Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3727
Er det andre her som bare får avslag når de prøver å kjøpe bitcoins eller er det bare meg? Gjetter at det har noe med Corona virus's påvirkning på børsen.
R.i.p 23.04.2021
Hvor kjøper du? Coinbase virker fint her.
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
Coinmama, når det ikke gikk prøvde jeg Bitcoin.com. Leste at det hadde noe med banken å gjøre så gjetta Corona
Noen banker har sperrer mot å kjøpe crypto, spesielt fra utlandet. Hvilken bank bruker du? Prøv feks å handle hos Sturle på bitmynt.no
Sist endret av sudo; 16. mars 2020 kl. 21:27.
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Noen banker har sperrer mot å kjøpe crypto, spesielt fra utlandet. Hvilken bank bruker du? Prøv feks å handle hos Sturle på bitmynt.no
Vis hele sitatet...
Jeg har sendt han en mail allerede. Kom fram til at det var banken som sperra, jeg trenger visst å tillate det via banken, logga inn for å se hva jeg kunne gjøre men må visst fysisk ned til banken. Jævla kjipt da jeg hadde en avtale idag da jeg får pengene mine på mandager.
Hvis noen vil bytte Bitcoins mot penger på Vipps si ifra!
Sist endret av Speedfrik; 16. mars 2020 kl. 21:35.
Her har du en liste over norske crypto-selgere carttown.
Finn deg ny bank, tror DNB har en slik sperre, men langt fra alle banker har slik sperre.
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
ja jeg har DNB ftw >
Nordea var håpløst. Spurte på kundeservice hvor jeg kunne kjøpe bitcoins?
Det er ikke lovlig svarte dem... du får finne en annen bank.......dette er fakta....
Opprett bruker på localbitcoins, send en melding til Sturle så fikser du bankoverføring direkte til han, burde gå fint uansett hvilken bank du har.