Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 8649
Synest det ser harry ut når begge kjønn røyker.
Av en eller annen grunn synes jeg det er sexy med jenter som røyker cannabis (det være joint eller på bong/vannpipe/vaporizer/hookah/whatever)

Koselig med jenter som deler mine interesser
Så det var ikke vanlig røyk vi snakker om nei..
Men jeg synes ikke det er no stress med jenter osm røyker hasj heller :-)
Jenter som røyker, det være sigaretter eller hasj/marijuana, finner jeg særdeles lite tiltrekkende. Nå skal det sies at jeg heller ikke røyker noe som helt selv, så kanskje dette har en innvirkning på saken.
en jente som har røykt seg høy og fjern er da mye mer attraktiv enn en som er sørpe full?! Men hvis det er selve røykeprosessen det er snakk om her så heller jeg nok mest mot at det er usexy å røyke tjall. For begge kjønn egentlig. Sigg derimot........grrrrr!
Herregud folkens
Det er jo helt irrelevant om jenter røyker eller ikke.
Og det med at jenter ikke kan røyke badle? det må være et kulturelt problem dere har bygga opp i sossebyen der dere bor. La jentene gjøre som de vil, som sakt, dette er et irrelevant problem.
[quote=Lim]Eksemplarer av det motsatte kjønn som ønsker å ta del i visse fritidsavktiviteter? Klart det er tiltrekkende.

Da regner jeg med at du er avholdsmenneske selv.


Hehe.. Nei er ikke helt det Men snart :P
jeg syntes det er jævla turn on når jenter røyker. Eller kommer jo helt ann på hvordan de ser ut fra før men om det er fine jenter som røyker blir jeg nesten forelska på stedet. Etter egne erfaringer syntes jeg nesten ikke det finnes noe gøyere enn å røyke med jenter. (som ikke er fjasete backtalking girls lissom). Gutter er lissom samme greia hver gang. Jenter skaper litt liv
Jenter som røyker er ikke sexy? E det nokke i veien?

Hva er det dere ikke liker? Det slørete blikket, latteren, det sløve smilet? Jeg skjønner ikke dette. Jeg som trodde dette var ett afrodisíaco.
Må si jeg liker at jenter røyker jeg og..
Ok med sigaretter og men rullings er harry! spesielt rød 3...
Sitat av Bananeter
Jeg klikker personlig mye lettere med folk som røyker. De fleste vennene mine røyker. Det er ikke pga at de røyker, men fordi de som røyker ofte har et liberalt syn og tenker dypere enn det som blir servert igjennom et filtert media og skjønner dette. Jeg syntes ikke jenter er mer tiltrekkende fordi de røyker, men fordi de som oftest har evenen, eller i det hele tatt gidder å tenke dypere enn som så. Det er ivertfall utrolig tiltrekkende for min del med mennesker som gidder å bruke evnen til å tenkte over ting.
Vis hele sitatet...
Sier meg ening med Bananeter her jeg. Godt sagt.
Sist endret av psydonia; 12. september 2006 kl. 19:53.
jenter som duger er drit konge
trengs flere jenter som røyker, ikke bare de dumme 13-14åringene som henger på torget i byen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skulle ønske meg en dame som småruset seg litt og skjønner hvordan miljøet er og ikke en dum fjortiss.
Men ho skulle bare tatt noen piller,drukket og røyket. Ikke noe pepper
føler at jeg kan holde på en dame mye lenger hvis ho fyrer for det ender bare med at jeg sitter med noen kamerater og fyrer hver gang det kommer damer. Og det er ikke sexy når jentene besvimer eller spyr :S
Men en sexy jente inne på rommet ditt som er både pillerusa,full og fjern og ligger der naken. hehe det er sexy
Sitat av Marokk
Men en sexy jente inne på rommet ditt som er både pillerusa,full og fjern og ligger der naken. hehe det er sexy
Vis hele sitatet...
Høres lite ut som sexy, og mye ut som voldtekt, spør du meg.

En fjern kjerring på pillefylla er _ikke_ det jeg forbinder med sexy!
Jenter som røyker varierer det på, men jenter som fyrer er digg
Seriøst, synes det er ganske usexy når jenter piffer. Kanskje en joint i ny og ne, men jeg så engang en jente kjøre 3 bongetrekk på rappen og det var kanskje største turnoffen jeg har sett.
Skjønner ikke hva som er sexy med ei jente som ruser seg.

Marokk: Du skremmer meg på en negativ måte.
Jeg sa det kanskje litt for brutalt.
Men en jente hjemme på rommet ditt som har spist ett par sobrilerog tatt noen bong trekk er jo digg det.
Mener ikke noe voldtekt, men hvis det var dama mi
Men det er ikke sexy hvis de bruker ting og t<ang over tid. Oghadde jeg hatt dame så hadde det vært pepper som ho ikke fikk lov til og ta og diverse andre ting.
Men kan ikke tenke meg noe annet bedre enn att jeg har en dame som skjønner seg på hasj.(som de fleste jenter ikke gjør)
Sitat av Marokk
Skulle ønske meg en dame som småruset seg litt og skjønner hvordan miljøet er og ikke en dum fjortiss.
Men ho skulle bare tatt noen piller,drukket og røyket. Ikke noe pepper
føler at jeg kan holde på en dame mye lenger hvis ho fyrer for det ender bare med at jeg sitter med noen kamerater og fyrer hver gang det kommer damer. Og det er ikke sexy når jentene besvimer eller spyr :S
Men en sexy jente inne på rommet ditt som er både pillerusa,full og fjern og ligger der naken. hehe det er sexy
Vis hele sitatet...

Er det daterape eller? hehehehe.

Personlig, så syns ikke jeg noe spesielt om "bli høy" prosessen. Men å sitte å se dama i øynene og bare kjenne varmen er helt utrolig. Jeg røykte med eksen min noen ganger, og da ble hun helt vill, kåt og galen. I den forstand at hun ble meget fjern. hehe. good times.

Men the point being, så syns jeg ikke det er så veldig tiltrekkende å se jenter røyke, men jeg røyker selv så bryr meg ikke så veldig. Kan vel si at jeg er nøytral hehe.
Sist endret av loppetrusa; 22. oktober 2006 kl. 16:12.
Om det er sexy om ei jente røyker hasj eller ikke? Jeg synes at også jenter bør få røyke. Men om man er jente eller gutt - å dra opp bøtta blir litt voldsomt (nesten som den berømte hasjsprøyta). Om du røyker pipe eller joint / jente eller gutt er vel ett fett. Men alle skjønner vel at pipe / bong virker mer "voldsomt" enn joint. Og... mange gutter liker jo litt nette og søte damer, da passer kanskje ikke bong inn i det bildet. Det mener nå i alle fall jeg

Fyr ohoi!
tobakk, hasj, og nark generelt sett er turn off !
Så dere mener at fyring skal være en gutteting?
Nei!
Kommer annpå.
Liker ikke damer som blir "avhengige" Eller fucka up.
Men det er altfor lite fine jenter i røykemiljøet.
Jenter prøver det 1-2 ganger og ikke mer. Noen fortsetter men de får ikke skaffet uten meg eller kameratene mine.
Men jeg syns absolutt fler jenter burde begynne og fyre.
Men de skal ikke se ut som narkiss etter hvert heller.
Bare sånn middels forbruk som for eks 3-4 dager i uken.
hehehe.. etter uttalige moralprekener og diverse idiotiske svar fra diverse brukere her på Freakforum.. syns jeg at jeg burde legge inn en liten mening jeg også!

Jeg røyker for det meste bare joint selv..
og jeg kan godt sitte og dele en joint med ei venninne eller en bekjent fra det motsatt kjønn..
Dersom jeg ser at ei dame trekker bøtta og ligger og er kake og ikke spesiellt iform til og føre en normal samtale... er dette veldig turn-off...!

Men en frisk samtale med ei dame som gjerne deler en joint eller 5 er veldig turn-on..

ei som f.eks ser litt liberalt på dette med rusmidler...

MvH
Evelen
Forstår egentlig ikke hvordan folk kan syntes det er "sexy" at noen fyrer en rev?
Hva er det som skal være sexy med det egentlig? Kan vel egentlig si at jeg stiller meg helt nøytralt til akkurat det, når jeg røyker har jeg aldri aldri tenkt på jenter som røyker i samme rom som sexy, når man røyker samles man til sosialt samvær og that's it.

Jeg er dog ikke helt nøytral til jenter som røyker sigg og rev hele tiden, lukter aske og dritt og ikke mye koselig.
Smak og behag
Det virker som det er få jenter som fyrer. Har bare sett en jente fyre en gang så langt i mitt liv. Det virker som amf, knips og lignende er mer populært blandt jenter / kvinner. Når det kommer til om det er sexy eller ikke så må jeg bare si at jenter som fyrer ikke blir mer sexy. Men det er litt morsomt å høre en ellers så jordnær jente begynne å prate meningsløs drit.
Vil ikke si at jeg oppfatter handlingen (å røyke) som noe sexy. Faktisk så har det minimalt med sexy å gjøre. Men konseptet derimot, synes jeg er tiltrekkende, fordi jeg liker jenter som er åpne. Alt i moderasjon. Åpne, ikke dumme. Fyrer du hver dag, vil jeg heller bli venner med deg og dra deg utav det. For ordens skyld vil jeg nevne at jeg har slutta å fyre etter 3.5 år, men røyker sigg da.
jeg gir faen

tenker ikke på det en gang

synes dere det er sexy med jenter som vipper på stolen?
det er bare helt rått

INSTANT BONER
de jentene jeg har røyka med før har en tendens til og bli ville i nøtta når dem har fått på.
man ser jo ikke akkurat så pen ut i fjeset etter ett par bøttetrekk
Plutselig kjente jeg meg utgammel. Har røyka fjoner i 16 år jeg. Ikke for å være sexy. Men fordi det gjør meg glad og rolig til sinns. Glad er vel sexy vil jeg tro. Men bøtte, og lange rør la jeg fra meg for hundre år siden. Og hvis ikke et glass rødvin og det å dele en joint og en daglig lattersalve og dypsindigheter i badekaret med noen man digger er sexy, skjønner jeg ikke helt noen ting.

PS: Men aske utover hele tastaturet var ikke så sexy. Godt jeg er alene.
om ei jente er fyrer seg en spiller ikke inn på om ho er ei jente for meg i det hele tatt. men om hun er et "vrak" så backer jeg nok en smule tilbake
Sitter her fjern som ei bøtte nå og akuratt fyra med no jenter og det finnes ingenting så diigg!!
Synes ikke at jenter skal snuse, eller røyke sigarett, hasj, eller hva enn det kan være.. Det er bare ekkelt..
Sitat av SkyLine
Synes ikke at jenter skal snuse, eller røyke sigarett, hasj, eller hva enn det kan være.. Det er bare ekkelt..
Vis hele sitatet...

faen eller, synes jenter kan røyke akkurat så mye de gidder og orker, men å sitte med hodet langt nedi bøtta er vel ikke det mest tiltrekkende synet vil jeg tro! og til deg, synes INGEN burde snuse eller røyke vanlig sigg.. sløse bort lungene på å dra ned røyk som ikke inneholder thc, noe så dumt! hilsen jente!!!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av stuck_hue
synes INGEN burde snuse eller røyke vanlig sigg.. sløse bort lungene på å dra ned røyk som ikke inneholder thc, noe så dumt!
Vis hele sitatet...
Herrejesus, det er jo akkurat det jeg også alltid har sagt!
ikke sexy med jenter som røyker!!!
damn det kaller man sexy!
er det så galt at jenter røyker a? Synes de skal få lov til å gjøre akkurat som de vil jeg

Om det er sexy eller ikke er samme. Ville heller hatt ei jente som røyker enn ei som ikke røyker, når jeg røyker selv..