Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4685
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røykte litt hasj for to måneder siden, og 4 uker røykte jeg litt hasj igjen. Jeg tok urinprøve i dag og det er 34 dager siden sist jeg røyte sist gang. På nettet ser jeg at ved engangsbruk så går det ut av urinen etter 6-7 dager. Jeg er litt nervøs for denne prøven, men det skal vell gå bra?
Ja. Det du finner på google stemmer. Det er dog veldig individuelt. Hvis dette er alt du har røyket kan du ta det 99% med ro.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved sjelden bruk blir det i urinen alt fra 3-7 dager, så du er nok ganske innafor. Tok selv pissetest for litt siden hvor jeg røyket to uker i forveien, den kom ut clean
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En gangs bruk gir 6-7 dager. Viss jeg røyker en gangs bruk 1 dag i uka, vil det kunne spores 6-7 dager fra siste trekk da eller vil det bygge seg sakte men sikkert opp til lenger sporing?
Husk at det avhenger av metabolisme, kosthold og hva du gjør om dagene. Det er veldig individuelt. 6-7 dager er ca. Det kan være to dager, og det kan være ti dager. Røyker du så ofte som en gang i uka kan du regne med at det vil kunne spores lengre med tiden.
Røyker du litt og det er 30+ dager, har du ingenting å bekymre deg for.

Har selv røyket på en lørdags natt og pisset rent på onsdag etter det.