Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 762
Hei!
Det er noe jeg lurer på om conserta. Blir alle litt smårar(kvalm ellerno) i magen av conserta. Det kan ikke være på grund av at jeg har spist lite og er sulten, fordi det skjer uansett om jeg akkurat har spist og kvalmen(?) kommer ca samtidig som rusen.
Å får alle problema me å puste av conserta?
Æ har merket at jeg får en rar/ekkel følelse i magen når jeg tar conserta, uansett om det er 1 eller 5. Også får jeg problemer med å puste. Kjennes ut som om jeg ikke får nok oksygen inn i lungene. Jeg blir noen gang litt småsvimmel i hode og det kjennes ut som jeg skal besvime om 2sec, men ingenting skjer. Jeg fortsetter med det jeg drev på med, men det fortsetter å føles ut som om jeg ska besvime. Det kan vare opp til flere timer.
hvis jeg får sånn følelse av at jeg ikke får nok oksygen så bruker jeg noen gang og puste inn luft i sånn 10-15sec for og få nok luft, men hele tiden mens jeg trekker inn luft kjennes det ut som om jeg bare må puste inn luft litt lenger så får jeg nok, men det skjer aldri så jeg bruker å gi opp etter en stund. Mens jeg trekker inn luften kjennes det ut som om jeg savner en gjesp(d hørtes rart ut). Liksom.. som om hvis æ hadde gjespa da hadde æ fått nok luft, men klare ikke å gjespe.


Jeg har snakket med noen kompisser om dette, og de har ikke det samme problemet. Jeg blir jo speeda som alle andre. Får pratekick som alle andre. Våken som alle andre..osv
Jeg har prøvd amfetamin noen få ganger før, og får ikke denne ekle oplevelsen som jeg får av conserta.

Men jeg lurer på hva dette er for noe å skjer det med andre?

Sorry hvis det er noe dere ikke forstår, eller hvis jeg har forklart dårlig eller skrivefeil eller no sånt.. Æ surre jæveli mye akkurat nu. Speeda på conserta + fjærn




[Det som står under her har sikkert ikke noe å si, så bare skip det hvis du vil]
Vet ikke om det jeg skal fortelle nå har noe å si, men for mye info er bedre en for lite info.
Når jeg var 15år, for ca 2år sidn hadde jeg det samme problemet med det der pustetingen. Men det var hele tiden, vær dag, uten conserta eller noen annen slaks form for rus. Hadde ikke prøvd noe dop(/"dop") da. Jeg sa det til mora mi og ho sa at ho hadde samme problemet når ho var ung pga angst å deprasjoner. Ho spurte meg om jeg ikke hadde det bra i livet eller no sånt og jeg sa at det kan ikke være det siden jeg hadde det supert. Jeg trudde ivertfall livet var supert da, men er faktisk ikke sikker på om æ hadde d bra eller dårlig da. Jeg satt inne å spilte på pcn HELE dagen(fra etter skoletid,hvis jeg ikke skulka, som jeg gjorde VELDIG ofte bare for å spille. helt til 5tia om natta, eller helt til næste dag til æ stompa av.) Jeg var serriøst AVHENGI av pcn min da og viste ikke det selv. jeg var hos en sånn ungdomshjelper-dude som jeg kunne snakke med, og han sa at han trudde det var på grund av at jeg var deppa. Jeg sa at det bare var bullshit så gikk æ. Jeg var jo ikke deppa. Hadde pcn min å kunne spille så mye æ ville. D va d eneste jeg tenkte på og jeg syntes livet var perfekt. Jeg hadde ikke noe problemer med venner eller noe sånt. Har aldri blitt mobba eller noe sånt. Har alltid had masse venner, men var sjeldent lammi dem da siden jeg bare satt inne. [Oi.. Det va jæveli mye unødvendig babbling. datt helt ut.] Jeg tenkte ikke noe mere på det puste tingen og det gikk automatisk vekk sånn ca 3-5mnd senere. Har ikke hatt noe problem med det der siden da. Det er vell ca 1år siden jeg slutta HELT med data og begynte å leve i den orntlige verden og først nå ser jeg hvor kjedelig liv jeg hadde.