Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4499
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Jeg skal være helt ærlig å si at jeg misbrukte Tramdol i ca 10-12 dager... rundt 300mg på morgen, 200mg litt senere, 300mg senere, og muligens 200mg da litt på kveld. Jeg vet også hva dere tenker, rart jeg ikke er død..

Er nå dag 5-6 siden siste pille, og fyfaen værste abstinensene jeg noen gang har hatt.

Føler meg relativt tilbake i hodet nå, ikke helt 100% men tipper ett par dager til så er jeg tilbake.

Jeg har prøvd andre ting som amfetamin og brukt det flere dager i strekk, og der er abstinensene så godt som ingen ting iforhold. Bare veldig sulten og veldig slapp..

En ting jeg har lært fra dette er og holde meg langt unna opioider syntetiske eller ikke.

Men hva er deres erfaring rundt dette? Bare vil høre om noen har noe å si rundt opioider vs stimulanter. Føler ihvertfall Tramadol var ekstremt hard på nedturen, dette er også såklart fra person til person..
Du har spist ganske heavy doser, hehe.
Hvis man trapper ned forsvinner mye av nedturen, men..

..tramadol er nasty pa nedturen, uansett. Aldri hatt verre abs. Trur er p.g.a SNRI-egenskapene till tram.
Sist gang kunde jeg ikke spise pa 10 dager. Tok nesten en maned for jeg folte meg relativt baseline.

Tender hellre av fra morfin, subutex eller oxy, amfetamin eller kola, alle dager i uka!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Jeg spiser en del brett i løpet av et år.

Har en enorm kjærlighet til Tramadol, kan ei helt forklare hvorfor, men den er der og vil nok alltid være der.

Sette seg ned, dempede lys, lugn playlist med musikk og rikelig med piller.

Selv syns jeg det kan være vanskelig å kutte ut om jeg veit jeg har haugevis av brett liggende, men er jeg tom så er jeg tom og da stresser jeg ikke videre med det.

Eneste virkelige problemet jeg har hatt med opiater og Tramadol i seg selv var etter operasjon for noen år siden hvor jeg var sterkt medisinert både på det utskrevet av lege og det jeg selv skaffet.
Var et helvete å bli vandt med å ikke ligge og knaske dag ut og dag inn.

Mister også sinnsykt matlyst ved stort inntak, kan gå flere dager hvor jeg har minimalt med inntak av næring etter en hard session.

Tramadol er gøy helt til det ikke er gøy lenger.
Liker godt, bruker sjeldent. Er skummelt i kombinasjon med alt annet jeg er glad i! https://imma.gr/l/66844x2e28a
Må regne med å være i drittform en stund etter å ha gått av opiater. Litt av sjarmen
Har måttet bruke d pga brudd i ryggen og operasjon, men også andre preparater. Morfin. Og erfart heftige ting når jeg sluttet. Kramper, bein og armer slo ut ukontrollert. Måtte over på ett annet preparat. Og bruker nå ett depotpreparat. Men får abstinenser fort. Legemidler er BAD. Greit der og da. Men fucker opp dessverre
Speaking of the devil - fikk akkurat tak på ett brett med Dolatarmyl 150mg.
Aldri forr sett denne typen, men veldig bra greier!

Noen som vart borti disse?
Sist endret av travaxa; 21. mai 2017 kl. 21:12.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Speaking of the devil - fikk akkurat tak på ett brett med Dolatarmyl 150mg.
Aldri forr sett denne typen, men veldig bra greier!

Noen som vart borti disse?
Vis hele sitatet...
Hva i allverden er det? Skrevet feil? Eneste som dukker opp på Google er innlegget ditt :P
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Hva i allverden er det? Skrevet feil? Eneste som dukker opp på Google er innlegget ditt :P
Vis hele sitatet...

Hahahah, Dolatramyl er det rette navnet!
Virka litt vel godt