Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1797
Har nå greid kunststykke og trykke på 1 år Unlimited istedefor 6 mnd Premium jeg ville ha.
Står fint på Spotify sine sider om at jeg lett kan bytte, men de skal ha VISA nr mitt ? Har kun kjøpt kort på butikken og har derfor ingen registrert bruker med kontoinformasjon.

https://support.spotify.com/us/learn...erent-products

Logger inn og skal bytte da denne skriften dukker opp:

It looks like you've not added payment details to your account yet. Please add your payment details here. (Dette kommer etter at jeg har huket av at jeg aksepterer)

Upgrade to Spotify Premium
By upgrading to our premium service you'll get to enjoy the full Spotify experience. Unlimited music without advertising to your computer and your mobile phone. Want to listen offline too? Spotify Premium will sync your favourite playlists, making them available whenever you need them. Perfect for travelling.

You have 359 days left on your Spotify Unlimited subscription, these will be converted to 179 days of Spotify Premium. After 14 days you will be billed kr99,00 per month.

Confirm upgrade

I agree to the Terms of Use.



Trekke meg etter 14 dager ? Håper noen (musikk) freaks har kjennskap til dette, vil nødig cashe 60,- pluss at de skal ha 99,- til i mnd. fremover når det står at det lett kan halveres til Premium. Skal jeg gi dem kontoinfo, trekker de meg ?
Du kan jo prøve å spørre her?

http://community.spotify.com/
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Gått udramatisk for meg å degradert/oppgradert fra forskjellige abbonement og har ikke merket noen trekk. Har dog alltid vært registrert bruker..
For meg ser det ut som du bare konverterer fra Unlimited til Premium, og ettersom prisen er det dobbelte så halveres dagene du har igjen. Om et halvt år, når dine 6 måneder er brukt opp så vil du bli belastet 99,- i mnd som er prisen for premium.
Har sendt spm. til deres Community. Har også vært registrert, men aldri betalt med VISA eller Mastercard, kun såkalte Redeem gavekort. Står også at de skal trekke meg 99,- etter 14 dager. Mao, så må jeg betale dobbelt ? Står jo fint at det går ann å switche, bare jeg får halvparten av dagene på Premium.
Men og betale dobbelt så mye i mnd fordet ?

Crabman; det gjør det for meg også. Synes det bare er rart at jeg må gi fra meg kontoinformasjon og at det står at jeg vil bli trukket 99,- etter 14 dager (altså, det står ikke 14 dager ETTER de 6 mnd. med Premium er utgått)
Sist endret av Hundre_Kroner; 13. mai 2014 kl. 13:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.