Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1672
God dag freakforum.
Min gode venn og sammarbeidspartner Kranky tipsa meg om at dette forumet var plassen å poste musikk om man ville ha feedback.

VEL, jeg har lagt noen linjer på en instrumental, og resultatet blei en slags storytelling om hvordan dagene kan være når de er på sitt værste.

Jeg beklager hjemmestudiopreget på vokalene, og jeg beklager S'ene, jeg har relativt mye plasttenner i kjæften, så var impossible å mixe vekk.

Jeg har også hatt en 1,5 år lang pause fra rap, før rappet jeg under navnet ''Troløs''

Konstruktiv tilbakemelding tas imot med stor takk av en rusten stemme

https://soundcloud.com/vidarj/boksen...-mario-portale
Herlig låt, mann! Er noe med den brutale ærligheten din som virkelig gjør inntrykk, spesielt da jeg kjenner meg igjen i mye av det du snakker om, også har du en veldig særegen stemme i tillegg. Men dette er ting jeg har sagt til deg hundre ganger før.. Digger greia!
VidarJ
Trådstarter
7 12
Sitat av Kranky Vis innlegg
Herlig låt, mann! Er noe med den brutale ærligheten din som virkelig gjør inntrykk, spesielt da jeg kjenner meg igjen i mye av det du snakker om, også har du en veldig særegen stemme i tillegg. Men dette er ting jeg har sagt til deg hundre ganger før.. Digger greia!
Vis hele sitatet...
Kranky, HVA har du meldt meg på nå! Her inne ere jo så mye galskap og interessante ting at jeg kommer til å ende opp som gullmedlem i løpet av noen dager!

Takk for feedback, jeg har fått veldig mye bra av folk på private og andre steder, Kranky her la ballen, er det noen som har noe konstruktivt, en mening el.l setter jeg pris på ALT som kommer fra ett hjerte, bra eller dårlig Vi utvikler oss ved å høre på andre vet dere!
Syns låta var fet, ikke noe spesielt annet å si.

Håper å høre mer fra deg i fremtia.
Ganske chill låt
VidarJ
Trådstarter
7 12
takk for tilbakemelding folkens... Jeg er nykter nå, så jeg ska klare å produsere mer enn en låt i året hehehe! LOVER at det kommer mer utover sommeren og høsten!

Meanwhile alle dere andre; Jeg får ALT for mye respekt for den låta her, ere ikke noe noen har å utsette? Hvor er kritikerne? Jeg har hatt over ett år pause, så konstruktiv kritikk tas imot med ÅPNE armer , I'm not at my top yet, LANGT ifra, detta er bare starten! Hjelp meg å forme faenskapet
Låta var bra den! Men om du ønsker å få musikken mer mainstream burde du vurdere å ha et catchy refreng.
▼ ... noen uker senere ... ▼
VidarJ
Trådstarter
7 12
Sitat av Rexer Vis innlegg
Låta var bra den! Men om du ønsker å få musikken mer mainstream burde du vurdere å ha et catchy refreng.
Vis hele sitatet...
mainstream er ikke min greie, det overlater jeg til de som orker presset
Første gang jeg har hørt en sang mer en 1 gang av de som er lagt ut her. Flashback til ungdomstida, litt old school.
Sist endret av Kjartan27; 18. mai 2014 kl. 01:34.
Ålreit beat, fin flow men ikke på topp nei. HØRER du er ung, men ikke hold tilbake. Litt slækk holdning, mangler fres her og der! Virker som du har mer å fortelle enn dette eventyret btw. Noen slappe rim, rare valg av ord; men alt i alt jævlig bra om du har skrevet alt sjæl.

Du har bare en vei å gå, og det er oppover. Synd Simone har knust kodal! Hehe
Ville likt å hørt deg rage skikkelig, tror du har noen ekte bomber å slippe om DU slipper deg løs først! Kick it, yes you can