Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 663
Hei, jeg lurte på om det er noen måter man kan bli fort full på? Nei, jeg skal ikke sniffe formfett etc. Jeg har lyst på noe som er helt vanlig å ha på kjøkkenet. (Rettlere sagt; Jeg vil ikke ha noen narkotiske stoffer els.)
Jeg vil altså ha noen ting som tar evt. 1-60min å lage. Det haster egentlig.
Jeg har en liten mengde med HB, men det er ikke noe å bli full av, så skal jeg på fest idag. Så har jeg ikke nåkk penger til å kjøpe noe å drikke:P (Jeg er heller ikke 18 år enda) Så har dere noen hint så tar jeg gjerne imot alle med glede.. Ja, det finnes sikkert masse tråder om dette. Men det haster egentlig så finner jeg heller ikke noe ang. mitt spm.
-
Nei, jeg tar ikke OffTopic med glede!

EDIT: Jeg har ikke lyst på noe som er skadelig for meg els. Som han nede her sa, skyt sprit rett i blodet.
Sist endret av mopplest; 5. november 2006 kl. 18:47.
Skyt litt sprit rett i blodet? Eller ta det på en tampong i ræva
Sitat av B3ndx
Skyt litt sprit rett i blodet? Eller ta det på en tampong i ræva
Vis hele sitatet...
Litt useriøst men! (Det er liksom mere narkomane gjør det sikkert... Men nei, jeg gjør ikke noe som er for skade for meg!
brygging tar tid.. og så må du ha utstyr og greier. Du kan drikke masse kaffe og bli hyper!
Sitat av campod
brygging tar tid.. og så må du ha utstyr og greier. Du kan drikke masse kaffe og bli hyper!
Vis hele sitatet...
Ja, men det kan jo også være noe sånn som å blande gjær med vann (Nei, jeg vet slettest ikke om det funker:P)
Sitat av mopplest
Litt useriøst men! (Det er liksom mere narkomane gjør det sikkert... Men nei, jeg gjør ikke noe som er for skade for meg!
Vis hele sitatet...

Det var ikke så veldig useriøst ment egentlig, men anyway.

Raskeste måten om du har lite sprit, er enten å sette det i blodet, dog jeg ville ikke prøvd det var jeg deg, eller å shotte alt rent på en gang.
Sitat av B3ndx
Det var ikke så veldig useriøst ment egentlig, men anyway.

Raskeste måten om du har lite sprit, er enten å sette det i blodet, dog jeg ville ikke prøvd det var jeg deg, eller å shotte alt rent på en gang.
Vis hele sitatet...
OffTopic! Les "EDIT" så mange ganger så du forstår hva jeg mener med det jeg skrev:!
kullsyre fører til at alkoholen går forter i blodet
tom mage gjør deg fullere (og dårligere etterpå)
og dine foreldre har sikkert noe mer spirt i skapet, som kan vannes ut..

evt gi spriten til meg, og vent til du blir 18 så blir allt mye bedre (<- sååå sansynling ja)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
mopplest: Tror nok desverre alkohol intravenøst er det beste valget ditt her så langt. Er nok ikke så veldig mye mer skadelig hvis du vet hva du gjør. Eventuelt kan du spise muskattnøtt eller fluesopp osv., men det blir neppe det samme.

Uansett er alkohol svært skadelig for kroppen, så den editen din blir bare... feil?
Sitat av Tias
Uansett er alkohol svært skadelig for kroppen, så den editen din blir bare... feil?
Vis hele sitatet...
Joda, men uansett står det (som han der nede sa) Men alkohol er ikke derimot livsfarlig hvis du ikke drikker for mye... men det skal liksom gårr jøres.