Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5177
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaringer med Ludes? Og viser det opp på standard urin prøver? I så fall hvilken kategori viser det opp under?
Har du faktisk fått tak i det? Hvis ja, så er de sannsynligvis fake, er vel bare sør-afrika som fremdeles produserer disse. Hvis de er fake og blandet med f.eks. benzo vil noe dukke opp ja. Ser ut til at det kan spores i urin i opp til 90 timer om jeg ikke misforstår wikipedia. Jeg tviler sterkt på at de sjekker etter det da.
Sist endret av Pygoscelis; 20. mai 2017 kl. 20:09.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke fått tak i ludes nei, hadde bare lyst til å sjekke om noen hadde noen erfaringer med det. Er også interessert i om noen vet hva ekte Ludes inneholder, hvilke stoffer liksom, den UP'en jeg tar tester bare etter de mest vanlige. Det er denne https://i2.wp.com/alwaystestclean.co...size=380%2C238 politiet bruker på meg, så lurer på om ludes inneholder noen av disse stoffene.
Du skriver det jo selv: Methaqualone.

Edit: Skjønner ikke at du gidder å tenke på det her engang. Methaqualone var det minst brukte rekreasjonelle stoffet i USA i 2014 om jeg ikke husker feil. Du kommer ikke til å være i den situasjonen der du må tenke: "Hmm, håper ikke ludsa jeg tok her om dagen slår ut på urinprøven!"

Du kommer rett og slett ikke til å få tak i det. 99.99999999% sikker på det.
Sist endret av Pygoscelis; 20. mai 2017 kl. 23:47.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
fant noen på erowid: https://erowid.org/experiences/exp.c...=-1&C1=-1&Str= men er bare spent på om noen freaks har prøvd det.
Hva er Methaqualone for?
Praktisk talt er det vel som en benzo

Sitat av Wikipedia
The sedative–hypnotic activity of methaqualone was first noted by researchers in the 1950s. In 1962, methaqualone was patented in the US by Wallace and Tiernan.[2] Its use peaked in the early 1970s as a hypnotic, for the treatment of insomnia, and as a sedative and muscle relaxant.
Vis hele sitatet...
Hvordan lager man sitt eget benzo?
Bli kjemist! Hehe.

Trur ikkje meta-k er lett att fremstille, men valgfri benzo er nok jevlig tufft..
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Du skriver det jo selv: Methaqualone.

Edit: Skjønner ikke at du gidder å tenke på det her engang. Methaqualone var det minst brukte rekreasjonelle stoffet i USA i 2014 om jeg ikke husker feil. Du kommer ikke til å være i den situasjonen der du må tenke: "Hmm, håper ikke ludsa jeg tok her om dagen slår ut på urinprøven!"

Du kommer rett og slett ikke til å få tak i det. 99.99999999% sikker på det.
Vis hele sitatet...
Ikke vær så negativ nå han Får nok tak i noen hvis han har lyst
Sist endret av 937hcks; 21. mai 2017 kl. 23:20.
I Sor-Afrika skal Mandrax vara ganske stort. Det er jo meta-k.
Var i besittelse av Etaqualone for en stund siden. Var et relativt populært rc i 2012. Finfint!