Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 945
For et par måneder tilbake tok jeg og en kompis en del sovepiller (Ambien). Tok 7 selv, og han tok 5. Vi hadde allerede drukket en god del alkohol. Etter 15 minutter fikk jeg blackout, og når jeg våkner opp ligger jeg på sykehuset, strapped up med masse dritt. Doktoren sa at jeg var veldig nær å dø.

Lurer på om du faktisk kan dø av 7 sovepiller?
Sist endret av Mullah; 2. november 2006 kl. 00:37. Grunn: æøå
sefølgelig kan du overdosere på sovepiller, hva er egentlig det for et spørsmål?
Med blandig av alkohol kan man det. Hvis man da sovner er det stor mulighet for at man ikke våkner igjenn =(
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Det er vel ikke uten grunn at det står på pilleboksen at de ikke skal tas i kombinasjon med alkohol?
Jeg har tatt store mengder sovepiller en periode.
Har spist en del sovepiller og har aldri skjedd meg noe bad egentlig untatt en gang, men det var på pfhenergan, og man blir jo så borte av de at jeg aldri har vært bortere før.
Men tror det er farlig med alkohol og piller, men har ikke hørt om Ambien så kan hende det er noe med den og gjøre.

Men jeg er ikke redd for sovepiller for det har bare hendt 1 gang jeg har dritt meg ut eller blacka ut. utspiste 10 pfhenergan og 10 vallergan. Og etter 2 timer så klarer jeg så vidt stå på beina eller prate, snakka som en ape da, ingen skjønte hva jeg sa og jeg bare gikk rundt og loka og la meg ned på bakken og ble helt helt helt borte, de har de andre vennene mine og blitt på fhenergan, helt ekstremt borte.
Men jeg føler ikke frykten i døden når det gjelder sovepiller.
Sist endret av Marokk; 2. november 2006 kl. 00:58.
det kommer jo helt ann på om du har toleranse heller ikke.

har du 0 tolleranse for et stoff så kan du lett overdosere, hvis du er uheldig

men har du høy toleranse så skal det nok litt mere til ja.
Sist endret av hasjen; 2. november 2006 kl. 00:47.
10 imovane og en kasse pils gikk helt fint selv om det sikkert ikke er sunnt...
ambien = stilnoct (zolpidem)
Da fant vi ut av det og. For mye sovepiller og alkohol er farlig.