Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1114
Trøbbel med noe så enelt som å koble en Nintendo Wee til en Tv (Thompson).

Får bare svart/hvitt/halvskurrete bilde.. Eneste jeg stusset på var at det ikke var noen gul input. Da blir det isåfall grønn som er eneste mulighet slik jeg ser det: http://prntscr.com/2qnspi

Ingen scart/overgang mulighet heller, og Wee tar ikke HDMI ..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Jaja, du har stappa S-video inn på komponentinngang. Da får du det resultatet du fikk.

Skaff deg TV som støtter S-video, eller adapter frå S-video til HDMI.
skaff deg en slik en. bildet blir mye bedre enn s-video.
Sist endret av Patrick; 8. februar 2014 kl. 19:33.
Hvit-rød-gul -> adapter til scart -> scart i TV


Disse asapterene har de vel i alle butikker som selger elektronikk og clas og biltema, osv.
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Hvit-rød-gul -> adapter til scart -> scart i TV


Disse asapterene har de vel i alle butikker som selger elektronikk og clas og biltema, osv.
Vis hele sitatet...
Vet, mener jeg har flere av disse og det var det første jeg tenkte på, men tvn har ikke scart inngang desverre..

Sitat av slashdot Vis innlegg
Jaja, du har stappa S-video inn på komponentinngang. Da får du det resultatet du fikk.

Skaff deg TV som støtter S-video, eller adapter frå S-video til HDMI.
Vis hele sitatet...
Tvn er jo relativt ny, kjøpt i fjor sommer, det må da gå ann å koble til en Wee? Tom. på den gamle Thompson tvn gikk det greit.. Er det mulig at det overhodet ikke er input for gul videokabel på en (relativt ny) tv?

Kan du linke til en slik adapter du regererer til?
Sist endret av mainmike; 9. februar 2014 kl. 00:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.