemmene i losjen. Det som alltid er det beste motargumentet mot konspirasjoner er at mange mennesker må holde kjeft om hva som egentlig foregår, noe som er utenkelig i dagens losje.
Sitat av DonTomaso
Nei, jeg mener medlemmene i losjen. Det som alltid er det beste motargumentet mot konspirasjoner er at mange mennesker må holde kjeft om hva som egentlig foregår, noe som er utenkelig i dagens losje.
Vis hele sitatet...
blir vel litt unødvendig med en losje i utgangspunktet da?
Ikke for å være ekstremt OT, men.. Noen som vet om de har fjernet medlemslisten, eller bare flyttet den?
Sitat av Kid_on_a_sofa
blir vel litt unødvendig med en losje i utgangspunktet da?
Vis hele sitatet...
Det spørs hva man vil at losjen skal være. Hvis man ønsker å ha en gutteklubb for øvre middelklasse og borgerskapet, hvor de drikker cognac, røyker sigarer og leker seg med kapper og sverd, så funker det strålende. Hvis man vil delta i et hemmelig brorskap som samarbeider tett for å overta samfunnet, så er det ikke like perfekt.
Sitat av DonTomaso
Det spørs hva man vil at losjen skal være. Hvis man ønsker å ha en gutteklubb for øvre middelklasse og borgerskapet, hvor de drikker cognac, røyker sigarer og leker seg med kapper og sverd, så funker det strålende. Hvis man vil delta i et hemmelig brorskap som samarbeider tett for å overta samfunnet, så er det ikke like perfekt.
Vis hele sitatet...
i følge denne mannen er det visst ramme alvor http://www.dagenmagazinet.no/artikkel.asp?Artid=16449
Godt mulig jeg satt det på spissen her, jeg er jo ikke medlem, Men det er vel gjerne ikke-medlemmer som har lovt å lure også da
Satt det på spissen? Du har konspirert rundt ubegrunnede, absurde fakta. Det at et tidligere medlem reagerer på ritualer som i hans øyne er blasfemiske (uten at vi på noen som helst måte kan bekrefte at det han sier er sant) gjør ikke Frimurerlosjen til en verdensorden i større grad enn hva LO er det.
Sist endret av Franklin; 23. september 2008 kl. 04:29.
Det at du har valgt norges kanskje mest trangsynte og enveiskjørte kristne avis som kilde sier vel også sitt om hvorvidt vi burde ta disse påstandene seriøst eller ikke.
Sist endret av Lunicks; 23. september 2008 kl. 04:44.
Vel ikke for å skremme dere, men de fleste speiderledere er frimurere. Da jeg gikk i speideren så ble alle mannlige ledere invitert inn. Så tviler på at de fortsatt tvinger deg til å frasi deg noen tro...
Sitat av Katalysator
Vel ikke for å skremme dere, men de fleste speiderledere er frimurere. Da jeg gikk i speideren så ble alle mannlige ledere invitert inn. Så tviler på at de fortsatt tvinger deg til å frasi deg noen tro...
Vis hele sitatet...
vel det ER skremmende, hva er speiderlederens oppgave, hva er en lærers oppgave, hva er en politikers oppgave, hva er politiets oppgave og hva gjøre denne losjen? siden dere tilsynelatende vet alt om frimurerlosjen, kan dere vel fortelle meg det også?
Det var åpent hus i frimurerlosjen på kulturnatta, kikka innom, og kan bekrefte ALLE teorier.

Det ble servert babylår som snacks, vi drakk blod fra søte valper, og på veggene hang det bilder av store sionister.

På ett infomøte i en av møtesalene ble vi informert om den hemmelige tunnelen fra Frimurerlosjen til Stortinget, og om hvordan frimurerlosjen direkte påvirker/styrer Stortinget og Norge.

Videre fikk vi små teasers om hva som kom til å skje i høst, feks inside info om revidert nasjonalbudsjett og ikke minst resultatet av neste Stortingsvalg.

Aftenen ble avsluttet med en bønn til den store åndelige lederen av Freemasons around the Globe, George Bush Senior.
Sitat av LazySunday
Det var åpent hus i frimurerlosjen på kulturnatta, kikka innom, og kan bekrefte ALLE teorier.

Det ble servert babylår som snacks, vi drakk blod fra søte valper, og på veggene hang det bilder av store sionister.

På ett infomøte i en av møtesalene ble vi informert om den hemmelige tunnelen fra Frimurerlosjen til Stortinget, og om hvordan frimurerlosjen direkte påvirker/styrer Stortinget og Norge.

Videre fikk vi små teasers om hva som kom til å skje i høst, feks inside info om revidert nasjonalbudsjett og ikke minst resultatet av neste Stortingsvalg.

Aftenen ble avsluttet med en bønn til den store åndelige lederen av Freemasons around the Globe, George Bush Senior.
Vis hele sitatet...
Hmm, tøft at du stikker innom. Må bare spørre deg, hva sa de om hvem som vant neste valget? Kunne vært interessant å se.
Da jeg umiddelbart ble innlemmet i brorskapet og sverget blodsed på den gamle måten, dvs kutta i pulsåra i armen og blanda blod med han som verva meg, kan jeg selvsagt ikke avsløre det.

Men jeg kan røpe at ingenting blir gjort med bensinprisen, og folk fremdeles kommer til å være generelt misfornøyde.
Sitat av LazySunday
Da jeg umiddelbart ble innlemmet i brorskapet og sverget blodsed på den gamle måten, dvs kutta i pulsåra i armen og blanda blod med han som verva meg, kan jeg selvsagt ikke avsløre det.

Men jeg kan røpe at ingenting blir gjort med bensinprisen, og folk fremdeles kommer til å være generelt misfornøyde.
Vis hele sitatet...
Haha, du er virkelig med i dette? Spesielt.

Ellers syns jeg det var en ganske teit spådom. Bensinprisen kommer nok ikke til å gå opp til 17 kr, det er ingen nyhet, og folk er alltid misfornøyde.
▼ ... over en uke senere ... ▼
haha snublet tilfeldigvis over denne statlige siden.
http://www.norway-un.org/NorwayandUN...aleFNforum.htm

Jonas Gahr Støre mener NWO finnes, gjør ikke du?
Sitat av BonesCon
Jonas Gahr Støre mener NWO finnes, gjør ikke du?
Vis hele sitatet...
Jeg håper du tullet nå?
Jeg kan ikke si at jeg mente å formidle det på den mest intellektuelt mulige måten.
Men er det feil?
Sitat av BonesCon
Jeg kan ikke si at jeg mente å formidle det på den mest intellektuelt mulige måten.
Men er det feil?
Vis hele sitatet...
nei, det er ikke feil. støre er en av gutta. her er litt info: http://www.riksavisen.no/?p=138
▼ ... noen uker senere ... ▼
Frimurerlosjen er temaet på Dokument 2 22:30 i dag
Hm, så på det nå. Den kunne gjerne vært lenger, men det var jo et greit blikk i Frimurerlosjen. Det som også er interessant er at TV2 har ut lagt lister med alle de 18 000 medlemmene i losjen.

http://www.tv2nyhetene.no/prosjekt/frimurer