Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1754
Jeg sitter her nå.. har sittet ca. 1 1/2 bak dataen og tok en joint i stad når jeg satt meg ned.. har ikke spist noe.. har drukket litt brus ikke mer!

da jeg for 1 1/2 t siden ble greit stein..
noe som jeg også var når jeg var på Akerselva litt tidligere i dag
for og handle en toer..

Jeg tror greit at jeg smoka en 0,4 i jointen..

1 1/2 time etterpå kjenner jeg ikke dritten mer..
-greit nok.. Akerselva "sticks" eller pinner.. er ikke prima kvalitet..
Rævva vare uanz.. men keefen funker ikke så mye på meg lenger som den gjorde..
det syns jeg er litt kjipt.. siden jeg ser på keef som et lovlig produkt og røyker mest sannsynlig daglig..

Jeg kan også helle i meg en 6-boxpack og 6-7 jointer...
dette er også kompisen min ganske så flink til..

jeg gidder ikke drikke mer eller spise piller attpåtil for at ting skal virkelig "fenge"!

Det blir nok til det at jeg slutter en mnd eller 2 for at det skal fenge med en joint igjen..
Sist endret av evelen; 1. november 2006 kl. 18:48.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Temmelig vanlg fenomen, inad 'miljøet' kalles det å være 'innrøyka', og man har 2 valg: Kjøp en annen god type, eller slutt å røyke en periode.
Du nevner at du røyker joint, jeg synes det kicker bedre med bøtte eller pipe.
Trodde selv jeg var blitt ganske innrøyke en periode fordi jeg ikke ble så stein som jeg pleide, men så fikk jeg tak i noe bra grønt, og prøvde å lage "skakkolade" (oppskrift ) og da ble jeg helt sinnsykt fjern. Prøv noen nye metoder
Sitat av petterøes 3000
Du nevner at du røyker joint, jeg synes det kicker bedre med bøtte eller pipe.
Vis hele sitatet...

jepp, bong er tingen! smeller litt mer enn joint når du er innrøyka. og muligens litt lurt å shoppe stæshet sitt andre steder enn akerselva, ikke akkurat så mye topp quality der kanskje!!!?
hvar der og kjøpte 5 idag only for nød, og fyfaen de er kjippe de lange tynne flisene du får der.+
at stoffet virker jo ikke heller
Sitat av marihuana
Trodde selv jeg var blitt ganske innrøyke en periode fordi jeg ikke ble så stein som jeg pleide, men så fikk jeg tak i noe bra grønt, og prøvde å lage "skakkolade" (oppskrift ) og da ble jeg helt sinnsykt fjern. Prøv noen nye metoder
Vis hele sitatet...
Brukte du samme mengde grønt som i oppskriften eller en annen mengde/annet forhold ?
Vurderer veldig å lage det, og har i likhet med deg grønt.
Bruker samme forholdene ja, men pass på det fenger helt sinnssykt (gjorde på meg hvertfall). Prøv deg fram med 1 gr. per person først. Sorry for offtopic
sorry for of topic, men er fra trondheim og var ei helg i oslo og ville ha skit, da gikk vi ved akerselva, og hvisket "skit" til første utlæning som kom, og han solgte oss 7 for 500 av topp skit..
evelen: Dude, du kunne vel kommet opp med et slightly mer beskrivende trådnavn?

Som Dodecha sier, vanlig fenomen. Hvor mye av dette fenomenet som er fysisk tilvenning til cannabis, er jeg ikke sikker på. Jeg tror det mer er en mental tilvenning til rusen. Cannabis toleransen øker jo ikke noe særlig, selv ved kronisk bruk. Ta en pause?