Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1789
Vi skal på ferie til Paris i mars neste år (2007).
greie her er at vi er en del folk som er gamle nok til å dra på fylla
såe... vet dere om noen bra plasser å innta alkohol å annen morro i Paris?
Vil tro at det finnes noen hundre utesteder i en by som paris, hvor dere drar har vel litt sammenheng med hvor dere bor hen også.
Hvor skal dere bo? Paris er en stor by, og regner med dere vil ha noe innen gangavstand?
Var akkurat en episode om utesteder i Paris på Boarding med Katja, Radio1(Bergen) på lørdag? Kanskje det finnes et opptak av episoden noen steder?
vet ikke helt hvor vi skal bo enda... men det skal jeg finne ut på onsdag elns... hvis ikke får jeg vel *bumpe* denne tråden elns når jeg får vite det=)

men sånn hvis man driter i hvor vi skal bo... hva anbefaler dere? finnes jo buss/taxi
Sist endret av naiSt; 6. november 2006 kl. 16:07.
I frankrike er det 16 årsgrense på øl og 18 på sprit men ingen skjekker
Jeg har vært i Paris og festet 2 ganger(en venn har bodd der). Paris har utrolig mange utesteder og det negative er at veldig veldig få snakker engelsk eller vil snakke engelsk der. Kompisen min gikk heldigvis på internasjonal skole så vi hang med alle derfra på byen. Jeg har vært på en del klubber der og husker en klubb som heter Mini Club. Den ligger i Chansule(vet ikke hvordan man staver det, men er den mest kjente gaten så det der sikker noen andre som kan hjelpe der her.) Det dere burde gjøre er å spytte inn nok penger til å få bord(og da får man automatisk sprit). Da blir man VIP og hvis dere er 5-6 stk så er dette faktisk ikke så mye dyrere enn å betale inngangsbilletten. Uansett hvis du vil vite mer om Paris så kan jeg gi deg msnen til en venn så du kan legge han til. Han syntes det sikkert bare er hyggelig!
Gata du snakker om regner jeg med er den som går til triumfbuen, og den heter champs elysses. Det utales chanselyse, så var ikke så langt unna:P Kan jo hjelpe littegrann!!
hehe, riktig :-) Fransken min er ikke på topp :-) Utrolig fin gate med mange bra og kanskje litt dyre klubber i...
er en lame ass klassetur... så vi skal vel til Champ's Elyseé (tror det var slik det skrives)

men vi er jo en del folk over 18

insomniA: sender du meg msn hans på pm? er kansje litt tidlig enda... men planlegging er en fin ting
Jeg og to kompiser kjørte rundt i Europa i sommer, og vi var tre dager i Paris. Hvis dere skal bo litt utenfor sentrum av byen så har jeg et tips: Ta metroen inn til byen etter et vorspiel på hotellet. Da vil dere se at halvparten av passasjerene er festfolk! Det som skjer så er at alle som skal ut på byen hopper av på samme plass, så da er det bare å følge etter..

Vi bodde to kilometer utenfor sentrum(Issy les Molineux)

NB: Metroen stenger kl.01! Taxikøene i Paris er like lange som hjemme...

NBNB: Ikke besøk Eiffeltårnet dagen derpå hvis du er i dårlig form...