Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 13134
Er det mulig og sniffe røyke Rivotril?. Jeg vil ha best mulig effekt
Er ganske sikker på at du får best effekt (og minst skadevirkninger) ved å innta de på normalt vis. Å røyke/sniffe/skyte tabletter uheldig pga alle hjelpestoffene i tabletten som havner steder de ikke er ment for.

Anbefaler deg å legge de under tunga, tygg litt på de om det gleder deg, og svelg ned. Ikke vær søppelnarkis, for din egen skyld
Det er det jeg vanligvis gjør så jeg fortsetter med det Takk for svar.
Du kan bombe denn,, knus denn å put pulveret i ett rizzla papir så lukker du denn og form denn som en ball , igjennlukket pose på en måte og svelg denn , dette kalles da 'Parachuting* på engelsk , google det
Sist endret av PeatredMouse; 13. juli 2012 kl. 04:26.
Noen her på forum som har prøvd dette?.
Det er vanlig å gjøre med amfetamin hvis man ikke vil/kan sniffe det.

Rivotril fungere relativit raskt likevel, så tviler på at denne metoden får den til å fungere mye raskere.
For max effekt, drikk en kopp glovarm te med masse sukker rett etter du har spist den. Varmen får den til å taes opp enda raskere i magesekken og sukkeret bringer den raskere rundt i blodet. (Rivotril 2mg egner seg også til å tygges siden den har en søtlig smak).
▼ ... over en uke senere ... ▼
WOW. det med varm drikke funket (veldig) bra!. Tusen takk dette er noen jeg skal fortsette med! Supert sier jeg !
ikke fyll lungene med bindemiddel..som er i disse tabs..det er IKKE bra

eneste du kan booste dette med er JUICE
Metoden illusion nevner her fungerer også til MDMA og andre godsaker.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvorfor snorte rivotril? Biotilgjengeligheta e over 90% så de virker best eller maxsimalt når de svelges
Ja,dersom du drikker 1/2liter grapefruit juice(rød?)ca.2timer før du hiver innpå benzoer så ned-reguleres enzymer i magen som skal bryte ned medikamentet og dermed øker serumkonsentrasjonen av stoffet i blodet og halveringstiden forlenges,men dette kan være farlig for noen ,tenker f.eks på personer som går på metadon,tror det kan være livstruende for disse å spekulere i sånne ting
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om du vil kan du røyke et fotoapparat; men røyke Rivotril er tull og ikke bra for luftveiene. Spis og svelg de.

Sitat av Baltasar Vis innlegg
Ja,dersom du drikker 1/2liter grapefruit juice(rød?)ca.2timer før du hiver innpå benzoer så ned-reguleres enzymer i magen som skal bryte ned medikamentet og dermed øker serumkonsentrasjonen av stoffet i blodet og halveringstiden forlenges,men dette kan være farlig for noen ,tenker f.eks på personer som går på metadon,tror det kan være livstruende for disse å spekulere i sånne ting
Vis hele sitatet...
Og de som er levertransplantert MÅ ALDRI drikke grapefruktjuise. Da virker ikke Prograf (tacrolimus) o.l medisiner mot frastøtning av organ som er transplantert.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vært der, gjort det.
Jeg prøvde netoppm øl og,
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Hvorfor snorte rivotril? Biotilgjengeligheta e over 90% så de virker best eller maxsimalt når de svelges
Vis hele sitatet...
Dette er et poeng med akkurat rivotril. Det har ikke noen større effekt ved opptak gjennom slimhinnene. De fleste andre benzoene trives best med rektalt opptak. Beste er som nevnt over, knuse/tygge dem, drikk en kopp varm drikke etterpå.

Hilsen Goatshag
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men føler man noe rush av å snorte rivotril?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men føler man noe rush av å snorte rivotril?
Vis hele sitatet...
Nei.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei hverken av å røyke snorte eller skyte. Prøvd