Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 628645
Vis det er jenta som er den personen med maska, så kommer jeg ALDRI til å se denne filmen.. hater filmer med damer som eier men =S
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Vis det er jenta som er den personen med maska, så kommer jeg ALDRI til å se denne filmen.. hater filmer med damer som eier men =S
Vis hele sitatet...
Om jeg har forstått språkvirrvarret ditt riktig vil du ha avkreftet jenta som den som bærer masken før du eventuelt ser denne filmen. Sær grunn, men du kan ta det med ro.

(Damer som eier menn? Hvordan kommer det fram?)
Sitat av Jonta Vis innlegg
Om jeg har forstått språkvirrvarret ditt riktig vil du ha avkreftet jenta som den som bærer masken før du eventuelt ser denne filmen. Sær grunn, men du kan ta det med ro.

(Damer som eier menn? Hvordan kommer det fram?)
Vis hele sitatet...


ikke på den perverse måten.. men at svære kraftige menn på over 2m får bank av en annen dame på 1.65..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
ikke på den perverse måten.. men at svære kraftige menn på over 2m får bank av en annen dame på 1.65..
Vis hele sitatet...
Huhei, kraftige mindreverdighetskomplekser lukter det her. (Dvs, det kan også være at du bare er lei av slike filmer, men å droppe å se den pga. det er rimelig latterlig) Neida, se filmen du.
Sist endret av Jonta; 19. juni 2009 kl. 18:53.
prøver å komme på en film der det handler om to venner som gjør masse faenskap, og til slut så havner de
innelåst i et drivhus som de ikke får komme ut... og etter hvert finner de en utgang av drivhuset og holder en
stor fest og ødelegger nesten alt sammen. Og de må fikse alt sammen igjen som straff eller noe sont.

noen som kan hjelpe meg??
Sitat av [VIP]Jørgen Vis innlegg
prøver å komme på en film der det handler om to venner som gjør masse faenskap, og til slut så havner de
innelåst i et drivhus som de ikke får komme ut... og etter hvert finner de en utgang av drivhuset og holder en
stor fest og ødelegger nesten alt sammen. Og de må fikse alt sammen igjen som straff eller noe sont.

noen som kan hjelpe meg??
Vis hele sitatet...
Bio-Dome.

atlef.
var den tusen takk du
Leter etter en tittel på en film jeg har lyst til å se.

Fritt fra hukommelsen etter å ha sett en trailer for en stund siden:
En gruppe unge mennesker leier/låner? en seilbåt og drar på ferie eller noe slikt. Så skal de bade, og alle hopper uti. Så kommer de seg ikke opp på båten igjen-masse panikk.
Engelsktalende film fra 2007-2008
Open water fra 2003. Nærmeste jeg kom 2007-2008. Fant en liste over stranda til sjøs filmer på imbd
Nære nok.
Filmen jeg letet etter var: Open Water 2: Adrift http://www.imdb.com/title/tt0470055/
Fant den ved å se på anbefalingene av lignende filmer nederst på IMDB siden.
Tusen takk
Sist endret av boogeyman; 21. juni 2009 kl. 20:50.
leter etter tittelen på en film jeg såg for noen år siden.

Den handler om en gutt som sitter å chatter med presidenten i USA, og hjelper presidenten med noen taler.
Presidenten finner ut hvem gutten er, og inviterer skoleklassen hans til det hvite hus.
Senere i filmen får vi se at de to blir venner, og han gutten lærer presidenten å spille bowling.

Noen som vet hvilken film dette er?
Jeg leter etter en film, den må være ganske gammel. Kansje 10 år +/-.
Handler om en gjeng med unger som strander på en øde øy.
Tror dem delte seg opp i 2 grupper, og ble rivaler. En feit gutt ble drept med at dem kastet en stein ned på hodet hans. Dem ble funnet på slutten av filmen tror jeg.
Sitat av Siton Vis innlegg
Jeg leter etter en film, den må være ganske gammel. Kansje 10 år +/-.
Handler om en gjeng med unger som strander på en øde øy.
Tror dem delte seg opp i 2 grupper, og ble rivaler. En feit gutt ble drept med at dem kastet en stein ned på hodet hans. Dem ble funnet på slutten av filmen tror jeg.
Vis hele sitatet...
Kansje du tenker på Lord of the Flies?
http://www.imdb.com/title/tt0100054/
Sitat av olechrw Vis innlegg
Kansje du tenker på Lord of the Flies?
http://www.imdb.com/title/tt0100054/
Vis hele sitatet...

yes, takk
En film jeg så for 3 års tid siden, handlingen innebar en gjeng leiemordere som prøvde å drepe en rik mann. Alle konkurerte med hverandre siden det var ganske høy pris på hodet hans, eneste scenen jeg husker er at mannen var i en heis og en av leiemorderene var på toppen av heisen og kastet en granat ned. Men så sier en av de andre leiemorderene at han faktisk ikke var død, og han selv skøyt han når han skulle ta heisen.

Sucky forklart, men jeg stresser litt..
En film om noen franske gængsters som drar til USA og en av gængsterne heter zero, det er alt jeg husker fra filmen. Hadde vært kult om noen kunne denne
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er i allefall Jessica Alba, så jeg gjetter på en av Fantastic Four-filmene.
1000 takker DonTomaso =)
fant filmen ;D

Fantastic Four (2005)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Uhm, jeg leter etter en film som er om en mann, hans kone er forsvunnet (flykrasj) og hun hjemsøker han.
Gir han flere tegn osv. mannen finner ut at tegnet betyr foss, og finner ut at kona hadde styrtet rett ved en foss, der han finner sin babydatter.
Sitat av MinoDyhes Vis innlegg
Uhm, jeg leter etter en film som er om en mann, hans kone er forsvunnet (flykrasj) og hun hjemsøker han.
Gir han flere tegn osv. mannen finner ut at tegnet betyr foss, og finner ut at kona hadde styrtet rett ved en foss, der han finner sin babydatter.
Vis hele sitatet...
Dragonfly med kevin costner


Sitat av mariusffih Vis innlegg
En film om noen franske gængsters som drar til USA og en av gængsterne heter zero, det er alt jeg husker fra filmen. Hadde vært kult om noen kunne denne
Vis hele sitatet...
Crime Spree med Gerard Depardieu

Sitat av Elemental Vis innlegg
En film jeg så for 3 års tid siden, handlingen innebar en gjeng leiemordere som prøvde å drepe en rik mann. Alle konkurerte med hverandre siden det var ganske høy pris på hodet hans, eneste scenen jeg husker er at mannen var i en heis og en av leiemorderene var på toppen av heisen og kastet en granat ned. Men så sier en av de andre leiemorderene at han faktisk ikke var død, og han selv skøyt han når han skulle ta heisen.

Sucky forklart, men jeg stresser litt..
Vis hele sitatet...
Er det Smokin' aces?
Sist endret av Bean; 8. juli 2009 kl. 21:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har faktisk tre filmer jeg lurer på innen samme sjanger( zombie/ horror):

1: Det jeg husker best er at handlingen er to forksjellige stede. I en by med masse gale goth folk, bla inni et fegsel, men også ute i skogen, hvor det er "riddere"

2: Film jeg så på pay tv på et hotell, fikk derfor bare emd meg 1 min. De var i en ørken, og kjørte en fin aston martin bil. Det var en psyko oppå bilen pluss at det var en buss med masse syke våpen osv ( ninjastejerner som ble skutt ut under bussen)

3: Dette er jeg sikekr på at var en zombie film. Handlingen er at en del av england / skotland? er sperret inne bak en mur, pga "zombie" virus. Tror også det var noe med at en APC ( en slags tank/ militær kjøretøy) skulle inn for å hnte motgift etc..?

Takker for svar.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
1: Det jeg husker best er at handlingen er to forksjellige stede. I en by med masse gale goth folk, bla inni et fegsel, men også ute i skogen, hvor det er "riddere"
Vis hele sitatet...
Er det Underworld du tenker på? Vampyrfilm.
Nei, ikke underworld... Men har sett den også :P

Selv innbilte ejg emg at det var 28 days elelr weeks, men det avr det ikke..tror jeg :P

Kan noen Hjelpe? Håpet å få kjøpt disse å jeg har noe å gjøre?!

Æsj, skriveleif. Sorry.
Sist endret av Jazzin; 20. juli 2009 kl. 13:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har lyst til å si at både 1'ern og 3'ern din er Doomsday.
http://www.imdb.com/title/tt0483607/

Så langt jeg kan huske inneholder den riddere, "diseased" og hovedpersonen blir sendt forbi muren for å finne en kur blant annet zombiene. Sånn jeg ser det passer den ganske godt med begge filmene?
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Har lyst til å si at både 1'ern og 3'ern din er Doomsday.
http://www.imdb.com/title/tt0483607/

Så langt jeg kan huske inneholder den riddere, "diseased" og hovedpersonen blir sendt forbi muren for å finne en kur blant annet zombiene. Sånn jeg ser det passer den ganske godt med begge filmene?
Vis hele sitatet...


HAHAHAHAAH De var alle tre som var Doomsday! :P

Takker så mycket, og KP til deg.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Så denne filmen på tv her om dagen. Fikk bare med meg slutten, så vil gjerne vite hva den heter.

Handler om at Brad Pitt er en sjuk morder som har med seg (den halvveis tilbakestående) dama si, david duchovny og dama hans i en bil, hvor de kjører rundt og dreper folk. I slutten av filmen er de på et militært teste-område, hvor david dreper brad...

Noen som vet?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Handler om at Brad Pitt er en sjuk morder som har med seg (den halvveis tilbakestående) dama si, david duchovny og dama hans i en bil, hvor de kjører rundt og dreper folk. I slutten av filmen er de på et militært teste-område, hvor david dreper brad...
Vis hele sitatet...
Kalifornia fra 1993
http://www.imdb.com/title/tt0107302/

Jeg leter også etter en film. Postet en post for noen dager siden og spurte etter hjelp, men jeg tror der kanskje er flere her som kan hjelpe meg, med flere så mener jeg at dette er en større tråd med flere lesere osv.

For flere år siden, sikkert 10, så husker jeg at jeg så en film på Tv1000. Dette var en krigsfilm der handlingen var lagt til en jødisk landsby, der en amerikansk (?) eller annen nasjonalitet av en gutt var blitt sendt for å bo.

I løpet av filmen så kommer tyskerne innom for å ødelegge. En scene er det en gris som får svi, og den scenen jeg husker mest er at et tog kommer til byen for å hente jøder, og blandt dem så blir denne gutten tatt med. Før han går om bord på toget, motvillig, så kommer han seg bort til "generalen", eller ivertfall en Tysk offiser, og da drar han ned boksa, for å bevise at han ikke er omskjært, og da heller ikke jøde.

mer enn dette husker jeg ikke, men da husker jeg at det var en bra film.
Sist endret av olsen89n; 21. juli 2009 kl. 00:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg drev og mimret litt med ei venninne og vi kom inn på Midt i Smørøyet, programmet som gikk på NRK for en del år siden. Også lurer jeg litt på om det er noen som husker hva slags serie de sendte i det programmet? Husker jeg var så hekta på denne serien og lurer på hva den het? Evt. de??
Hmmm.. Tror det er Asylet jeg mener. Har du peiling på om det er mulig og se denne serien noen steder?
Vet ikke om det var film eller serie, men tipper det var en film:

En jente som trenger penger til et eller annet og får hjelp fra en gutt til å bryte seg inn i sitt eget hus. Men gutten gir henne ikke pengene for tingene de stjal så hun låner penger av et gammelt (?) par mot seksuelle tjenester. Men før de får bynt med "nedbetalingen" kommer moren (eller begge foreldrene?) og henter henne (samtidig som hun klikker på parret?).

Noen som vet noe?
Sitat av plohg Vis innlegg
Vet ikke om det var film eller serie, men tipper det var en film:

En jente som trenger penger til et eller annet og får hjelp fra en gutt til å bryte seg inn i sitt eget hus. Men gutten gir henne ikke pengene for tingene de stjal så hun låner penger av et gammelt (?) par mot seksuelle tjenester. Men før de får bynt med "nedbetalingen" kommer moren (eller begge foreldrene?) og henter henne (samtidig som hun klikker på parret?).

Noen som vet noe?
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det var på Midt i Smørøyet? Høres litt drøyt ut for et barneprogram.
jeg så en film for noen måneder siden som handlet om noen folk som røyket pot eller marihuana eller noe lignende hele tiden. det var noen som skulle gifte seg i texas som de måtte rekke også var det en fyr som ble drept av noen horer på et hore hus. også var det med en fyr som spilte Bush i filmen, og han røyka noe han også. mere husker jeg ikke av filmen:P

noen som vet tittelen på filmen?
Sist endret av bml91; 28. juli 2009 kl. 22:47.
Sitat av Apu Vis innlegg
Er du sikker på at det var på Midt i Smørøyet? Høres litt drøyt ut for et barneprogram.
Vis hele sitatet...
Posten min var et spørsmål i seg selv og er ikke en respons til forrige post. Noen som vet hvilken film?
Sist endret av plohg; 28. juli 2009 kl. 23:45.
Sitat av bml91 Vis innlegg
jeg så en film for noen måneder siden som handlet om noen folk som røyket pot eller marihuana eller noe lignende hele tiden. det var noen som skulle gifte seg i texas som de måtte rekke også var det en fyr som ble drept av noen horer på et hore hus. også var det med en fyr som spilte Bush i filmen, og han røyka noe han også. mere husker jeg ikke av filmen:P

noen som vet tittelen på filmen?
Vis hele sitatet...
harold and kumar escape from guantanamo bay

http://www.imdb.com/title/tt0481536/


http://www.youtube.com/watch?v=y_NOc6yH5JY
Sitat av olsen89n Vis innlegg

For flere år siden, sikkert 10, så husker jeg at jeg så en film på Tv1000. Dette var en krigsfilm der handlingen var lagt til en jødisk landsby, der en amerikansk (?) eller annen nasjonalitet av en gutt var blitt sendt for å bo.

I løpet av filmen så kommer tyskerne innom for å ødelegge. En scene er det en gris som får svi, og den scenen jeg husker mest er at et tog kommer til byen for å hente jøder, og blandt dem så blir denne gutten tatt med. Før han går om bord på toget, motvillig, så kommer han seg bort til "generalen", eller ivertfall en Tysk offiser, og da drar han ned boksa, for å bevise at han ikke er omskjært, og da heller ikke jøde.

mer enn dette husker jeg ikke, men da husker jeg at det var en bra film.
Vis hele sitatet...
var det Edges of the Lord ?
Jeg husker ikke mye og det er ikke mangen detaljer , men , hvilken film er dette ?

Det er mange historier i en ifølge det Jeg husker.Det er enn mann som ligner på Jesus som har gjordt ett eller aent , og våkner i en random hage av en dame som roper "JESOS" uttales "Hesos" eller noe lignende. Det er også en bedriten mann som er dødsforelsket i en dame som har en eller annen tilknyttning til familien hans og senere i filmen får du se at han har en fetish på å slikke henne mellom hver eneste tå osv.

Husker at denne var hysterisk morsom men det er rundt 3 år siden jeg så den , så det kan være at det bare var barnslig humor. Venter på svar for det om.
Sitat av Bean Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja det var denne tror jeg. Tusen takk!
Leter etter en film. alt jeg husker er et kirketårn og en mann som står der oppe og skyter ned med sniper på elever.

Til og med sett parodi av det på simpsons. hvor flanders prøver å skyte homer elns.

noen som vet?
Sitat av Geiten Vis innlegg
Leter etter en film. alt jeg husker er et kirketårn og en mann som står der oppe og skyter ned med sniper på elever.

Til og med sett parodi av det på simpsons. hvor flanders prøver å skyte homer elns.

noen som vet?
Vis hele sitatet...
Higher learning?
Film som handler om rasisme. Hvertfall en som skyter på svarte elever fra taket på skolen, så vidt jeg husker.

Simpsons episoden hvor Ned skyter etter Homer er vel mer en refferanse til Charles Whitman som skjøt og drepte flere mennesker fra et tårn i texas. Vet ikke om det eksisterer no film om han da.
Har lenge lett etter en film som handler om slaveriet i amerika. husker nesten ingen ting fra den, men tror det er slik at de svarte gjør opprør. Mener å huske at det er type cowboypistoler de bruker, men så har en av de svarte en mer moderne pistol. Også mener jeg han blir jaget inni en skog, også hører mange kjappe skudd. Mer husker jeg ikke. Likte veldig godt mississippi burning også. Så bare nevn de dere vet om som handler om rasismen. Men liker bedre de litt eldre filmenne. 60 tallet og før det
Glory
Amistad
A Dry White Season

Du kan lete deg skakk på filmer med rasisme som tema her

Hvis du er mer interesert i typ 1800 talls setting kan du prøve å lete her
Jeg leter etter en film jeg så for kansje 5 år siden.
Den handler om en mann som skyter ett eller annet stoff, så han kommer til en annen dimensjon eller en paralell verden eller no lingnende. Så skjer det noe en gang han tar det så han må dra tilbake å hjelpe noen i den andre "dimensjonen".
Husker også at stoffet var veldig avhengihets skapende så han måtte være forsiktig.

Håper noen vet hvilken film jeg prater om.

Takk på forhånd.
Jeg husker en film jeg så da jeg var mindre. jeg tror ikke den er noe særlig bra men jeg har tenkt på den i det siste.
den handler om noen unger og en isbjørn de finner, så skal de prøve og levere tilbake isbjørnen. men så er det noen "banditer" som vil prøve og stjele isbjørnen fra ungene. husker at i slutten av filmen har faren deres krasjet flyet sitt i et fjell eller noe sånt. så kommer ungene og hjelper han ut av flyet før det faller ned. og etter på kommer det et helikopter og tar dem med hjem elns
Hei jeg har nå i det siste tenkt på en film som jeg har lengtet etter å se.
Det eneste jeg husker var at den handlet om 3 brødre som reiser ut i vilmarken (Alaska kansje?) De skulle filme "dyrelivet". De Fant et bjørne hi og filmet bjørnene som sov og uheldig vis greide de å vekke bjørnen og fikk den etter seg. De mast filmene sine Da de hadde bjørnen etter seg men til slutt satt de sammen noen rester av andre filmer som de har filmet og det blir vist en suske..
Sitat av [VIP]Jørgen Vis innlegg
Hei jeg har nå i det siste tenkt på en film som jeg har lengtet etter å se.
Det eneste jeg husker var at den handlet om 3 brødre som reiser ut i vilmarken (Alaska kansje?) De skulle filme "dyrelivet". De Fant et bjørne hi og filmet bjørnene som sov og uheldig vis greide de å vekke bjørnen og fikk den etter seg. De mast filmene sine Da de hadde bjørnen etter seg men til slutt satt de sammen noen rester av andre filmer som de har filmet og det blir vist en suske..
Vis hele sitatet...
Wild america
ja var den tusen takk
Så en på NRK her for rund eet halvt år siden; en gjeng med invandrerunger joiner datidens største oslogjeng, og filmen følger dem fra tretten års alderen til rundt midten av trettiåra
Sitat av giskaas Vis innlegg
Så en på NRK her for rund eet halvt år siden; en gjeng med invandrerunger joiner datidens største oslogjeng, og filmen følger dem fra tretten års alderen til rundt midten av trettiåra
Vis hele sitatet...
izzat?