Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2497
Jeg er 18 år gammel og har røyka hasj gjennomsnittlig ca. 3 ganger i uka i 3 år.Nå har jeg bestemt meg for å slutte, er det noen som vet hvor lang tid det vil ta før det er ute av pisset mitt? Og andre deler av kroppen(bortsett fra ryggmarg og hår og sånt som blir jæla lenge)?
Andre tips og triks?
Alt tas imot med stor takk
Umulig å si.. Alt fra et par uker til et par måneder. Kjøp deg en test på nett og sjekk morgenpisset ved et par ukers mellomrom
Hvor lang tid det tar før THC'en er ute av systemet ditt avhenger av litt forskjellige faktorer: forbrenning, trening, hvor mye vann du får i deg, etc.
Ved lengre tids bruk må du nok regne med en 6 ukers tid før du kan pisse reint.
For noen går det fortere enn 6 uker, for andre tar det opptil et par mnd'er før alt er ute.
Drikk mye vann, tren et par ganger i uka så går.
Lykke til!
samme som de andre sier, det kan variere. Men tipper rundt 4 uker.

Røyket selv dagelig i ca 3 år, ikke noe stort problem å slutte, å jeg bor med 4 andre som røyker fra de kommer fra jobb til leggetid. Så du klarer det lett om du bare vill. Det er jo tross alt bare hasj du skal slutte med ikke heroin!

Lykke til
Thc er fettløslig, og lagres i fettvevet. Røyker man oftere enn én gang i uken vil man derfor få en opphopning av THC i kroppen. Det vil da være mulig å påvise hasjbruk 6-10 uker etter inntak.

Det som er kjipt med hasj.
Det er helt umulig for noen å si hvor lang tid det vil ta, man kan bare anta. Det vil nok ta opp i mot 4-6 uker før du vil vises ren på en engangs prøve. Det finnes mange poster om hvordan man eventuelt og kanskje kan fremskynde prosessen.

Du får nesten bare prøve ut søke funksjonen å lete deretter
Sist endret av $pliffeN; 16. mars 2015 kl. 23:16.
Ja det er forskjellig fra person til person.

Blant annet ut i fra hvor mye fettvev du har, og avhenger av hvor sterk potten/hasjen er. Som da alltså er THC-innholdet, og over hvor lang tid bruken har pågågtt.

Du sier 3 år, jeg ville regnet med alt fra 6-10 uker, enkelte tilfeller kan det være lenger.

Er det en vanlig rustest fra apoteket er det ganske simpelt og jukse så fremt morra di ikke ser på pikken din mens du pisser.
Det varierer for hver person når det kommer til og bli clean for thc, dette har med hvor mye fett du har (tror ikke dette spiller veldig stor rolle) og om du trener (svetter) mye, men jeg vil si at det vil ta 5 uker om du har røyket daglig.

Jeg er ingen ekspert, men er ganske sikker fra erfaring.

For og slutte kan jeg gi deg ett tips og det er å finne noe annet og gjøre, siden du sikkert er vant med og røyke ofte imens du gjør ting, kan det virke vanskelig i starten, spesielt siden vennekretsen kan være litt kjedelig men det blir bedre etterhvert.

Trening er perfekt, alt fra styrketrening til jogging, start smått og forsiktig, bli vant med en ny livsstil, jeg mener ikke at du skal kjøpe ett gym-kort og hive deg rett i det, men om du prøver deg litt frem sakte men sikkert og suger til deg litt informasjon kommer det til og bli veldig lett og glemme cannabisen når du kommer igang med noe nytt

Avhengighet fra cannabis er psykisk og ikke fysiskt, en uke med litt kaldsvetting, dårlig søvn og litt irritasjon er normalt

Unnskyld for dårlig skriving og lykke til
Det er helt individuelt - uavhengig om du er feit, tynn, forbrenning - det er fremdeles individuelt. Du får garantert ikke svaret på forum, eller uansett hvor mye du leser. Kjøp deg testkit, og test pisset ditt fremmover, så vet du ca. hva tiden er for deg til neste gang.
Som sagt tidligere i tråden, så kommer det helt ann på person til person. Er du litt lubben, så tar det lengre tid å bli clean.

Røyket du mye gjennomsnitlig i uka?


Forøvrig så er det lurt å begynne å trene, om du prøver å slutte å røyke. Og eventuelt få dine "dårlige habits" over til noen andre positive habits.