Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1689
Lure på hva folket gjør for å få best mulig rus av kokain(uten alko). For eks, starter dere med stor/liten lisse?ca størrelse?store eller små redoseringen?er snakk om litt over middels kvalitet. Å det ska i nesen. Og va synes dere er best å bruke til å snorte med? Og hvorfor? Har grei erfaring. Men lure på hva andre gjør
Da gjelder det og koke det. Ingenting slår freebase ��
Trådstarter
13 4
Hmm.. kanskje æ må prøve det neste gang!
Fysiologisk sett, så får du veldig mye mer ut av kokain ved å injisere det med sprøyter.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Fysiologisk sett, så får du veldig mye mer ut av kokain ved å injisere det med sprøyter.
Vis hele sitatet...
Når jeg leser i denne tråden får jeg inntrykk av at det ikke stemmer helt.
Slik jeg forstår det, vil det å skyte kokain gjøre at man kan ruse seg på mindre mengder, men samtidig føre til kortere rus, kraftig økt risiko for komplikasjoner samt økt risiko for avhengighet.
Her er en side jeg fant der det sår litt om farene rundt det å skyte kokain.
Trådstarter
13 4
Blir ikke nokka skyting på meg for å si det sånn! Samma hvor bra det måtte være!
Det er en viss ''kotyme'' rundt forskjellige rusmidler. Kokain har fått merkelappen som noe veldig ekstremt, som skal gi vill oppstemthet OL...
Selv om virkeligheten ikke nødvendigvis matcher hollywood så er tankegangen den samme; kokain bruker du når du skal bli stuka som faen fort som faen, og da er alle mulige midler til for å gjøre det så heftig som mulig. Jeg kjenner tankegangen. Problemet er at nettopp denne tankegangen er den som dreper de som måtte være uheldig å dø av kokain. Tenk for deg selv, at du sniffer en forhåndsbestemt mengde, og så lar du det være med det. Ellers så gir du faen og aksepterer at livet og alt går til helvete på grunn av det.