Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 7147
Har søkt litt på forumet, men fant ikke noen brukbare shapper.. piperspesialisten.no er jo ikke et alternativ siden de ikke er seriøse for 5 flate øre..

Så er det noen som vet av webshopps som selger vannpiper og faktisk er til og stole på?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aldri bestillt fra de, men så reklame i "På høy tid".

http://www.growshop.no/trade/productlist/5/
Jeg har ikke noen form for peiling på rusmidler og slikt, men kom over denne siden en gang: http://www.upinsmoke.no/
det finnes mange vannpipebutikker i Oslo, men du bor vel ikke her :P
litt offtopic, hva er vanlig pris for en vanlig vannpipe i norge, med tobakk osv.. ?
everyonedoesit.com ,de har piper, urter, frø, sopp og masse ekstrautstyr, anstendige priser.
Kjøpte vannpipe (1 meter høy, god kvalitet) for 300 kroner

inkludert eske, 1kilo frukttobakk og nødvendig utstyr som kull og slange.

Sted: Egypt
Flybilett: 3000

Jeg sier det igjen: www.weedcity.com

Seriøse, billige, kjappe, diskret og godt utvalg!
▼ ... over et år senere ... ▼
Ang bestilling av frukttobakk fra utenlandsk nettbutikk..

Hva hvis en pakke fra utlandet med frukttobakk blir busta i tollen? det blir jo noe så helt latterlig med avgifter.. det blir etter hva jeg kan forstå regna som VANLIG røyketobakk til tross for at den er våt, tung og knapt er helseskadelig..

Det er jo i tillegg importgrense på 500gram eller noe.
Masser av billig og spennende frukttobakk på utenlandske webshops, men hvis man må betale FULL tobakksavgift på import av dette blir det jo helt hinsides. En pakke på 250g blir jo rundt 450kr bare i avgifter. Men dette kan jo ikke stemme når de selger 250grams pakker til 225 på shangri-la i Oslo?

Noen som vet om de gir noe slack overhodet? Eller er det en god sjanse for at pakkene bare går rett igjennom?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Vet at HempHouse har noe, selv om utvalget kanskje ikke er det største. Kan imidlertid anbefale butikken; har utelukkende positive erfaringer med å handle der.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei! Lurte på om noen var litt oppdatert på hvor man kan bestille vannpiper?

Greide å knuse min gamle , men husker ikke hvor jeg bestillte fra...heh (Kanskje på tide å slutte å røyke....eller ikke)


Skulle gjerne hatt en norsk side med postoppkrav.




Takk på forhånd


BudderN
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
everyonedoesit.com