Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1188
Har den siste tiden fått stor interesse for 2C-E og 2C-I, og lurte på om noen kunne utbrodere effekten av disse litt. Har selvfølgelig lest på Erowid, men fant lite informasjon å gå etter. Lurte på hvilke av disse stoffene, evt. andre research chemicals, som har, etter brukerens meninger, mest behagelig effekt. Er meget interessert i noen skikkelige halliser, og hvilke av disse stoffene ville passe best til et slikt formål dersom noen hypotetisk sett skulle prøve de...?

I tillegg lurer jeg på om noen har bestilt produkter fra Legal Highs, og om noen kan gå god for integriteten til denne siden?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
hasjen: 5-meo-dmt er et tryptamin, ikke et phenetylamin.

Jeg har skrevet en del om 2c-e her på forumet fra før av, et veldig interessant stoff i mine øyne. 2C-I har jeg ikke egen erfaring med, men har fått blandede tilbakemeldinger... En del rapporterer om en del ubehag som hodepine og lignende.

2C-E gir fantastiske closed eye visuals, det kan jeg si med sikkerhet. Open eyed også, men visjonene du får med øynene igjen er så utrolig mye flottere, noe av det mest fantastiske jeg har sett.

Når det gjelder dybde så er det heller labert. 2C-E er nesten gjennomsiktig, du merker nesten ikke at du har intatt det, utenom at du faktisk ser mye rart som driver å hopper rundt i synsfeltet ditt. Du kommer ikke til å tenke urasjonelt og fort over livet, verden og alt mulig som du kanskje ville gjort på sopp eller LSD, men det blir da en og annen konstruktiv tanke allikevel. Mulig du er mer "deg selv" enn på mer tradisjonelle hallusinogener, er ikke helt sikker på om egodød i det heletatt er mulig å oppnå med 2C-E.

Men ser du bort ifra at hele dybden stort sett mangler så er det et fantastisk stoff rekreasjonelt, svært underholdende, både alene og flere

Oh, når det gjelder websiden. Jeg tror desverre den der er litt shady, har hørt mye dårlig.
Edit: Når det gjelder 2C-I, så har det om enn enda mindre dybde enn 2C-E har ettersom jeg har hørt.
Sist endret av Tias; 31. oktober 2006 kl. 21:46.
siden er bare tull og hussle. ikke kjøp noe der. Lest på mange forum at de bare er piss og noen av produktene ser litt for godt ut til å være sant...
dessuten så sender de fra usa og de sier på siden at ren psilocybin eller hva faen de selger er lov i usa. det er det ikke. ikke 2c-i'en er også ulovlig.

tvilsomme greier... :P
Sist endret av halla; 31. oktober 2006 kl. 22:07.
Takk for meget informativt svar Tias, og takk for tipset halla. Skulle gjerne bedt dere sende en pm om dere visste om noen trofaste sider som selger phentylaminer, men slikt er vel kanskje ikke lov her på forumet...?
alle jeg en gang visste om er busted....
Bare for å stemme i; legalhighs er bøff, uten tvil, bekreftet av stort sett alle som har prøvd. De "solgte" DOM en stund til og med, som er morsomt siden DOM har vært ulovlig siden 70-tallet.

Det finnes enda en del firmaer som selger såkalte RC's, men de fleste av dem er i Kina og selger fra 100g og oppover. Eieren til en veldig god japansk side ble bustet for et halvår siden, gode priser og god service, nå ser det ut til at han får en del år bak murene.
En i USA ble også bustet dette året, men han var en idiot som bl.a. solgte DOI som 2C-I(ca 10 ganger sterkere, doseringsmessig), noe som resulterte i at endel unge mennesker havnet på sykehus og muligens sliter med lettere granatsjokk den dag idag.
Du kan lese om ett av de tilfellene her http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=54224

Ikke kjøp disse tingene fra sider du ikke stoler på, at du mister noen penger er langt fra det verste som kan skje.
Hvis man er usikker på en side kan man sjekke her http://www.undrug.org/
Gå på Vendor Database og skriv inn url til siden du lurer på så ser du hva andre har sagt om den butikken.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
God side noössphere, takker for den.
En ting til ved legalhighs; legg merke til at de ikke tar kredittkort, det virker ikke videre seriøst når du driver en online-butikk..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser du har vært rundt på Erowid, men må bare spørre om du har sett på PiHKAL utdragene de har liggende.

Det beste i min mening er å kjøpe boka, det er mye førstehåndserfaringer med de diverse stoffene i den, og ellers en kjempebra bok, et must for seriøs utforskning av fenetylaminer.
Har lest mange av utdragene fra PiKHAL-utdragene, men føler ikke at jeg får så mye ut av de. Klarer ikke helt å relatere til hva "Sasha" skriver. Den mest ekstreme av åpenbaringer, virker bare som enda en dag på kontoret for denne mannen. Men følte at Tias sine historier har vært veldig forklarende.